dabear Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skulle hatt meg en macbook med Leopard forhåndsinstallert.. Når vil dette skje? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tenkte å bevege meg mere inn på Photoshop. Men slik i førstningen klarer vel en MacBook seg. Får se hva jeg velger å gjøre. Blir ikke enda. Men takk for rådene. Birger Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Aahh, i morgen kveld sitter jeg med et eksemplar av Leopard i hånda Meget fornøyd! Lenke til kommentar
Husee Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tenkte å bevege meg mere inn på Photoshop. Men slik i førstningen klarer vel en MacBook seg. Får se hva jeg velger å gjøre. Blir ikke enda. Men takk for rådene. Birger Til mindre oppdrag i photoshop holder mb lenge, jeg sitter på en 2.16 GHz og en 1gb ram. Eneste som er negativt med MB´en er skjermen : / Noen som har prøvd og jobbe i Final Cut med macbook? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Har redigert flere kortfilmer med Final Cut Pro på min MacBook. No problemo hvis man ikke har det travelt med å render'e. Endret 25. oktober 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Går det an å bruke egne album-covers i iTunes? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja. Finn bildet du vil bruke og drag'n'drop det til Info > Artwork tab'en. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja. Finn bildet du vil bruke og drag'n'drop det til Info > Artwork tab'en. Takk, Robbie Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Skuffende. Oppgradering fungerte ikke for meg. (10.5). Men Arkiver og installer fungerte, og det er jo stortsett samme greia da. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva er alternativene når man skal installere ny OS? Installering, oppgradering og Arkiver og installer? Hva er egentlig forskjellen mellom oppgradering og Arkiver og installer? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det du nevnte der, + slett og installer. Skjønner ikke egentlig helt hva som er forskjellen mellom oppgradering og arkiver, bortsett fra at arkiver lager en mappe som heter previous system med noen systemfiler.. Men alt av instillinger, programmer og alt er jo som før så.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Apple har sikkert noe grunner for valget sitt. Jeg hadde nok tatt Slett og installer. Seff med en backup i forveien. Liker liksom ikke slike "oppdateringer". Birger Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan formaterer jeg en ekstern harddisk på mac? Den står bare som "Untitled" og jeg kan ikke legge til filer. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Under verktøy så har du noe som heter diskverktøy.. var ihvertfall det jeg brukte da jeg formaterte min eksterne harddisk. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Under verktøy så har du noe som heter diskverktøy.. var ihvertfall det jeg brukte da jeg formaterte min eksterne harddisk. Jeg var inne der, men den ville ikke. Gikk nå. Takk Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Jeg venter fortsatt på Leopard.... Hvorfor kan ikke TNT være professjonelle og levere før 18:00 i stedet for å vente til etterpå? Der var Leopard i hus. Da blir det backup og installasjon i løpet av helgen. Det siste jeg skal gjøre er i hvertfall å stresse Endret 26. oktober 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Gratulerer, Jesper Blir nok nødt til å vente en uke eller to til jeg da..... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Der var Leopard i hus. Da blir det backup og installasjon i løpet av helgen. Det siste jeg skal gjøre er i hvertfall å stresse Leopard har ikke så mye nytt at det er verdt å stresse installasjonen for. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei. Noen med macbook som kan ta bilde av tastaturet og legge ut? Litt dårlige bilder på apple sine sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå