ttt Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Viss den måten var for tungvindt kan du vurdere å prøve nLite. Sånn eg har forstått det er det stort sett bare å trykkje neste, neste osv. så ordnar programmet det meste for deg. Er ein god guide på heimesidene. Det kan kanskje vere litt arbeid, men viss du instalerer Windows på nytt no og då vil det lønne seg i lengda. http://www.nliteos.com/ Får håpe at norsk stavekontroll er neste på lista. Det er litt irriterande å ikkje kunne bruke den innebygde stavekontrollen når den først er der. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Får vi Leopard, Marius? Seff! Bare et spørsmål om når Lenke til kommentar
Speik Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Beste torrentklient til mac? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg liker Transmission. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Second that. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Da har jeg endelig penger til en MacBook! Skal sannsynligvis kjøpe på lørdag! Kjøper i Apple butikken i Stavanger Vurderer å kjøpe fra USA, men da må jeg vente pluss det ikke er norsk keyboard (selv om det går an å skrive på norsk) men jeg føler at jeg heller vil kjøpe her i Norge, selv om det er en smule dyrere her Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tja, om du skulle bestilt fra USA, måtte du betalt en god del i frakt, samt dobbel moms, så prisen hadde nok muligens blitt ca. samme som ved kjøp her i Norge. Kjøp i Norge du, det lønner seg uansett med tanke på service/reparasjon etc. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Never mind. Fikk nettopp instalert windows, men vet ikke om det ble helt vellykket.. Står ihvertfall Windows på Bootcam under Startdisk. Mission failed; Står diskfeil- Trykk en tast for å starte på nytt.. Er det bare å slette partisjonen, partisjonere på nytt og prøve igjen da? Instalerte med Win XP SP2 Endret 31. oktober 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Der kom Leopard på døren gitt:) Installerer det i løpet av helgen. Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tja, om du skulle bestilt fra USA, måtte du betalt en god del i frakt, samt dobbel moms, så prisen hadde nok muligens blitt ca. samme som ved kjøp her i Norge. Kjøp i Norge du, det lønner seg uansett med tanke på service/reparasjon etc. Har en mor som skal til USA på lørdag, så tenkte at hun kunne kjøpe så jeg slapp slike ting Men ja, blir nok norsk macbook også mye pga service og reperasjon som du sier. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har en mor som skal til USA på lørdag, så tenkte at hun kunne kjøpe så jeg slapp slike ting Men ja, blir nok norsk macbook også mye pga service og reperasjon som du sier. Får vel service på Eplehuset anyway?? Bare du kjøper Apple-garantien. En kamerat av meg kjøpte seg iPod i statene med 3 års garanti fra Apple og Eplehuset hjalp han når den ikke ville oppføre seg. Sjekk det litt ut, med garanti og slikt først, kan spare noen lapper på det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tror dette har blitt nevnt før, men jeg fant ikke innlegget. Hva er det jeg må gjøre for at bildene ikke skal vises i ps? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Viste dere at man kan skrive inn regnestykker i Spotlight? Utrolig nyttig! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jeg tror dette har blitt nevnt før, men jeg fant ikke innlegget. Hva er det jeg må gjøre for at bildene ikke skal vises i ps? Clickedy Endret 31. oktober 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Da var Leopard lagt inn på MacBook'n Nye Finder forelska jeg meg i med en gang - absolutt en bra forbedring Endret 31. oktober 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
dabear Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Trur vi det kommer ny macbook i morgen, eller om ei uke? Sitter triggerhappy her, har tenkt å kjøpe macbook i flere uker nå, men jeg venter på om det kommer oppgraderinger av hardwaren *snart* Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) jeg håper virkelig det kommer en snart, har ventet lenge på den... Blir min første mac =D (utenom OSx86 da) EDIT: skulle den ikke komme 6. November? Endret 31. oktober 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 EDIT: skulle den ikke komme 6. November? Apple går ALDRI ut med slikt på forhånd.. Har ikke hørt no om det. Men hvis det kommer en er jeg frista til å kjøpe meg en selv om jeg egentlig ikke har pæng til det. Egentlig har jeg bruk for en MBP nmen det har jeg ihvertfall ikke penger til.. At ting skal være så vanskelige.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det var visst funnet en fil til et skjermkort i Leopard som ikke er noen av dagens maskiner, som hintet til at det skulle lanseres 6. november. Det er to maskiner som sårt trenger nytt skjerkort, MacBook og Mini. Spennende å se om noen av de blir oppgradert. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det har jo vært snakk om at Minien skal fases ut i hvertfall, og at det skal komme en "Mac Nano", som er på størrelse med Apple TV i stedet, men som likevel skal være en oppgradering av den nåværende Minien, og ha samme pris. Hvis det er tilfellet, er det ikke umulig at jeg kjøper en slik en og setter opp som mediamaskin til den nye TV'en vår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå