dabear Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det ser ut til at det kommer en ny macbook med Santa-rosa den 6.november (evt seinere) http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=376500 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Hva er det "Production Plan" forno? Leste litt nedover hvor de snakka om production plan? Hvis det stemmer at det kommer en ny mb, Får jeg vel bare sende deen på dynga/selge min nylige mbp 17" gidder ikke ha noe som er gammalt. EDT: Hvordan finner man usynlige mapper/filer på mac? Er det mulig å få en sånn skille i docken sånn som mellom Papirkurven og alt det andre? evt hvordan Endret 28. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Heisann, Quicktime Player i Leopard er en god del diggere enn i Tiger! Enda en ting jeg er fornøyd med Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Er det mulig å få en sånn skille i docken sånn som mellom Papirkurven og alt det andre? evt hvordan http://www.apple.com/downloads/macosx/icon...ckdividers.html Disse har jeg brukt ganske lenge. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Er det nokon her som bruker AdmitMAC enten i jobbsammenheng eller for moro skyld? I såfall: Om eg kjører "Arkiver og Installer" ved oppgradering fra Tiger til Leopard, vil AdmitMAC fortsatt fungere? Har skikkelig lyst til å teste ut Leopard på jobbmaskina, men eg er heilt avhengig av at AdmitMAC fungerer for å få gjort jobben min. Endret 29. oktober 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Eventuelt kan du høyreklikke på filen, velge "Open with"/"Åpne med" mens du holder Alt-tasten inne. Da vil den sette den som standard på de filene Takk Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan får jeg fjernet Quicksilver-iconet fra docken i Leopard? Har huket vekk alternativet som sier at det skal vises i docken, men det er der fortsatt... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kan hende det funker å dra det til papirkurven. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg spør igjen.. Hvordan kan jeg få låst Hardiskiconet® "Macintosh HD" der jeg vil at den skal være? For hvergang jeg restarter eller slår av og slår på senere så blir den automatisk flyttet opp mot høyere hjørne. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) @laffe eple+J på skrivebordet, også fjerner du "Snap by grid" eller noe i den duren Endret 29. oktober 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Meget bra (og veldig lang) review i Ars Technica (litt mer enn bare sånn dette er de nye funksjonene opplegg). Ganske teknisk er den også. Meget interessant lesning selv om det tar tid. Spesielt interessant i serien: Apple skyter seg selv i foten med den nye docken Endret 29. oktober 2007 av JonT Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 På Humac i Oslo sa de at det tar noen uker før familiepakka av Leopard er klar. Gjelder det fra Applestore også? Eller sendes den ut innen 24 timer slik det står der? Lenke til kommentar
Husee Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Noen som vet når Adobe CS3 blir kompatibelt på Leopard? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 PS og Illustrator fungerer hvertfall bra ser det ut som. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 PS og Illustrator fungerer hvertfall bra ser det ut som. Åja! Da funker vell kanskje Flash og Indesign også da ! Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Får vi Leopard, Marius? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Var glad å lese eposten for noen dager siden at vi som har ADC-medlemskap får en kopi nå i November. Så var jeg ikke fullt så pirat alikevel Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som har fått Leopard i familieversjonen enda? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg betalte i hvertfall for den, og på coveret sto det "Family pack" eller noe slikt. Har ikke coveret her nå, men jeg fikk i hvertfall familiepakken. Jeg forhåndsbestilte fra Apple Store i hvertfall. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ok, takk for svar. Det var en på Humac som sa at familiekatten ikke var klar før om noen måneder, ble litt nervøs. I følge AppleStore skal den sendes i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå