thomassit0 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hmm, en merkelig ting, vær widgeten som følger med OS X støtter plutselig ikke Hamar lenger. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Oj, funker ikke med Hamar her heller... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er fordi usa klargjør planene om å nuke hamar ^^ On topic: Orker ikke lese gjennom alle 200 sidene så jeg bare spør om noen har det nye lille trådløse mac tastaturet ^^ Fikk det i dag og synes det er herlig å skrive på (selv om det er litt uvant) Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Trenger ikke lese gjennom 200 sider, søkefunksjonen kan gjøre det for deg Sitter med det trådløse tastaturet, fungerer helt greit, kunne ønske det hadde numpad, men får ofre det for et godt Bluetooth-tastatur. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bruker det nye BT tastaturet til Mini'en jeg har koblet til TV'n. Det er nok bortimot det beste tastaturet jeg har brukt tror jeg. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Heihei! Sist søndag spurte jeg hvordan HandBrake fungerte, og jeg er takknemlig for svar! Men nå har jeg et annet spørsmål igjen. Jeg rippet en DVD med Scrubs sesong 1. Den DVD´en inneholdt episodene 1 - 4. Da jeg ble ferdig med å rippe, så jeg at alle episodene var under en stor fil som varte i 2 og en halv time til sammen, altså ingen slutt eller pause mellom hver episode. Da lurer jeg på, hvordan får jeg til det? Jeg kan tenke meg at jeg må velge fra hvilken scene HandBrake skal rippe fra og til, også finne ut selv i hvilken scene hver episode slutter og starter. Er dette riktig? Beklager hvis det var en uryddig måte å forklare ting på, det er ikke min sterke side! Håper dere forstår Noen som vet? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Åpne fila i Quicktime, marker 1. episode og beskjær (rediger -> beskjær til markering), så lagrer du den et sted. Gjør det samme med episode 2, 3 og 4 så har du fire forskjellige filer. NB: lurt å ha en "backup" av den store fila så du ikke sletter den ved et uhell. Kjedelig å måtte rippe alt det på nytt. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) okey, tusen takk for svar! Skal prøves ut straks Ser ut som om jeg trenger QuickTime 7 Pro.. Må nok få tak i det da Endret 15. desember 2007 av MGS3 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Ehh, m-tasten på min nye macbook har løsna. Hvordan setter jeg den på plass igjen, slik at den hodler seg der? edit: Ved nærmere ettersyn, ser det ut til at en liten bit på baksida av m-knappen har blitt ødelagt, slik at m-knappen ikke fester seg til tastaturet. Endret 16. desember 2007 av dabear Lenke til kommentar
saxin Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvordan behandling er det du gir MacBook'en din? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Behandler den helt vanlig, derfor skjønner jeg ikke hvorfor den knakk av i det heletatt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Du behandlet den sikkert som en bjørn. Haha, i dag kom ei jeg kjenner bort til meg i fritimen, og sa at Macen min var så fin. Endret 17. desember 2007 av Henrik C Lenke til kommentar
PetterAA Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mulig at dette er tatt opp før i tråden, men jeg gidder ikke å bla i 200 sider... AirPort Extreme routeren, noen som har den? Er den bra? Hvordan funker det og koble til en ekstern harddisk? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fikk bytta tasten hos eplehuset i trondheim; kostnadsfritt Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg bruker Airport Extreme og elsker den! Den ser nydelig ut, og fungerer perfekt! Det eneste som det går å trekke på er at den ikke har gigabit-ethernet, og bare 3 ethernet porter. Bortsett fra det, beste routeren jeg har hatt noensinne, og jeg har hatt ett par. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Den nye AirPort Extreme har Gigabit. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hva kan jeg bruke til å extracte med? Trengernoe som tar mer enn bare rar og zip, helst det meste Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Stuffit Expander. Evt Stuffit Deluxe hvis du vil lage arkiver også. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 The Unarchiver er mye bedre, den tar jo alt! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 The Unarchiver er mye bedre, den tar jo alt! Takk, jeg prøver den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå