.Marcus Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Tipper det er noe à la It's Learning, hvis du har hørt om det? Er vel en slags plattform hvor lærer og elever i klassen kan kommunisere, levere inn oppgaver o.l. Jeg venter forøvrig spent på en 20" iMac som kommer i posten innen uken er over visst! Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, vi bruker It's Learning hele tiden. Tipper jeg får min macbook i dag Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Bare jeg som synes dette er litt rart? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, rar sak, men den er ikke så veldig aktuell for min del. Satt inn ny 250GB disk selv, så jeg slipper å tenke på det. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan setter du inn så mye GB? Jeg så på noen sider tilbake siden, men jeg husker ikke helt hvordan du klarte det.. Kostet det mye, og gjorde du det selv? Går det an å få noen i butikken til å gjøre det for deg, og vil det koste mye? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Macbook er det vel lett å gjøre selv. Her er instruksjon fra Apples egne sider. For Macbook Pro må en vel ha sertifisert personell til å gjøre det for å bevare garantien fordi det er vel noe mer skruer som skal snus og flere ledninger som blir eksponert og dermed kan utgjøre uhell. Hvor mye det koster kan vel variere, ta kontakt med nærmeste butikk. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Takk skal du ha, det kan komme til nytte den dagen jeg eventuelt trenger mer plass EDIT; Hadde forresten et annet spørsmål rettet til de av dere som bruker Macbooken til fremføring på skolen (Spesielt til Yarick da, siden du går på samme skole) Må jeg ha en spesiell kabel tl å koble Macbooken til prosjektor? Hvilken i så fall, og tror dere skolen selv ordner med dette? Eller er det ikke behov for noen kabler? Endret 2. januar 2008 av MGS3 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har i hvertfall hatt fremlegg med min MacBook, og da brukte jeg bare mini dvi til vga adapter.. Selges sikkert på Eplehuset osv, og apple.no Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 MGS3, ta deg en tur til Tell og skaff deg en mini-DVI til VGA overgang, så napper du bare ut kabelen som går til prosjektoren å setter den i overgangen, works great! Yaricks Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 supert, takk for hjelp! Skal gå i anskaffelse av det snarest Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet hvordan man endrer menysystemet på iPod 5G (video) til iPod Classic menysystemet? Helst fra en Mac. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Clickedy. Ingen Coverflow om det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 supert, takk for hjelp! Skal gå i anskaffelse av det snarest Et viktig råd, som jeg glemte. Når du har koblet Macen til projektoren, så ikke glem å gå inn på systemvalg-->Skjermer-->Finn skjerm Når jeg skulle ha samf. framføring glemte jeg dette helt bort. Så jeg stod der i 5-10min. og bare venta på at projektoren skulle finne Macen. Men jeg greide det til slutt! Fikk 5+ BTW Læreren syntes at "formen" som han sier, var perfekt. Noe annet som jeg merket, var at når du spiller av en videofil inne i Windows XP på de bærbare skole-Pc-ene Så kommer det bare et svart bilde opp der videobildet er. Men på Macen virker det som normalt Og et annet tips, som jeg tabbet meg ut på. Vår projektor i klasserommet, takler ikke fargen rødt. Vet ikke hvorfor, men anbefaler heller å bruke en gul farge Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 FooReXZ, eller trykke F7 så auto-detekterer den skjermen! Lenke til kommentar
foorex Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk. Det viste jeg ikke Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Clickedy. Ingen Coverflow om det er det du er ute etter. Takk. Noen anelse om hvordan man installerer dette? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Clickedy. Ingen Coverflow om det er det du er ute etter. Finnes noe lignende for iPod Nano G2? Endret 4. januar 2008 av JonT Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg har en iPod Classic allerede, så har ingen erfaring med å installere det selv, dessverre. Får se om jeg finner noe via google. Førstemann! Alternativ 1 Alternativ 2 Finnes noe lignende for iPod Nano G2?Tvilsomt, menysystemet trenger noe kraftigere maskinvare så gjør det begrenset til 5G og opp for vanelig ipod vil jeg tro. Endret 4. januar 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Heisann, sliter med å få til ei smart spilleliste slik jeg vil ha det i itunes. Jeg ønsker at flere regler skal oppfylles, mens noen skal være valgfrie, men det ser ikke ut til å være mulig? Jeg må altså velge mellom om alle eller noen av reglene skal fylles ut? I første omgang vil jeg at én av disse skal oppfylles: Sjanger inneholder Pop Sjanger inneholder Rock Samtidig som hver sang må oppfylle følgende kriterie: Vurdering er over 1 stjerne Er noe slikt mulig? Jeg ser ikke hvorda ndet skal la seg gjøre i alle fall. Endret 4. januar 2008 av dabear Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er fullt mulig. I iTunes -> Arkiv -> Ny Smart Spilleliste -> I vinduet som dukker opp fyller du ut de krav du ønsker skal stilles. Trykk på + for å legge til et krav. I ditt tilfellet vil det se slik ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå