Laffe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som vet hva låten til keenwood reklamen er? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Veldig feil tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;start=17900 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kva for oppdateringar trur dykk Macbook Pro kjem til å få under MacWorld? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Asså, hva faen. Når jeg plugger ut strømmen også tar ned lokket på MacBooken så starter hele maskinen seg på nytt! Andre gang på rad det har skjedd nå. Hva er feil? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Aner ikke. Kanskje det har noe med det jeg har hatt problemer med av og til, at den ikke våkner fra dvale. Noe merkelig klikk med strømstyring eller noe. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nå har det kommet ei oppdatering som endelig skal fikse problemet med at keyboardet slår seg av på macbook og -pro Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kva for oppdateringar trur dykk Macbook Pro kjem til å få under MacWorld? Vanskelig å si. Nytt tastatur, kanskje? Hadde i hvertfall jeg likt å se. Kanskje de klarer å kutte ned tykkelsen på den ytterligere, slik at den blir den mest portable kraftlaptopen man får tak i. Det går jo rykter om noen forholdsvis tynne MacBooks (Nano?) også, så det er ikke umulig at de klarer å gjøre MBP'en tynnere også. Har egentlig ikke tenkt så mye på hva som kommer til å skje under MacWorld. Vanligvis pleier jeg bare å vente til livenews kommer, for så å gå i frø over at jeg ikke har tenkt på mulighetene før Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mulig det kommer trådløst tastatur med numpad? Tynnere MBer har det vært rykter om, og om tablet-maskiner. Men det ser jo ut som Apple skal ha LED-skjermer på MBene nå, så det blir nok oppdatering på de. Mulig det kommer med multitouch på trackpaden og? De har jo klart det på både iPod Touchen og på iPhonen, så det er jo mulighet for det. Og så tror jeg det kommer nye Cinema Displays med innebygd iSight. Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Åssen skriver jeg logo til apple med macbook pro tastatur? Endret 19. desember 2007 av Fox Lenke til kommentar
fox Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Takk Visste at det var enkelt, men kunne ikke huske hvilke knapp jeg må trykke Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har nå, etter mange måneders sikling, fått tak i en iPhone 8GB med 1.1.1 til 640$ inkl frakt dvs. at den kan låses opp Gleder meg Lenke til kommentar
reds Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Høres bra ut. Keep us posted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kva for oppdateringar trur dykk Macbook Pro kjem til å få under MacWorld? Vanskelig å si. Nytt tastatur, kanskje? Hadde i hvertfall jeg likt å se. Kanskje de klarer å kutte ned tykkelsen på den ytterligere, slik at den blir den mest portable kraftlaptopen man får tak i. Det går jo rykter om noen forholdsvis tynne MacBooks (Nano?) også, så det er ikke umulig at de klarer å gjøre MBP'en tynnere også. Har egentlig ikke tenkt så mye på hva som kommer til å skje under MacWorld. Vanligvis pleier jeg bare å vente til livenews kommer, for så å gå i frø over at jeg ikke har tenkt på mulighetene før Jeg har et lite håp om at det kommer en Macbook Pro med LED, NAND flash og nytt tastaur. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Lurte litt på å betale for en .mac account, slik at jeg kan koble til imac'en min med macbooken og omvendt ofr å hente filer osv, men vet ikke helt hvordan det fungerer. Må jeg ha 2 accounts? Og må jeg forwarde porter i routeren for å få det til utenfor lan? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Du bruker samme konto. Om du vil ha .mac, har webtjener og ikke vil betale for for .mac, kan du prøve notMac: http://www.tuaw.com/2007/10/02/notmac-chal...inner-declared/ edit; serveren er OS-nøytral. Klienten må kjøres på os x. Se http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=206821 for nedlasting Endret 20. desember 2007 av dabear Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 NotMac krever vel at du har en maskin med webserver som kjører OS X? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Serveren kan kjøre på linux eller os x i alle fall. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ah, det var bare jeg som leste litt kjapt. Tror jammen meg at jeg skal prøve den på Linux-serveren min jeg. Poster her etter jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 hvor er det jeg får lastet ned et program der du kan ta opp stemmen din på macn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå