dabear Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 en sang kan ikke være både i sjangeren pop og rock Fant løsninga ved å lage to spillelister, der den ene importerer fra den andre Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kan noen hjelpe meg med et lite dilemma? Jeg bestilte en Macbook via apple.no den 2. Januar, den ble sendt den 3. og pakkesporingen viser nå at den er fremme i morgen (7. januar). Det jeg lurte på er om pakken bare blir levert på døra BARE i 15:00 tiden, fordi jeg er ikke hjemme før 15:45 nesten hver dag. Derfor kan jeg ikke skrive under. Kan jeg bare få broren min til å si han er meg og skrive under? Hvis ikke er jeg redd jeg må vente helt til lørdagen og jeg trenger den denne uka Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Da jeg bestilte iPod'en min, så spurte de ikke om identifikasjon. Jeg bare skrev under... Kan hende de gjør det litt annerledes når det gjelder dyrere varer, men jeg tipper at det går greit Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det har ingenting å si hvem som skriver under. Grandonkelen til tanta til moren til bestemoren din kunne fint skrevet under. De trenger bare en underskrift ved levering for å vise at pakken faktisk er mottatt. Det samme gjelder hvis du har en pakke hos Posten. Samme hvem som henter den, så lenge de faktisk har levert den. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Eventuellt kan du få den levert til jobben eller skolen eller hva det nå enn er som oppholder deg. De ringte meg og jeg sa at jeg var på universitet og da fikk jeg den levert dit. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 For å konvertere filmer som skal inn på iPhone, er det isquint som er best? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hallo.. Jeg har tenkt å kjøpe meg iMac 24".. men er det noe jeg burde vite eller kommer det en oppdatering på de senenre årert? Ja jeg har brukt mac før, har en mbp. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei ! Den 15. Januar er det pressekonferanse på Macworld. Det er ingen som veit kva som kjem til å bli oppdatert, men det er berre å håpe at det kjem mykje nytt. Personlig håpar eg på nye fiete Apple Cinema skjermar ! Erlend Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 laffe, vent til den 15 Januar, da holder Steve Jobs keynote på Macworld.. Tviler sterkt på at iMacen får en oppdatering, men vent ihvertfall til da! /Yaricks Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Får man e-mail rett før levering? Tror jeg leste et sted at jeg skulle få mail når "carrieren" som skulle levere varen hadde macbooken i hånda. Har ikke fått noe mail så langt og det står at pakken skal leveres i morgen og er "on schedule". Er veldig nervøs siden jeg er nødt til å ha den til uka.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Trur ikkje du får ein ny e-post rett før maskina blir levert. Eg fekk i alle fall bare ein e-post då maskina vart sendt. Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Takk, det var beroligende Noen andre som har blitt oppringt? Eller måtte dere avtale ny tid en annen dag? Siste spørsmålet mitt Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fikk macbooken levert på døra av posten jeg. Ingen oppringing. Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hmmm... skulle kommet i dag, men fant bare en regning som viser at jeg har betalt osv i postkassa. Noen som vet hvilket tidsrom den kanskje kommer i? Desperat behov for bærbar denne uka :S Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du kan vel ringe DHL eller hva enn som leverer det og se om du kan avtale leveringstid. Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Får bare vente og se, har ingen nummer eller noen ting. Vet ikke hvem som leverer, om det er posten eller noen andre :S Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg sliter med litt av det samme. De som avlastet UPS for min pakke har tydeligvis store problemer med å finne veien hit, for jeg skulle hatt en iMac på døren fredag, men den har ennå ikke kommet. Har også vært i kontakt med UPS og fått dem til å kontakte hvem nå enn det er som kjører rundt med pakken min, men det har ikke gitt resultat så langt. Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvordan vet jeg om UPS leverer min pakke? Har ikke fått noen informasjon om hvem som leverer.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du har vel fått en mail av Apple der det står at din ordre har blitt sendt - der kan du tracke ordren på Apples sider. Der sto det et UPS trackingnummer hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 F da, har UPS jeg også. Regner med at det kommer til å ta lang tid før jeg får den. Vet noen om de bare leverer på dagen eller om kvelden også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå