Trynemjoel Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Skim er en god PDF-leser. Adobe Reader er regnet for å være bloatware. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har fått itunes til å tagge albumart Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 En liten ting: Har satt opp nettside i iWeb, hvordan får jeg hostet det, med no-ip/dyndns/ftp? Har ikke .mac så får det ikke til på den måten Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Adobe Spionerer hva du gjør med adobeproduktene demmes. http://mac1.no/artikkel/6015/adobe-spionerer#comments what do you think? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Skeptisk til at de gjør det uten å si ifra om det, men det er nok ikke veldig spesifikk datahenting, men mer for statistikk de gjør det. Folk kan jo ta på seg foliehatt om de vil, men er ikke mye "personelig data" som går gjennom Adobe-programmer. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvordan skriver man alfakrøll i bootcamp? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Om jeg skal kjøpe meg airport extreme, bør jeg vente til etter macworld? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hvordan skriver man alfakrøll i bootcamp? CTRL+ALT+2 Dabear: Egentlig tviler jeg på at det kommer ny, men skader jo ikke å vente. Endret 30. desember 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har peil på hvordan web sharing fungerer? Har enabled det, men får ikke opp sia mi :S Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Om jeg skal kjøpe meg airport extreme, bør jeg vente til etter macworld? Det er nok lurt, ja. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har peil på hvordan web sharing fungerer? Har enabled det, men får ikke opp sia mi :S http://maskinnavn.lan/~Bruker er i hvertfall URL-en. Hvis du skal få tilgang til den fra nettet, tror jeg nok du må forwarde all trafikk inn på port 80 til maskina di. Eventuelt kan du prøve MAMP, som gir deg tilgang til MySQL, PHP og Apache på macen din også, hvis det skulle bli ønskelig etterhvert Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som har peil på hvordan web sharing fungerer? Har enabled det, men får ikke opp sia mi :S http://maskinnavn.lan/~Bruker er i hvertfall URL-en. Hvis du skal få tilgang til den fra nettet, tror jeg nok du må forwarde all trafikk inn på port 80 til maskina di. Eventuelt kan du prøve MAMP, som gir deg tilgang til MySQL, PHP og Apache på macen din også, hvis det skulle bli ønskelig etterhvert Tenkte å bare forwarde port 80, Men når jeg går inn på <maskinnavn>.local/~<brukernavn>/ får jeg opp: Forbidden You don't have permission to access /~<brukernavn>/ on this server. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvordan skriver man alfakrøll i bootcamp? CTRL+ALT+2 Dabear: Egentlig tviler jeg på at det kommer ny, men skader jo ikke å vente. Takk.. Finnes det et sted hvor man kan se en oversikt over alle nyttige taster? Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen her som vil hjelpe meg med kjøp av ny iPod i denne tråden? Poster her fordi jeg tror at iPod eiere og folk med meninger og svar på det jeg lurer på er hyppigere innom denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har svart i tråden din. Endret 31. desember 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Hydron Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jepp jepp, da blir det en hvit basic macbook denne uken Noen som har gode/dårlige opplevelser ved bruk av en mac på skolen? Går 1VGS og vi er forpliktet til å ha den med til enhver tid og bruker min gamle laptop i nesten hver eneste time til notater etc. Flott dersom noen kom med innlegg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 +/-: At folk blir sjalu / missunnelig + At batteriet kan vare lenge om du trenger det. - At man kan ha noen problemer med ClassFronter. Jeg hadde hvertfall problemer med at jeg ikke fikk logget på en stund, men det fungerer nå, og har forsåvidt gjort det i flere måneder. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ClassFronter kranglet litt med meg også, da jeg ikke fikk lastet opp med Safari. Men når jeg tok frem Firefox gikk det fint, og i Safari virker Java-opplasteren. Ellers fungerer alt fint. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) ClassFronter kranglet litt med meg også, da jeg ikke fikk lastet opp med Safari.Men når jeg tok frem Firefox gikk det fint, og i Safari virker Java-opplasteren. Ellers fungerer alt fint. Ja, virker som om safari har problemer med å laste opp til Fronter. Har selv hatt det problemet og løste det også ved å legge inn firefox på sia EDIT: hvis det interesserer noen så fikk jeg til web sharing nå. Var en konflikt mellom deling av filer og web sharing som ikke var så veldig innlysende Endret 31. desember 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå