Henrik C Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg likte virkelig Macafé. Det var et gjennomtenkt navn, hvor man lekte seg litt med å fjerne bokstaver. Så veldig gjennomført ut. Maccafé er helt motsatt. Det ser bare random ut. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Macafé så mye bedre ut. OT: Noen som vet når den nye macbooken kommer? har veldig lyst på en, men vil vente til den nye. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 http://buyersguide.macrumors.com/ Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tror det skrives kafeen. Ikke kaféen. Er ikke sikker. Birger Ordboken min sier "kafé (s.) [kaféen, kaféer, kaféene] enkelt bevertningssted" Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Macafé såg mykje betre ut ! Men til saka : Eg klarer ikkje å logge meg på @.mac kontoen min... Sjølv om eg skriv inn passordet skjer det ingenting og bildet kjem opp att : Endret 24. oktober 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
martbo Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 ordnet opp i nattens forandringer, og byttet tilbake navnet. Likte det egentlig best sånn det var selv. Kjedelige forelesninger blir forresten mye morsommere med iPhone Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ordboken min sier "kafé (s.) [kaféen, kaféer, kaféene] enkelt bevertningssted" Takk, da skal jeg endre navn på konsollkaféen Birger Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvilken MSN versjon til mac er det som tar Webcam ? Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 mercury er en mulighet Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg likte virkelig Macafé.Det var et gjennomtenkt navn, hvor man lekte seg litt med å fjerne bokstaver. Så veldig gjennomført ut. Det var derfor jeg opprettet denne tråden med det navnet for over to år siden (som tiden flyr!). Det er ikke første gangen trådens navn blir endret, heller. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hvilken MSN versjon til mac er det som tar Webcam ? aMSN Lenke til kommentar
Husee Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Sitter og knoter litt med vlc på macbooken. Skal legge til en tekstfil på en film i vlc, men når jeg trykker video for også trykke subtitle tracks er "linken" grå. Se bilde! Hva er det som gjør dette? Får også opp en error melding når jeg prøver og dra inn tekstfila, den sier dette "Documents/Heroes/Heroes 1x20.String Theory.txt' subtitle: failed to recognize subtitle type main: no suitable demux module for `/subtitle:///Users/Mariush/Documents/Heroes/Heroes 1x20.String Theory.sub'" Lenke til kommentar
dabear Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kan knappene på vinduet flyttes fra høyre til venstre, slik som det er på linux [og windows]? Ser for meg at det blir plagsomt å måte forholde seg til to forskjellige standarder (gnome og os x altså) Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nei, det kan de nok ikke. Men du kan jo venne deg til å bruke hurtigtaster i stedet. Er raskere, og det er vel noenlunde det samme i alle os. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg likte virkelig Macafé.Det var et gjennomtenkt navn, hvor man lekte seg litt med å fjerne bokstaver. Så veldig gjennomført ut. Det var derfor jeg opprettet denne tråden med det navnet for over to år siden (som tiden flyr!). Det er ikke første gangen trådens navn blir endret, heller. Mang en ung, tapper moderator har prøvd å endre trådens navn, men hver og en har måttet se seg slått av de ukjente kreftene bak navnet "Macafé". Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har veldig lyst til å kjøpe meg en MacBook, bare for å ha en liten kompakt laptop. Hva tror dere? Vil bli en MacBook Pro 17" etterhvert. Birger Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg tror du vil bli veldig fornøyd Med mindre du krever bra grafikkytelse. Jeg min MB 2.16C2D hvertfall. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Skulle jeg kjøpt en MacBook. Hadde det bare vært for å ha noe å susle med da jeg ikke var hjemme. Så grafikk hadde vært det siste på listen. Birger Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg sitter på en MacBook as we speak, 2,16GhzC2D, 2GB og svart som natten, og jeg er storfornøyd. Den klarer FCP til en viss grad, og en del av de andre programmene i FC Studio 2 funker også bra. Så til småredigering og småleking i f.eks. Motion funker det fett Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Korleis kan eg få Mp3 speleren min til å dukke opp i finder på Macen ? Speleren er ein Samsung YP-K3. Skulle gjerne kjøpt meg ein iPod touch, men føler det blir litt dødfødt sidan eg allereie har ein til 2000kr. MindTooth : Eg kan ikkje seie å ha hatt ein betre berbar enn Blackbooken ! Du blir heilt sikkert fornøgd ! Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå