Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kjøpe programvare? :wow:

--

Noen som kan annbefale et trådløst tastatur og mus til macen, reint bortsett ifra det apple tilbyr? Jeg har forstått det sånn at musa til apple ikke er den beste. Samtidig vil jeg kjøpe både tastatur og mus fra samme sted for å spare frakt.

Lenke til kommentar

Hva med dette? :)

Musa til Apple er veldig god, om du bare venner deg til den. Jeg er helt avhengig av scrollen! Skikkelig smooth og nøyaktig. Eneste problemet med den er at du må være ren på hendene når du bruker den. Ellers kan det lett komme skit nedi rullekula, og da funker den ganske dårlig (fikses med å ta en tørr mikrofiber klut og tørke av scrollen).

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Jasså?

Hva bruker du USB-portene til da?

Og jeg har ikke mye ledningsmas med min hub. Har plassert den på en hylle under pulten, og samlet kabelene fra Macen (ethernet, lyd, USB, FW) i en kabelsamler, mens skjerm og strøm er løst. Fungerer helt perfekt, er ikke mye kabelrot.

Lenke til kommentar
Jasså?

Hva bruker du USB-portene til da?

Og jeg har ikke mye ledningsmas med min hub. Har plassert den på en hylle under pulten, og samlet kabelene fra Macen (ethernet, lyd, USB, FW) i en kabelsamler, mens skjerm og strøm er løst. Fungerer helt perfekt, er ikke mye kabelrot.

Bruker til Eksternt Lydkort, Datamus og Ekstern harddisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...