Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Har faktisk ikke fått tilsent noe månendlig, bortsett fra epost. Har ikke tenkt over det før nå egentlig, har bare ett par uker igjen av medlemskapet mitt nå though.

Når jeg tenker meg om, fikk jeg bedskjed om å oppdatere profilen min på connect.apple.com et par uker siden, mangla postnummer. Må vel være derfor jeg ikke har fått noe tilsent før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e
Nye i1-nettverket virkar lovande. :)

Helt enig :)

Gleder meg også til å se hva det blir ut av dev1.no - en side jeg pratet med en bak i1-nettverket om for sikkert et år siden nå.

Forresten, noen som vet om et enkelt program for å tegne opp nettverk, servere osv. ?

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Jeg bruker ofte en ekstern skjerm til MacBooken min, men har ikke merket noe til problemet du nevner.

Men sjekk ut skjerminnstillingene dine - eneste jeg kan komme på i farta :)

Lenke til kommentar
Har faktisk ikke fått tilsent noe månendlig, bortsett fra epost. Har ikke tenkt over det før nå egentlig, har bare ett par uker igjen av medlemskapet mitt nå though.

Når jeg tenker meg om, fikk jeg bedskjed om å oppdatere profilen min på connect.apple.com et par uker siden, mangla postnummer. Må vel være derfor jeg ikke har fått noe tilsent før.

Ja det er jo noe du selv må ha i orden for å motta noe. Fikk min i posten i dag. Du får oppdatere opplysningene dine og evt. sende en epost til folka og spør hvor vidt de kan ettersende denne månedens materiale. Leopard kom med min, så det er jo ikke noe du vil gå glipp av.

Lenke til kommentar

Hei ! Eg spurde litt lenger bak i tråden kvifor eg ikkje fekk min @mac.com konto til å fungere. Men eg har tenkt litt - er den @mac.com adressa som eg laga til under første oppstart av Tiger på Macbooken, berre ein del av prøvetida på .Mac ? I så fall er det dumt, for eg har registrert meg på diverse sider eg skulle ha sendt/mottat epost frå ! Takk for alle svar,

Erlend :)

Lenke til kommentar
Hei ! Eg spurde litt lenger bak i tråden kvifor eg ikkje fekk min @mac.com konto til å fungere. Men eg har tenkt litt - er den @mac.com adressa som eg laga til under første oppstart av Tiger på Macbooken, berre ein del av prøvetida på .Mac ? I så fall er det dumt, for eg har registrert meg på diverse sider eg skulle ha sendt/mottat epost frå ! Takk for alle svar,

Erlend :)

Den holder vel i kun 60 dager ja. Burde vært mulig å forlenge abonnementet på den samme adressen da.

Lenke til kommentar

Whoohoo :new_woot: . Nå har jeg fått min Macbook 2,16GHz med Leopard! Det er ikke den oppgraderte, med SR og oppgradert skjermkort, men jeg spiller ikke så mye, så jeg tror det skal gå bra.

To kjappe spørsmål:

1. Når jeg drar program-ikonene over på søppelbøtten, avinstalleres hele programmet da?

2. Jeg har kjøpt 2GB RAM, men har problemer med å finne et skrujern som er lite nok, er det anbefalt å gå til en forhandler?

Endret av Zelziuz
Lenke til kommentar
Whoohoo :new_woot: . Nå har jeg fått min Macbook 2,16GHz med Leopard! Det er ikke den oppgraderte, med SR og oppgradert skjermkort, men jeg spiller ikke så mye, så jeg tror det skal gå bra.

To kjappe spørsmål:

1. Når jeg drar program-ikonene over på søppelbøtten, avinstalleres hele programmet da?

2. Jeg har kjøpt 2GB RAM, men har problemer med å finne et skrujern som er lite nok, er det anbefalt å gå til en forhandler?

ehh, bestilte du etter de nye macbookene kom ut, og fikk den gamle modellen MED leopard? :S

Lenke til kommentar

Nei, forhåndsbestilte slik at jeg skulle få Macbooken så fort Leopard var ute. Dessverre bla det noe tull nede i Oslo, og jeg fikk ikke Macen før igår. Leopard var ikke installert, men jeg fikk med en oppgraderings dvd. Jeg tror ikke den oppgraderte versjonen vil ha noen spesiell innvirkning på min bruk.

Men kan noen hjelpe meg med spørsmålene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...