MindTooth Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ulember er et amerikansk tastatur. Birger Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skulle det ikke gå an å gjøre det norsk på noen måte? Det går jo an på PC-er Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det går helt greit. Men layouten er på engelsk. Birger Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hmm, ja det er jo egentlig greit nok for min del. Men hvordan er det med software? Kan jeg få norsk software, og går det an å instalere norsk ordbok på skriveprogrammene? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Mac OS X har alle språkene innebygd. Så du kan godt velge norsk når du kjøper din mac. Muligheten er å installere det på nytt, og velge bort noen språk. Birger Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) ok, så ut over det finnes det ingen andre forkjeller? (Unnskyld for mange spørsmål for dere som kansje vet like lite som meg) Jeg vil bare ha en MacBook, og i Norge vet jeg hva jeg får, men hvis det ikke er så store endringer som du sier, så burde jo gå OK. Den er jo en del billigere i USA Endret 23. oktober 2007 av MGS3 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Eneste jeg vet er forskjell, er amerikansk layput på tastaturet, OS-et er satt til engelsk, og supporten gjelder i USA. Kan være at jeg tar feil. Birger Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Husker faktisk å ha sett klistremerker man kan sette på tastene så de får riktig tegn i forhold til hvilket språk man har satt det til. Men husker seff ikke adressen eller navnet. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nokon som veit om eit program slik at eg kan bruke fjernkontrollen på Macbooken som av(dvale)/på ? Det hadde vore kjekt å ha sidan eg ligg i senga og høyrer på musikk før eg skal søve. Då kunne eg berre trykt ein kombinasjon på fjernkontrollen i staden for å gå dei laaange 3 meterane for å slå av Tips ? Erlend Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Burde ikke tråden hete "Maccafé"? Hvis ikke, hva er en "afé" eller en "Ma"? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Volcom: Bråker virkelig MacBooken din så mye at du ikke klarer å sove den lille tiden den suser før den går i dvale? Evt. kan du vel bare sette dvaletiden ned til ett minutt eller noe slikt når du skal sove? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Spørsmålet mitt blei kanskje litt lite gjennomtenkt når eg tenkjer meg om, og det kan vere greit å gjere det slik som du sa det. Og nei, macbooken bråker svært lite ! Men takk for tips Erlend Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nokon som veit om eit program slik at eg kan bruke fjernkontrollen på Macbooken som av(dvale)/på ? Det hadde vore kjekt å ha sidan eg ligg i senga og høyrer på musikk før eg skal søve. Då kunne eg berre trykt ein kombinasjon på fjernkontrollen i staden for å gå dei laaange 3 meterane for å slå av Tips ? Erlend Hold inn play/pause for dvale / vekke fra dvale. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvor mye bråker en iMac når CPU er på 100% last? Jeg driver med Folding@Home. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Burde ikke tråden hete "Maccafé"? Hvis ikke, hva er en "afé" eller en "Ma"? Hmm, jeg er egentlig helt enig. Aldri sett det på den måten før. *fixed* Hvis noen er uenige, så får de rope ut Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Så bedre ut med Macafé. Ikke at det var riktig, men det så rett og slett bedre ut. Edit: Dette er ikke en sterk mening. Endret 23. oktober 2007 av Atald Lenke til kommentar
martbo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vi får se om andre har sterke meninger, så får vi event bytte tilbake imorgen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Se så bedre ut med Macafé, selv om det var feil. Det må bli opp til andre å ta valget. Birger Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Burde ikke tråden hete "Maccafé"? Hvis ikke, hva er en "afé" eller en "Ma"? Hmm, jeg er egentlig helt enig. Aldri sett det på den måten før. *fixed* Hvis noen er uenige, så får de rope ut Hva med noe mer norsk, som Mackaféen ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Tror det skrives kafeen. Ikke kaféen. Er ikke sikker. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå