Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Skulle jo tro at det ikke er noe problem, dog vet ikke jeg, men jeg ville forhørt meg en forhandler eller sendt en mail til dem og hørt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er ingen problem -- du har 30 dagers returrett. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da var MacHeist Bundle II ute. Noen som har kjøpt den enda? De programmene som følger med er * ChaChing * 1Password * Awaken * iStopMotion * CoverSutra * TaskPaper * AppZapper * CSSedit * Snapz Pro * Pixelmator Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor kjøpe programvare? -- Noen som kan annbefale et trådløst tastatur og mus til macen, reint bortsett ifra det apple tilbyr? Jeg har forstått det sånn at musa til apple ikke er den beste. Samtidig vil jeg kjøpe både tastatur og mus fra samme sted for å spare frakt. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva med dette? Musa til Apple er veldig god, om du bare venner deg til den. Jeg er helt avhengig av scrollen! Skikkelig smooth og nøyaktig. Eneste problemet med den er at du må være ren på hendene når du bruker den. Ellers kan det lett komme skit nedi rullekula, og da funker den ganske dårlig (fikses med å ta en tørr mikrofiber klut og tørke av scrollen). Endret 9. januar 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Yess, sitter på en ny hvit macbook nå det er en fryd <3 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Slurtis; er det bare meg, eller var det tastaturet ikke i overkant stygt, designmessig? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er stygt. Men Apple sitt trådløse, derimot, det er lekkert det. Og hvem trenger vel numpad? Jeg savner den ikke. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Slurtis; er det bare meg, eller var det tastaturet ikke i overkant stygt, designmessig? Støtter denne, mindre pent tastatur dette. Men de som originalt følger med er jo bare elsk Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har MacBook virkelig bare 2 USB-porter??? Tenker på å kjøpe Macbook, men jeg bruker 3 usb-porter alltid så 2 blir litt for lite! Finnes det noe lekkert Apple-ekstern USB-porter som man bare kan plugge i?? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hjemme har jeg koblet til en fin USB/Firewire-hub fra IOGEAR. Den ser bra ut, passer fint til Macen min. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hjemme har jeg koblet til en fin USB/Firewire-hub fra IOGEAR. Den ser bra ut, passer fint til Macen min. Så stort! Blir veldig mye ledningsmas... bare på grunn av at den mangler en USB-port så må jeg kanskje se meg vekk i fra MacBook Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kjøp deg et apple keyboard med ledning da, det har to usb utganger. Eventuelt bruk en hub som tidligere nevnt.. Du har jo én firewireport som kan brukes om du har muligheten til det. Og så har du jo IR og bluetooth.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jasså? Hva bruker du USB-portene til da? Og jeg har ikke mye ledningsmas med min hub. Har plassert den på en hylle under pulten, og samlet kabelene fra Macen (ethernet, lyd, USB, FW) i en kabelsamler, mens skjerm og strøm er løst. Fungerer helt perfekt, er ikke mye kabelrot. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jasså?Hva bruker du USB-portene til da? Og jeg har ikke mye ledningsmas med min hub. Har plassert den på en hylle under pulten, og samlet kabelene fra Macen (ethernet, lyd, USB, FW) i en kabelsamler, mens skjerm og strøm er løst. Fungerer helt perfekt, er ikke mye kabelrot. Bruker til Eksternt Lydkort, Datamus og Ekstern harddisk. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg klarer meg fint med de to portene som er på maskinen. Bruker én til innebygget USB-hub på skjermen, og én til det kablede tastaturet fra Apple. De tre eksterne diskene mine kjøres på Firewire. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan man installere like mange program (som Photoshop) til Mac, eller må man ha egne versjoner? Er operativsystemet egentlig helt likt Windows bare enklere? (Man kan gjøre det samme, bare det ser annerledes ut?) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det er ikke som Windows i det hele tatt, men i bunn og grunn gjør jo alle OS det samme; kommunisere med hardware på et ekstremt lavt nivå slik at bruker ikke trenger å gjøre det. Men for å svare på spørsmålet ditt; ja, du kan legge inn så mye du vil. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Yess, sitter på en ny hvit macbook nå det er en fryd <3 Gratulerer, og velkommen i klubben. Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 takk takk, får bruke helga på å lære meg OS'et Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå