Lawliet Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) MacBooken ble nettopp oppgradert, så det er trygt å kjøpe nå ja. Takk Takk, men noen som har erfaring med Elgato EyeTV 250 eller Elgato EyeTV Hybrid? Endret 17. november 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hjelp! Jeg skulle spille av dvd med min macbook, dvd plata var ltt vanskelig å få inn, så jeg pressa litt (ja, veldig dumt), nå er den inni der, men umulig å få ut igjen, og den kommer ikke opp på macen. Hva har skjedd? Forsøk en omstart og hold nede musetasten, da burde den spytte ut. Et tips kan være å holde maskinen nedover i 45 graders vinkel når du gjør dette. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg klarte å få den ut igjen ved omstart, men det skjer jo det samme hvis jeg prøver å sette den inn igjen. Kan jeg aldri spille av dvd mer? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er du helt avhengig av å spille den ene plata? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg vil tro det gjelder alle plater og ikke bare den ene. Du får vel fikset det på garantien tenker jeg. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Gjelder alle plater ja. Føles ut som om det er noe som stenger litt for inngangen, må presse for å få skiva helt inn. Kan det ha noe med at jeg bytta RAM for litt sida? Kanskje jeg skrudde noe feil da? Er kjøpt brukt denne her, så vet ikke hvordan det er med garanti. Sliter litt med batteriet og, noen ganger varer det i 4 timer, andre i 20 min... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hadde du problemet før du byttet RAM? Burde uansett ikke være mulig å gjøre noe feil når du skifter RAM, det er jo bare et deksel som skal av inne ved batteriet, også dra ut gamle og skyve inn nye. Jeg vil ikke tro problemet ligger der. Det som kan ha skjedd, er at du har løftet maskinen i sidene, vært litt sterk i klypa og klemt sammen Driven. Er visst ganske vanlig problem. Jeg ville forhørt meg om batteriet og driven på Eplehuset, og sett om det kom på garantien. Dersom du har under 200 ladesykluser får du nytt batteri hvertfall. Litt usikkker på driven dessverre, kan som nevnt over ha vært din egen feil. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hadde du problemet før du byttet RAM?Burde uansett ikke være mulig å gjøre noe feil når du skifter RAM, det er jo bare et deksel som skal av inne ved batteriet, også dra ut gamle og skyve inn nye. Jeg vil ikke tro problemet ligger der. Det som kan ha skjedd, er at du har løftet maskinen i sidene, vært litt sterk i klypa og klemt sammen Driven. Er visst ganske vanlig problem. Jeg ville forhørt meg om batteriet og driven på Eplehuset, og sett om det kom på garantien. Dersom du har under 200 ladesykluser får du nytt batteri hvertfall. Litt usikkker på driven dessverre, kan som nevnt over ha vært din egen feil. Hadde ikke problemet før jeg byttet ram nei. Kan være at jeg har klemt litt for hardt ja... Hva vil de gjøre på eplehuset da? Jeg har ikke noen kvitteringer eller noe siden jeg kjøpte brukt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Har fått et lite problem nå Aner ikke hva som har skjedd, men nå må jeg plutselig ha på NUM - og CAPS lock for å skrive normalt på tastaturet. Hvis jeg trykker på dem så de IKKE lyser så kan man bare skrive tallene (som på NUMpad) og kun store bokstaver.. Noen som vet hvordan jeg får det tilbake? Edit: Var visst bare å oppdatere programvaren. Endret 18. november 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Virker som min elskede Logitech MX700-mus holder på å ta kvelden, så derfor leter jeg etter en ny mus. Kritieriene mine er at den bør se bra ut, være god å bruke, god kompabilitet med Mac (sånn at frem/tilbake etc fungerer) og ikke koste mer enn 6-700 kroner. Mighty Mouse har jeg sett på, men jeg takler ikke å bruke den over lengre tid. Jeg trenger en som ligger godt i håndflaten. Forslag? Edit: skal være trådløs, og ikke laptop-mus, for det har jeg. Trenger en vanlig til skrivebordet. Endret 18. november 2007 av Henrik C Lenke til kommentar
dabear Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Jeg er kjempefonøyd med min logitech mx 518 i alle fall. Fikk sideknappene til å funke i tillegg Den er muligens noe gammel, men den har et godt grep og den gjør jobben sin. https://prisguiden.no/product.php?productId=27167 edit pga Henrik sin edit: den er ikke trådløs da.. Endret 18. november 2007 av dabear Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Virker som min elskede Logitech MX700-mus holder på å ta kvelden, så derfor leter jeg etter en ny mus. Kritieriene mine er at den bør se bra ut, være god å bruke, god kompabilitet med Mac (sånn at frem/tilbake etc fungerer) og ikke koste mer enn 6-700 kroner. Mighty Mouse har jeg sett på, men jeg takler ikke å bruke den over lengre tid. Jeg trenger en som ligger godt i håndflaten. Forslag? Edit: skal være trådløs, og ikke laptop-mus, for det har jeg. Trenger en vanlig til skrivebordet. Har du prøvd Logitech MX Revolution? Det må være en av de beste trådløse musene jeg noen gang har prøvd! Om du kjøper på nettet bør den heller ikke overstige prissjiktet ditt. Endret 18. november 2007 av nitramdg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Virker som min elskede Logitech MX700-mus holder på å ta kvelden, så derfor leter jeg etter en ny mus. Kritieriene mine er at den bør se bra ut, være god å bruke, god kompabilitet med Mac (sånn at frem/tilbake etc fungerer) og ikke koste mer enn 6-700 kroner. Mighty Mouse har jeg sett på, men jeg takler ikke å bruke den over lengre tid. Jeg trenger en som ligger godt i håndflaten. Forslag? Edit: skal være trådløs, og ikke laptop-mus, for det har jeg. Trenger en vanlig til skrivebordet. Logitech S510 Mac? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hei. Etter at jeg installerte en god del forskjellige programmer på mac-en min har den blitt tregere å både starte opp og slå av. Hvor sjekker jeg hvilke programmer som startes opp når OS-et starter? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Prøv: Systemvalg > Kontoer > Påloggingsobjekter Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Har fått et lite problem nå Aner ikke hva som har skjedd, men nå må jeg plutselig ha på NUM - og CAPS lock for å skrive normalt på tastaturet. Hvis jeg trykker på dem så de IKKE lyser så kan man bare skrive tallene (som på NUMpad) og kun store bokstaver.. Noen som vet hvordan jeg får det tilbake? Edit: Var visst bare å oppdatere programvaren. Prøv å resette PRAM, det hjalp for meg i hvertfall Restart -> hold cmd + alt + r + p inne til du har hørt oppstartslyden 2 ganger Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Vet ikke om du overså det, men det ordna seg da jeg oppdaterte OSX.. Ellers takk Endret 18. november 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg skippa den delen, ja Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Da var iPhone bestilt da Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Gratulerer! Nå er det bare å glede seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå