Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, har du husket å åpne porter i en eventuell ruter/modem/brannmur

Tror det... Men er noe veldig feil med opsettet mitt :( upnp funker, men får ikke forwardet porter ellers :( Er noe bug der, for modemet vil ikke forwarde skikkelig, mulig fordi det er en router etter der igjen, men den er satt til å fungere som switch :S

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med Samsung SpinPoint M5 250GB 5400RPM SATA 2,5 i MacBook? Hørt det har vært litt problemer med firmwaren, er det noen som har hatt problemer med å installere disken?

Vil jeg merke noen forskjell i ytelse på for eksempel Spotlight og Finder med 250Gb kontra 80 som jeg har i dag? (MacBook Core2Duo 2Ghz, 1 GB RAM)

Har den disken selv, fungert 100% den siden jeg fikk den.

Noen som vet om et greit program for å cappe nedlastings hastighet ?

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Vet at det er litt Off topic.. men det gjelder photoshop og mange andde programmer.

Er det mulig å få scroll på photoshop++? like windows så at man kan bare markere f.ek teksten og den fonten og deretter bla nedover enn å måtte dra musa helt opp til fonten og trykke på neste font for at den skl skifte seg?

- Tkk

Lenke til kommentar
Jeg sliter litt med macbooken min, batteriet oppfører seg merkelig og det går ikke å putte inn cd/dvd-plater, er som om noe står i veien for dem. Burde jeg bare dra med meg macen inn på eplebutikken i Oslo? Hva vil de gjøre, hva vil det koste, hva vil de forvente av meg mtp reprasjon?

Du vil få det på garantien forhåpentligvis dersom du har den fremdeles. I så fall forventer de kun en underskrift og en smule tålmodighet.

Lenke til kommentar
Jeg sliter litt med macbooken min, batteriet oppfører seg merkelig og det går ikke å putte inn cd/dvd-plater, er som om noe står i veien for dem. Burde jeg bare dra med meg macen inn på eplebutikken i Oslo? Hva vil de gjøre, hva vil det koste, hva vil de forvente av meg mtp reprasjon?

Du vil få det på garantien forhåpentligvis dersom du har den fremdeles. I så fall forventer de kun en underskrift og en smule tålmodighet.

Jeg kjøpte macen brukt, så har ingen papirer e.l...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...