Heilage Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hei folkens, sitter og titter på den minste Mac minien, og den ser jo veldig fin ut som en enkel desktop. Bør jeg handle med en gang, eller vente litt? Har sjekket macrumors, og de sier "neutral".. Noen oppdateringer i sikte? Dette blir isåfall min første Mac. :-) Var jeg deg ville jeg ventet til etter MacWorld som er om to-tre uker, sånn for sikkerhets skyld, det er jo aldri godt å si hva Jobs trekker opp av hatten. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 I en TUAW-podcast for et par uker siden, snakket de om en mulig oppgradering/utfasing av Mac Mini. Den har visstnok ikke solgt så bra som forventet, og en mulig utskifting av den for noe som er mer likt Apple TV, men med HDD og ordentlig OS X var visstnok mulig, mente de. En Mac Media eller noe slikt noe, mener jeg de snakket om. Uansett ville jeg ventet med å handle til etter en slik event som MacWorld, da det garantert kommer noe nytt der du ikke hadde forventet uansett. Lenke til kommentar
kyrre12 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 I en TUAW-podcast for et par uker siden, snakket de om en mulig oppgradering/utfasing av Mac Mini. Den har visstnok ikke solgt så bra som forventet, og en mulig utskifting av den for noe som er mer likt Apple TV, men med HDD og ordentlig OS X var visstnok mulig, mente de. En Mac Media eller noe slikt noe, mener jeg de snakket om. Uansett ville jeg ventet med å handle til etter en slik event som MacWorld, da det garantert kommer noe nytt der du ikke hadde forventet uansett. Håper for all del de ikke faser den ut, da den passer meg rimelig perfekt sånn som den er nå. Nøyaktig når er det MacWorld går av stabelen? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Håper for all del de ikke faser den ut, da den passer meg rimelig perfekt sånn som den er nå. Nøyaktig når er det MacWorld går av stabelen? Keynoten er 15. januar hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ja, 15. Januar stemmer det. Eg håper at Jobs kjem med ein ny Cinema skjerm som er verdt å betale litt for. Då blir det mest sansynleg ein 20", men er prisen rett er det mogeleg at det blir 23" også Fortsatt God Jul, Erlend Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Ah, det nye Apple-tastaturet var meget deilig å skrive på. Og så ser det jo så bra ut! Edit: Ooh, innlegg 1000. Endret 25. desember 2007 av Henrik C Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 noen som har en bra engelsk til norsk widget eller .app utenom tritrans? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg vet ikke om noen, men skulle gjerne hatt noe Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvis du har en gammel versjon av Clue liggende, kan du bruke iClue. Lenke til kommentar
Arwe Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Etter at julegavene ble åpnet satt min kusine svært lykkelig igjen med en MacBook i fanget. Men siden ingen andre i familien har Mac er det ingen som kunne hjelpe.. Hun har nå veldig lyst til å ha live messenger. Er det noen som vet om det er mulig å få dette til OSX og evt hvor? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Adium er vel det de fleste bruker. Støtter også mye mer enn bare MSN Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Adium X, Mercury, aMSN. Personelig bruker Adium, men mulig aMSN er mest lik den messengeren hun er vant med. Macen min har startet å skru seg av etter strømtom. Altså, den går ikke dvale, men bare skrur seg rett av. Er det en bug i Tiger(har ennå ikke fått oppdatert)? Endret 26. desember 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Vienna var litt rar i dag, eller så var det VG sin RSS-feed som var rar. Uansett; Syns dette var litt fiffig jeg. Endret 26. desember 2007 av Henrik C Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Stillig. Jeg fikk en datert 29. januar her en dag. Er nok feeden som er rar, og ikke Vienna Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som har peiling på hvordan man får tagget albumart med itunes. For har albumart til alt av sanger i itunes atm, men når jeg åpner filene med noe annet(f.eks. legger de inn på mp3) så er det ikke noen albumart Noen som vet hvordan man får det til? Eller om man eventuelt kan bruke et anna program? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg tror kanskje ikke at album art er en del av noen IDv-spesifikasjoner, men at Apple har laget en extension for iTunes, der album art blir linket til bildefilen som inneholder denne i et eget felt i IDv-taggene. Derfor tror jeg kanskje ikke at du vil få over album art på noen mp3-spillere som ikke har Apples spesielle tag-metode, og som ikke bruker iTunes for overføring av sanger/bilder/whatever. Altså vil album art som du legger inn via iTunes kun være tilgjengelig på iPods og iPhones der du bruker iTunes for filoverføring. Håper du skjønte noe av det, for jeg vet ikke om det ga mening. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det noen programmer som leser pdf filer bortsett fra prew..? er det mulig å lese pdf filer som pdffiler Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg tror kanskje ikke at album art er en del av noen IDv-spesifikasjoner, men at Apple har laget en extension for iTunes, der album art blir linket til bildefilen som inneholder denne i et eget felt i IDv-taggene. Derfor tror jeg kanskje ikke at du vil få over album art på noen mp3-spillere som ikke har Apples spesielle tag-metode, og som ikke bruker iTunes for overføring av sanger/bilder/whatever. Altså vil album art som du legger inn via iTunes kun være tilgjengelig på iPods og iPhones der du bruker iTunes for filoverføring. Håper du skjønte noe av det, for jeg vet ikke om det ga mening. Skjønner det , men det er ikke noen måte å få tagget albumart i OS X da? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det noen programmer som leser pdf filer bortsett fra prew..?er det mulig å lese pdf filer som pdffiler Acrobat Reader? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå