Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å slette et program helt? sånn som man kan gjøre på windows hvor du går på kontrollpanel og legg/slett til ellerno? ogderetter slette programmet?

også en annen ting.. Etter å ha tuklet litt med shapeshifter og bytta skin så begynte jeg å få error på programmer. Jeg får sånn "Programmet (navnet) har uventet avsluttet+++" Lukk rapporter åpne igjen.. Dette får jeg hvergang jeg slår opp et program. Jeg bruker den vanlige skinnen nå men får det fortsatt. Er det mulig å få vell det "uventet avsluttet" uten å måtte installere på nytt?

BTW: Noen som er kjent i Final Cut?

Edit: Det skjer med hvert program jeg innstallerer:SS

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Tror ikke det funker. Kan hende at du kan få det til å funke med Steermouse, ellers vil OS X tro at musen er et tastatur. Men jeg aner ikke, liker ikke Razor noe særlig, så :p

Da jeg kobla den til så trodde OSX at det var et tastatur ja, men leste om en dude som har fått den til å funke..

Jaja, får vel kjøpe meg en MightyMouse snart anyway :p

Lenke til kommentar

Når er det de nye modellene kommer? Kjøpte MBP i oktober og fikk vite at det kom en ny modell noen par dager etter;( men skal kjøpe hvis det kommer ny modell. Ser ikke noe point med å ha en gammal mbp 17" som går ut på datp om noen par mndr?

Er det rykte eller er det helt SIKKER på at det kommer en ny rundt nyttår? for da har jeg lyst å "leke" litt med macn. sjekke hvor mye den tåler;P

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...