MGS3 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ipod Touch er ganske stillig! Er glad jeg fikk en Er jo nesten som juleaften allerede Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Det går fint, det. Er bare å velge å synkronisere f.eks. en playlist det. Hvis ikke har du jo den muligheten at du kan velge bibliotek under oppstart, også er de to bibliotekene like. Eneste er at du da må huske hvilket som er hvilket, og hvilket du hadde sist åpent når du kobler til iPoden. Edit: iPhone eier iTouch hardt, så jeg tror ikke på det du sier. Jeg elsker i hvertfall min iPhone, og nå skal jeg snart oppgradere til 1.1.1 også Endret 11. november 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Oppgraderinga til 1.1.1 var easy-peasy, Jesper, så det er berre å kaste seg rett på. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Care to explain? Bare å kjøre virginize, oppgradere og unlocke på nytt? Slik som det står på iphone.unlock.no? I så fall står det på agendaen i løpet av morgendagen, i dag har jeg ikke tid til å knote Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jepp, det er berre å kjøre virginizer, oppgradere, jailbreakme.com og til slutt anySIM. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Går det ikke fint å ha 1 Itunes bibliotek på MacBooken min, og ha en Ipod Nano og en Ipod Touch som begge er synkronisert med det ene biblioteket på MacBooken istedefor å ha 2 bilioteker? Har det sånn nå (Med 1 biliotek, 2 Ipoder) og det går fint. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg prøvde å virginize min, men alt gikk rett til H, og brukte 2 timer på å restore den igjen. Tror jeg venter litt før jeg prøver meg på en revirginize og oppgradering BTW: Kan man oppgradere rett fra 1.02 til 1.12? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 OUT FOR DELIVERY!!! Noen sjangs for at den kommer i kveld da? De ringer før de kommer? For den skal leveres på jobben til pappa egentlig :S Så da må vi dit å hente... Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva da? iPhone? MacBook? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 En 24" iMac hvis vi ser på posten hans lenger oppe Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ooo, nice. Kom den eller? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg prøvde å virginize min, men alt gikk rett til H, og brukte 2 timer på å restore den igjen. Tror jeg venter litt før jeg prøver meg på en revirginize og oppgradering BTW: Kan man oppgradere rett fra 1.02 til 1.12? Hva skal du med 1.1.2? Denne er jo helt ny, og såvidt jeg har sett, har de kun hacket 1.1.2 for iTouch, ikke iPhone. Men nå har jeg ikke lest feeds i hele dag, så skyt meg hvis jeg tar feil. Blir nok 1.1.1 på meg i løpet av morgendagen en gang, uten at jeg skal si noe sikkert Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jeg prøvde å virginize min, men alt gikk rett til H, og brukte 2 timer på å restore den igjen. Tror jeg venter litt før jeg prøver meg på en revirginize og oppgradering BTW: Kan man oppgradere rett fra 1.02 til 1.12? Hva skal du med 1.1.2? Denne er jo helt ny, og såvidt jeg har sett, har de kun hacket 1.1.2 for iTouch, ikke iPhone. Men nå har jeg ikke lest feeds i hele dag, så skyt meg hvis jeg tar feil. Blir nok 1.1.1 på meg i løpet av morgendagen en gang, uten at jeg skal si noe sikkert Kanskje ingen jailbraiking, men nedgradering fra 1.1.2 finnes hvertfall her. Fant en guide om hvordan man unlocker 1.1.2 også. Les den her om dere vil Håper jeg får bestilt iPhone denne uka, bursdag like rundt hjørnet som venter Og Jesper; hvor lang tid tok det før du mottok din? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Tok rundt to uker, fordi jeg bestilte den så sent at den ikke kom med på første mandagsfly med JetCarrier, men bestiller man på en mandag eller tirsdag, skal man fint kunne få den med på første mandagsfly, som resulterer i en leveringstid på ca. 1 uke. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Ooo, nice. Kom den eller? nope Håper den kommer i dag Er fortsatt "Out for delivery" Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvordan lager man slike tegn på macbook?: [ ] Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 Gikk opp fra 1GB RAM til 4GB på iMacen min i dag, kan ikke legge skjul på at jeg faktisk merker det. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Til dere med iPhone: bestiller dere fra apple store eller ebay? Tenkte jeg skulle legge penga i en iPhone, men tror jeg drøyer hvis jeg må ut men masse gryn for å få den fraktet.. Og et annet spm: hvor mye plass tar OSet opp på telefonen? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Da er den kommet! Fy svarte å svært 24" er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå