Jesper Karsrud Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det funker fint å bruke mic-inngangen som line in. Gjorde det under ett ettspors opptak i Garageband fra en mikser, ingen problemer der Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Men vil Adobe Audition fungere på en Macbook uten et dedikert lydkort? (Har tidligere brukt PC-en til musikkproduksjon, men vil gå over til Macen) Endret 1. desember 2007 av Speik Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg ser ingen grunn for at det ikke skal fungere. Om en er veldig dedikert til musikkproduksjon burde en vel uansett se å investere i maskinvare i form av dedikerte Firewire lydkort for opptak. Uten å vite hva du skal produsere, så ser jeg ingen grunn for at Audition ikke skal kunne fungere. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Adobe Audition funker fett det! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Takker for svar. Skal uansett kjøpe firewire-lydkort, men ville bare se om det gikk an å recorde før den tid. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Når jeg laster ned noen widgeter (spill) og har instalert dem, så kommer det bare opp en blå liten kloss i vinduet og ingenting skjer.. Noen ekstraprogrammer jeg trenger for å kunne spille dem? Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hei. Jeg holder nå på å rippe en DVD som varer i 2 timer og 29 min. med HandBrake, og jeg har brukt nesten hele dag (Begynnte da klokka var rundt 13.00) Jeg lurte bare om det er normalt at det tar så lang tid? Og hvor lang tid pleier det å ta med "Muxing"? Endret 2. desember 2007 av MGS3 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg sliter litt med macbooken min, batteriet oppfører seg merkelig og det går ikke å putte inn cd/dvd-plater, er som om noe står i veien for dem. Burde jeg bare dra med meg macen inn på eplebutikken i Oslo? Hva vil de gjøre, hva vil det koste, hva vil de forvente av meg mtp reprasjon? Kjøpte den brukt så har ingen papirer eller noe... Bumpetibump. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hei. Jeg holder nå på å rippe en DVD som varer i 2 timer og 29 min. med HandBrake, og jeg har brukt nesten hele dag (Begynnte da klokka var rundt 13.00) Jeg lurte bare om det er normalt at det tar så lang tid? Og hvor lang tid pleier det å ta med "Muxing"? Vel, det avhenger av hva slags maskin du har, hva du ripper til, og du har aktiver 2-pass enkoding osv. Dersom du har en Core Duo eller Core 2 Duo prosessor skal det godt gjøres å bruke en hel dag på å rippe en DVD som er på to og en halv time. Jeg har selv en 1. generasjons MBP (Core Duo 1,83GHz) og buker sjelden særlig mer tid enn det selve DVD-en er på med H.264 kodek og ganske høy bitrate på både video og audio. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 har mighty mouse wireless med min imac 24" og har installert XP for å spille noen spill. Jeg får fint koblet til musen som BT enhet, men når jeg starter XP på nytt så må jeg koble til på nytt på samme måte :S Noen som vet hvordan jeg får dette på oppstart? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 "Back up the disk and use Disk Utility to format it as a single Mac OS Extended (Journaled) volume. Restore your information to the disk and try using Boot Camp Assistant again." Får denne erroren når jeg prøver og partisjonere med Bootcamp Asisstant med Leopard. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva med å gjøre det som står der? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva med å gjøre det som står der? Tenkte kanskje det var en annen måte og komme rundt det.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Har installert Cleardock, men etter installasjonen finner jeg ikke programmet under Programmer, eller noen annen steder. Så hvordan får jeg tilbake den gamle docken? LØST: Fant det under Application Enhancer Endret 3. desember 2007 av Speik Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Ok, jeg har et spørsmål. Hva er den enkleste og raskeste måten å få TV-ut fra iMac (24") og inn til en helt standard 32" Samsung LCD (m/HDMI). Jeg vil ha både lyd og bilde inn til TVen. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 En mini-dvi til video-adapter Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Først en mini-DVI til DVI-adapter, og så en DVI til HDMI-kabel skal vel klare det. Edit: den tar ikke lyd nei. Da må du ha en lydkabel i tillegg da. Endret 3. desember 2007 av Henrik C Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Vil denne funke? http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...mp;mco=4C2FFC9F Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da må du først ha en minidvi til dvi, og så en dvi til hdmi, som nevnt over. Virker for meg noe overdrevet. Minidvi til video, og en minijack til komponent for lyd er vel den enklere løsningen. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da må du først ha en minidvi til dvi, og så en dvi til hdmi, som nevnt over. Virker for meg noe overdrevet. Minidvi til video, og en minijack til komponent for lyd er vel den enklere løsningen. Nei. Trenger kun den kabelen. Mini-DVI- og stereolydkontakt for plug-and-play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå