Hotel Papa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Er det sånn at eplehuset og humac i oslo er utsolgt for Leopard nå? Tenkte jeg skulle dra en tur innom og kanskje kjøpe det i dag.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg var på eplehuset i Operapassasjen på lørdag, og det var ikke akkurat mangel på Leopard-lisenser der. Men mye kan jo skje på tre dager. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Flere enn meg som sliter med å få tilgang til Quicksliver-plugins, eller? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Serveren er nede for tida. Har vore det nokre dagar no. Får tru den kjem opp at snart. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan noen fortelle meg hvordan jeg åpner/bruker .icontainer og .sit-filer? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøv med StuffIt! Jeg mener det kom installert med Macen min...? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Stuffit kom ferdig installert med 10.1 til 10.3. På Tiger og Leopard må du installere selv. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Da var Leopard i hus Men lurer litt på om jeg skal gidde å ta clean instal, har ikke så utrolig mye på laptopen.. Noen forslag? Det går ann å legge inn Leopard og samtidig beholde all musikk jeg har på MBPen? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Det var i hvertfall mulig da jeg gikk fra Panther til Tiger. Vil regne med at det går bra nå og. Jeg lurer på om det kan være lurt å kjøre Clean Install når jeg skal legge inn Leopard for å få best mulig ytelse? Vil jeg merke noe særlig forskjell fra om hvis jeg bare legger det inn over Tiger? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Regner med at jeg bare tar å flytter over det viktigste også tar jeg en clean instal. Men hvordan er det med Windows, er det sånn at BootCamp instalerer driverene for deg? Eller må du rundt på nettet og finne lyddrivere, skjermkortdriver +++++ ? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Regner med at jeg bare tar å flytter over det viktigste også tar jeg en clean instal. Men hvordan er det med Windows, er det sånn at BootCamp instalerer driverene for deg? Eller må du rundt på nettet og finne lyddrivere, skjermkortdriver +++++ ? Boot Camp ordner drivere. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøv med StuffIt! Jeg mener det kom installert med Macen min...? Stuffit koster penger.. finnes det et gratis program? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Prøv med StuffIt! Jeg mener det kom installert med Macen min...? Stuffit koster penger.. finnes det et gratis program? unarchiver Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Bruker selv unarchiver og syns det funker utmerket bra! Sitter på Leopard aws, ser ganske bra ut! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Jeg har stort sett brukt Firefox som nettleser, her har jeg hatt en stavekontroll-plugin som har fungert bra. Nå har jeg byttet til Safari (i hvert fall midlertidig), og her har jeg engelsk tavekontroll, og endel andre språk, men ikke norsk. Det er vel heller usannsynlig at Apple vil legge til stavekontroll for norsk i nærmeste fremtid, så hvilke alternativer har jeg? Stavekontrollen i Safari er vel den innebygde stavekontrollen i OS X som sjekker mot Dictionary? Jeg har Leopard. Endret 30. oktober 2007 av olsen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vil tru CocoAspell fungerer: http://people.ict.usc.edu/~leuski/cocoaspell/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Fatter ikke hvorfor man må ha Windows SP2 når man skal instalere det, har bare SP1 på den cden jeg har Ikke mulig å instalere med SP1? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vil tru CocoAspell fungerer: http://people.ict.usc.edu/~leuski/cocoaspell/ CocoAspell kom jeg på med en gang jeg hadde skrevet posten. Ser ut til å fungere Svært irriterende at Apple har lagt ved stavekontroll for svensk og dansk, men ikke norsk Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 EvenruD: Du kan leggje inn SP2 i den Window utgåva du har. Ein tilfeldig guide: http://www.winsupersite.com/showcase/windo..._slipstream.asp Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Det så litt slitsomt ut Ellers takk. Men det som er litt irriterende er at jeg har Windows XP med SP2 på en DVD, men på den DVD-en er det også mange andre programmer.. Så da jeg satte den inn i drevet mens BootCamp så etter en Windows cd så fant den det ikke Endret 30. oktober 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå