Onyx Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Beklager, jeg som ikke følgte helt med. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da var Ultimate Buds/Etymotic ER-6i bestilt! Gleder meg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Når jeg kjøper meg nytt headset (for femte gang på to år), kommer jeg nok mest sannsynlig til å klippe av en ledning eller to på et gammel iPod-headset, og på et gammelt ordentlig headset, sette meg med en Magic Arm og lodde littegranne. Er jo bare en hvit varmestrømpe utenpå kontakten uansett, og med en iPod-plugg på et ordentlig headset får man helt sikkert bra nok lyd. Så lenge iPhonen er kraftig nok til å drive dem, da. Gratulerer forresten Henrik, de ser strålende ut! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Om noen vurderer å kjøpe headsets, så sørg for å teste Bose QC3 før dere kjøper noe som helst. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Har prøvd ut Etymotic ER-6 før, og dei leverer akkurat den lyden eg vil ha. Når eg i tillegg får dei med iPhone-kontrolleren er det jo smashing. Bruker for tida Koss The Plug, men desse produserer alt for mykje bass for mine ører. Bose-klokkene er visstnok veldig gode, Robbie, men eg sverger til plugger, altså. Endret 14. oktober 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Syntes de så litt små ut, tror kanskje jeg heller ville kjøpt noe fra AKG. Får se hva jeg kan skaffe meg selv rabatter på, mye avhenger nok av det. Noen som har MacBook her som har opplevd at den lager en litt rar durelyd noen ganger? Min gjør det akkurat nå, men det kan hende det har skjedd noe aids med vifta, for temperaturen er ikke helt normal til bruket mitt akkurat nå. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Om noen vurderer å kjøpe headsets, så sørg for å teste Bose QC3 før dere kjøper noe som helst. Støttes. Husker jeg prøvde pappa sine QC2 eller 3 på flytur engang. Det er nydelig. Selv har jeg QC1, og de er knall de óg. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kan det samme sies om Bose Triport, eller er ikke de så lydisolerende som QC-serien? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 En kamerat av meg har hacket sin 1.1.1 slik at den funker som telefon nå også. Kunne sikkert hørt med han hvordan har gjorde det, har ikke sett noen si noe om en offisiell gratisunlock enda, så Jeg knota litt under unlocken på min 1.0.2, men det ordnet seg til slutt, bare jeg som ikke hadde lest instruksjonene godt nok Har sjekket litt på mac1.no og funnet ut at det ikke er no stress å hacke 1.1.1 og få telefondelen til å funke som den skal Vet ikke helt om den er gratis, men det får heller være, har veldig lyst på iPhone altså! Så nå er din oppe og går, Jesper? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jepp, min er oppe og går så det holder! Fortsatt noen småting som må customizes litt, som f.eks. å få Helvetica i Notes i stedet for Marker Felt. Men det er ikke noe jeg gidder å bry meg så mye med, har enda ikke laget ett notat, så Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hei Lurer litt.. Bruker Mail til e-posten min. Men jeg har da et lite problem. Etter å ha sendt en mail og har fått svar, så blir den mailen som jeg først sendte, sendt ut igjen. En jeg har konversert litt med opplever å få mails tilsendt som er datert helt tilbake til september! Noe som jeg kan stille inn eller no? Problemet er altså da at mail som jeg har sendt, blir sendt igjen etter en tid. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Kan det samme sies om Bose Triport, eller er ikke de så lydisolerende som QC-serien? De kan ikke sammenlignes, dessverre. Det spesielle med QC-serien er ikke nødvendigvis at de er "lydisolerende" i sin konstruksjon (om du ser bort i fra QC2) - de er aktive i sin lydisolering. Dette betyr en kombinasjon av mikrofoner og lydbølger som nøytraliserer all utvendig støy. Les testen over på dingz.no for mer info: http://www.dingz.no/php/art.php?id=360015 Uansett så anbefales QC3 til alle som flyr en del - eller bare liker å ha det stille rundt seg. Stiv pris, men verdt det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hvilket program er det som tar opp lyd fra macn?;O Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 AudioHijack feks. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jepp, min er oppe og går så det holder! Fortsatt noen småting som må customizes litt, som f.eks. å få Helvetica i Notes i stedet for Marker Felt. Men det er ikke noe jeg gidder å bry meg så mye med, har enda ikke laget ett notat, så Da du bestilte iPhonen, hvordan gjorde du med Apple-ID osv da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg bare endret adressen min til JetCarrier-adresse jeg.. Kortet og epost var den samme. Endret tilbake til min norske adresse etter at jeg hadde fått telefonen da, seff Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Ikke verre enn dét, nei Da er det jo ikke no stress! Lurer på om det ikke vanker en bestilling om ikke altfor lenge gitt... Endret 15. oktober 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Slår man av Mac-en med å trykke på knappen på den høyre siden på tastaturet? Hva brukes den til? Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Nå er en sort iPod Nano 8gb på vei til meg. Hipp hurra. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg regner med at du mener powerknappen Fruktkake. Den brukes for å slå på Macen, og du kan slå av med den - selvom det er enklere å trykke Eple (i menylinja) og så velge Slå av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå