Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte virkelig Macafé.

Det var et gjennomtenkt navn, hvor man lekte seg litt med å fjerne bokstaver. Så veldig gjennomført ut.

Det var derfor jeg opprettet denne tråden med det navnet for over to år siden (som tiden flyr!). Det er ikke første gangen trådens navn blir endret, heller. :wee:

Lenke til kommentar

Sitter og knoter litt med vlc på macbooken. Skal legge til en tekstfil på en film i vlc, men når jeg trykker video for også trykke subtitle tracks er "linken" grå. Se bilde!

Hva er det som gjør dette? Får også opp en error melding når jeg prøver og dra inn tekstfila, den sier dette "Documents/Heroes/Heroes 1x20.String Theory.txt'

subtitle: failed to recognize subtitle type

main: no suitable demux module for `/subtitle:///Users/Mariush/Documents/Heroes/Heroes 1x20.String Theory.sub'"

115225.jpeg

Lenke til kommentar
Jeg likte virkelig Macafé.

Det var et gjennomtenkt navn, hvor man lekte seg litt med å fjerne bokstaver. Så veldig gjennomført ut.

Det var derfor jeg opprettet denne tråden med det navnet for over to år siden (som tiden flyr!). Det er ikke første gangen trådens navn blir endret, heller. :wee:

Mang en ung, tapper moderator har prøvd å endre trådens navn, men hver og en har måttet se seg slått av de ukjente kreftene bak navnet "Macafé". :p

Lenke til kommentar

Korleis kan eg få Mp3 speleren min til å dukke opp i finder på Macen ? Speleren er ein Samsung YP-K3. Skulle gjerne kjøpt meg ein iPod touch, men føler det blir litt dødfødt sidan eg allereie har ein til 2000kr.

MindTooth : Eg kan ikkje seie å ha hatt ein betre berbar enn Blackbooken ! :) Du blir heilt sikkert fornøgd !

Erlend :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...