Heilage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan det er i forhold til toll og mva når man kjøper via JetCarrier? Det koster nemlig 8900,- for en Mac Mini 1,83C2D med en 23" Cinema HD. Og det er billig. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan det er i forhold til toll og mva når man kjøper via JetCarrier? Det koster nemlig 8900,- for en Mac Mini 1,83C2D med en 23" Cinema HD. Og det er billig. Hvor mye veier pakka da, vet du det? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan det er i forhold til toll og mva når man kjøper via JetCarrier? Det koster nemlig 8900,- for en Mac Mini 1,83C2D med en 23" Cinema HD. Og det er billig. Hvor mye veier pakka da, vet du det? Vanskelig å si. En 23" pluss en Mac Mini. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Han lurte på toll, ikke hvor mye jetcarrier tar i frakt. Det er ikke toll på elektronikk, men du må betale 25% i moms Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Meh. Det blir en del penger det. Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Åh, Nanoen min er i Eindhoven. : / Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Leopard får støtte for ODF Bra å se Apple får litt bedre støtte for åpne standarder. Men igjen, jeg skulle gjerne sett at de faktisk begynte å bruke åpne standarder som standardformat i programvaren de lager, og i tillegg faktisk reklamerte litt får det sånn at det ble noe man ble sett ned på hvis man ikke hadde. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mister man programmene når man installerer ny OS? Ganske ny på mac, men skulle gjerne likt å vite om det;) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da var Leopard bestilt Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mye info fra meg om åpenhet i dag. Og mer skal komme. Frankrike krever bindingsfrie iPhones Noen som har peiling på om det finnes en lignende lov i Norge? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Finnes ingen slik lovgivning i Norge, heldigvis for bransjen (sett i lys av laissez-faire tankegangen). Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da var Leopard bestilt Samme her Det vart ein familiepakke som blir delt på meg, søs og typen. Hadde vore billigare dersom fleire vart med, men billigare enn ein enkel bruker er det uansett Gleder meg til det kjem ! Erlend Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Third Party Applications on the iPhone Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Det ble feil ja... Edit : Fælt så mange mods det skulle vere her inne da Endret 17. oktober 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Apple bites the apple! Nydelig! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Third Party Applications on the iPhone Nydelig. Dette likte jeg. Vi får bare håpe sikkerhetstiltakene ikke vil føre til at man må ut større summer for å få programmet sitt "godkjent". Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Finnes ingen slik lovgivning i Norge, heldigvis for bransjen (sett i lys av laissez-faire tankegangen). Da må jeg nok dessvere se meg uenig med deg. Konkuranse er nøkkelen til mangfold, og billigest og best mulig produkter. Og da trenger vi konkuranse i alle ledd. Det er kanskje ikke bra for aksjonærene, men resten av samfunnet tjener ingenting på at ting er lukket. Det er en grunn til at markedsøknonomi funker så utrolig mye bedre enn kommunisme, og det er konkuranse. Det er det som fører til mangfold, inovasjon og effektivisering. Det er selvfølgelig ikke bra med offentlig innblanding. Men en moderat innblanding er faktisk helt nødvendig for å opprettholde mest mulig konkuranse. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da var Leopard bestilt Digg da Tror jeg skal bestille det selv relativt kjapt! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da var Leopard bestilt Samme her Me 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå