Dassen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Mitt tips er å bruke HandBrake. Veldig enkelt og greit. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 ok takker! Det er det jeg bruker nå Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 MBP ble jo oppgradert med ny prosessor for ikke så lenge siden? Vet ikke om det er den nye, men det frister å bestille en, men kommer til å bli skuffet hvis den nye kommer om 3 månder. Er det noen mulighet for å kunne "levere den tilbake på reklamasjon" eller noe da? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Jeg reffererer til angrerettsloven: § 11. Rett til å gå fra avtalen (angrerett) Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren etter § 13 innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Ved fjernsalg løper fristen uansett ut senest 3 måneder etter at varen er mottatt, eller etter 1 år dersom opplysninger om angrerett ikke er gitt. Apple bruker å være flinke til å informere om angreretten, derfor har du da 3 måneders angrerett etter du har motatt varen etter hva jeg har forstått. Stopp meg om jeg tar feil! Edit: Jeg kan også legge til at det er sannsynlig at MBP blir oppdatert i løpet av MacWorld som er 14-18 Januar såvidt jeg vet. Endret 5. november 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Firefox eller Camino? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Firefox pga. alle add-ons (og Google Sync). Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvordan får jeg itunes info på desktopen? Artist, album og track... På forhånd takk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ta en titt på Stattoo fra Panic. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg foreslår Butler. Har brukt det i over et år og er knakende fornøyd. Du velger hurtigtaster selv, og også utseende og posisjonen til vinduet som viser informasjonen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvilken knapp er de man tar printscreen med? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Eple + Shift + 3 for Screencap Eple + Shift + 4 for å velge en rute med musen som du vil ha som en bildefil. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Eple + Shift + 3 for ScreencapEple + Shift + 4 for å velge en rute med musen som du vil ha som en bildefil. Eple + Shift + 4 + space for å ta bilde av et vindu. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg rekner med disse snarveistastene kan forandres et eller annet sted? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Keyboard & Mouse menyen i System Preferences Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Nye i1-nettverket virkar lovande. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Helt enig. Eneste var at det var litt uvant med avatar på høyre side i stedet for venstre på forumet. Kanskje en setting man kan stille på, men det er ork Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, jeg reagerte også på plasseringen av avatar. Men altså, nye i1-nettverket ser jo knallbra ut. Dev1 og Kreativ1 virker jo kos. Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vet ikke helt hva jeg syns om det nye forumet... Man blir kanskje vant med det fort... Og det ser utvilsomt mye bedre ut enn IPB o.l. kreativ1 er også en god forbedring fra video1, da noen ville si at foto1 hadde vært mer aktuellt. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor lang tid tar det vanligvis før ADC studentmedlemmer får nye OS tilsent i posten? (Sitter å venter på leopard :/ ) Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Skal komme i novemberutgaven av de månedlige tilsendingene. Så det er bare å spe seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå