Trynemjoel Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ah, beklager, syntes den så litt ut som en hdmi i farten. Go for it. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Noen som kan fortelle meg omtrent hvor bra en iBook G4 1.33 yter ? Hvilke begrensninger vil jeg oppleve med en såpass gammel modell ? Jeg har ikke tenkt å spille på den. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det avhenger mest av hvor mye RAM som sitter i den det. Med 1GB eller mer klarer den seg fremdeles veldig bra til det meste den maskina der. Ligger en del videoer på Youtube. MacBook (PRO) vs. iBook. Programvare som MacBooken må kjøre i rosetta er iBooken overlegen. Endret 4. desember 2007 av Dassen Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det avhenger mest av hvor mye RAM som sitter i den det. Med 1GB eller mer klarer den seg fremdeles veldig bra til det meste den maskina der. Ligger en del videoer på Youtube. MacBook (PRO) vs. iBook. Programvare som MacBooken må kjøre i rosetta er iBooken overlegen. Høres bra ut Har du noen formening om fornuftig prisnivå for en brukt maskin av denne typen ? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er vel bare å skjekke QXL og liknende sider og se hva prisene ligger på. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg hadde ikkke gitt mer enn 4-5k avhengig av hardiskplass, RAM, skader, batteritiden og tilbehøret. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg sliter litt med macbooken min, batteriet oppfører seg merkelig og det går ikke å putte inn cd/dvd-plater, er som om noe står i veien for dem. Burde jeg bare dra med meg macen inn på eplebutikken i Oslo? Hva vil de gjøre, hva vil det koste, hva vil de forvente av meg mtp reprasjon? Kjøpte den brukt så har ingen papirer eller noe... Ingen? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg sliter litt med macbooken min, batteriet oppfører seg merkelig og det går ikke å putte inn cd/dvd-plater, er som om noe står i veien for dem. Burde jeg bare dra med meg macen inn på eplebutikken i Oslo? Hva vil de gjøre, hva vil det koste, hva vil de forvente av meg mtp reprasjon? Kjøpte den brukt så har ingen papirer eller noe... Ingen? Du får ta en telefon til butikken du vil dra til og forhøre deg om det. Ikke stort vi kan si uten å ringe for deg eller jobber der. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kanskje jeg er dum, men jeg klarer IKKE å finne noe telefonnummer eller mailadresse til eplehuset eller de andre apple butikkene rundt om kring i Olso... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du er nok ikke dum, bare litt dårlig til å lete. http://www.eplehuset.no/no/eplehuset-steenstrom.aspx http://www.eplehuset.no/no/operapassasjen.aspx Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Eventuelt kan du finne alle butikkar som tilbyr service her: http://www.apple.com/no/buy/locator/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Har problem med nett. Det funker fint å surfe på nett, men det går ikke ann å bruke msn eller spille på nett med feks Warcraft 3. Veit noen åssen jeg fikser det? Bruker leopard Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 ja, alltid på. Men tillater alt, har sjekket. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bare en liten detalj, vis du har branmuren på og du tillater alt så er det liten vits;) men tilbake på topic, kan av og til fungere og de-aktivere branmuren bare for og teste, også aktivere etterpå, just in case. Er det hjemme eller på skole/arbeid, du ikke klarer og gjøre annet en og surfe (port 80). Er du tilkoblet via VPN så er det ofte skolene/arbeidsplassene, blokerer alt utenom http altså port 80 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvordan skrur jeg av referrer logging i safari? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvordan får jeg lyttet til radioarkivet til NRK på min Mac med Safari? Ikke faen om jeg setter meg på PC-en til pappa for å høre på noe jeg(eller pappa da) har betalt lisenspenger for. Oppsettet blir helt rart når jeg klikker på nettradioen, og har ikke sjangs til å bruke søkefunksjonen der(den lar seg ikke klikke rett å slett). Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hm. Funker ikke i Safari nei av en eller annen sær grunn. Men funker dog i Firefox 3 beta 1 som jeg har som en backup. Bruker Safari til vanlig, men er noen sære sider der ute. Prøv å bruke FF. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bare en liten detalj, vis du har branmuren på og du tillater alt så er det liten vits;) men tilbake på topic, kan av og til fungere og de-aktivere branmuren bare for og teste, også aktivere etterpå, just in case. Er det hjemme eller på skole/arbeid, du ikke klarer og gjøre annet en og surfe (port 80). Er du tilkoblet via VPN så er det ofte skolene/arbeidsplassene, blokerer alt utenom http altså port 80 hvordan deaktiverer jeg brannmur i Leopard? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Systemvalg -> Sikkerhet -> Brannmur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå