Dassen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 http://mac1.no/ram Takk, men.. Hvor mye RAM støtter en Powerbook G4 fra høst 2005/2004 ikke sikker på hvilken den er.. Kjøpt vår 06. Sjekk med minnevelgeren på komplett. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Er det mulig å slette et program helt? sånn som man kan gjøre på windows hvor du går på kontrollpanel og legg/slett til ellerno? ogderetter slette programmet? også en annen ting.. Etter å ha tuklet litt med shapeshifter og bytta skin så begynte jeg å få error på programmer. Jeg får sånn "Programmet (navnet) har uventet avsluttet+++" Lukk rapporter åpne igjen.. Dette får jeg hvergang jeg slår opp et program. Jeg bruker den vanlige skinnen nå men får det fortsatt. Er det mulig å få vell det "uventet avsluttet" uten å måtte installere på nytt? BTW: Noen som er kjent i Final Cut? Edit: Det skjer med hvert program jeg innstallerer:SS Endret 2. november 2007 av laffe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du kan bruke AppZapper til det. http://mac1.no/node/3179 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er det mulig å få en Razor Copperhead til å funke på en MBP? Fant ingen drivere for OSX på hjemmesiden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tror ikke det funker. Kan hende at du kan få det til å funke med Steermouse, ellers vil OS X tro at musen er et tastatur. Men jeg aner ikke, liker ikke Razor noe særlig, så Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Noen som har Final cut express? ifso noen som vet om FCE har funksjonen "Trails" eller er den bare på FCP?? Endret 2. november 2007 av laffe Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Der var Leopard installert her også. Tror jeg fort kommer til å bli avhengig av Spaces! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1117881 2 stykk av CRUCIAL DDR2 SO-DIMM 2048MB CL5 Non-ECC, (CT25664AC667) vil kunne brukes i den nye macbooken? Håper virkelig jeg gikk det rett, for nå er både mb hos apple store for education og de to minnemodulene fra amentio overfor, bestilt.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tror ikke det funker. Kan hende at du kan få det til å funke med Steermouse, ellers vil OS X tro at musen er et tastatur. Men jeg aner ikke, liker ikke Razor noe særlig, så Da jeg kobla den til så trodde OSX at det var et tastatur ja, men leste om en dude som har fått den til å funke.. Jaja, får vel kjøpe meg en MightyMouse snart anyway Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sitter på en brand-new , splitter ny MacBook akkurat nå, og det føles deilig Kosta meg 13.199 for 120 gb harddisk, 2 gb minne og 2,16 ghz + iWorks 08 og Leopard som kommer i posten om en eller to uker Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 MGS3: Er det den nye med Santa Rosa og X1300? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Tviler jeg på.. Alle nye mb med SR leveres med Leopard. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja, var det jeg også stusset på. Hvis det er den gamle modellen så har han gjort et relativt dårlig kjøp. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Når er det de nye modellene kommer? Kjøpte MBP i oktober og fikk vite at det kom en ny modell noen par dager etter;( men skal kjøpe hvis det kommer ny modell. Ser ikke noe point med å ha en gammal mbp 17" som går ut på datp om noen par mndr? Er det rykte eller er det helt SIKKER på at det kommer en ny rundt nyttår? for da har jeg lyst å "leke" litt med macn. sjekke hvor mye den tåler;P Endret 3. november 2007 av laffe Lenke til kommentar
dabear Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Absolutt ingenting er sikkert når det gjelder Apple. Skal jeg gjette, vil det nok komme nye mbp en gang under macworld i januar(?) Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 det er nok ikke SR modellen modellen nei, men den gamle Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det sånn at jeg personlig må signere når macbooken kommer på døra? Eller holder det at mora mi signerer pakka? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det sånn at jeg personlig må signere når macbooken kommer på døra? Eller holder det at mora mi signerer pakka? Moren min signerte hvertfall for meg. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Finnes det en enkel å grei måte å rippe DVD´er fra QT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå