Hydron Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jessda, sjekket Trackingnummeret hos UPS. Står: "Din pakke er i rute og med en planlagt levering 09.01.2008." Apple sin sporing sier den 7. januar. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 UPS leverer ikke i vår region så vidt jeg har forstått - UPS bruker en annen transportør i Stavanger & omegn. Vedder en tøddel på at hadde UPS levert "personlig" hadde vi hatt hver vår Mac ca. nå. Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har ikke problem med å vente, men trenger den til skolearbeid, nesten asap. Blir nesten varm i hodet -_- EDIT: Min er visst i københavn enda.. Endret 7. januar 2008 av Hydron Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 UPS leverer ikke i Stavanger nei, men får DHL eller norcargo eller no i den dur til å levere ut for seg.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg tenkte å prøve å få til Time Machine trådløst jeg og. Jeg delte den eksterne hardisken og koblet den i en Windows-maskin. Windows-maskina finner som ventet ikke disken (den er formatert i HFS+), dessverre gjør forsåvidt ikke MacBooken det heller. Noen som vet om dette i det hele tatt kan fungere med over en windowsmaskin? Fikk det til via en annen Mac. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tror ikke det vil fungere, dessverre. Annen mac er greit nok, men en winowsmaskin som ikke finner disken, vil vel ikke kunne dele den heller, tror jeg. Høres i hvertfall fornuftig ut i mine ører. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For at Windowsmaskina skal kunne dele den, må du legge inn MacDrive. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ok, og da kan plutselig PC-en lese disken? Det hadde vært supert. Takk for tipset, jeg prøver når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hø.. Ny MacPro idag.. Billigere er den og! http://mac1.no/artikkel/6052/apple-introduserer-ny-mac-pro http://itavisen.no/sak/502642/Ny_Mac_Pro_lansert/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og så har den fått 2GB ram som standard, har den ikke? Mener å huske at det bare var 1GB før. Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nice, blir kanskje en MacPro med tiden på meg Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gler meg til Macworld no, ja # Håpe på nye Cinema skjermar # Erlend Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det noe sannsynlighet for nytt tastatur eller mus? Vurderer å kjøpe meg trådløst keyboard og mus, nå som jeg har mini-dvi til dvi adapter og dvi-kabel til macbooken.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Å, så digg. Xslimmer var med i looten til MacHeist, så nå fikk jeg slimmet ned en del programmer. ^^, Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 dabear: Tviler, er jo ikke lenge siden de kom med helt nye tastatur. Ny mus kunne jeg godt tenkt meg, MM er ikke noe digg, synes jeg. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ville bare meddele at MacDrive gjorde underverker. Windowsmaskina finner og deler den eksterne harddisken og jeg har trådløs Time Machine i hele huset. Ikke så verst hastighet heller med N-ruteren (DIR-655) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når omtrent begynner presentasjonen hos MacWorld? 19, som vanlig? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://www.digg.com nedtelling der, tipper på 19 ja. MacWorld keynote is in... 5 days, 20 hours, 35 min, 45 sec Meanwhile, check out the latest news, rumors, and speculation on Digg! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Det blir spennende å se ihvertfall, selv om det enda er 5 dager igjen kommer det sikkert noen "lekasjer" for å holde humøret oppe... Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg blir en sur bolle hvis iMac blir oppgradert Eller kan jeg benytte meg av angreretten siden jeg kjøpte på en webshop i "tilfelle" den blir oppdatert? Fikk min maskin på mandag, så er innenfor 30 dager ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå