Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel jeg bestillte min Incase Sleeve fra Apple sin egen nettbutikk når jeg bestillte min Macbook Pro. Clickedy

Takk, var en sånn jeg leita etter, så da var en Classic (likte best svart/hvitt, men den stod det 1-2 uker leveringstid på) LArobe bestilt. Med frakt og hele pakka ble det 299 spenn, nokså dyrt, men den ser snasen ut. :)

387a17aac1.jpg

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Fikk du 1.1.1 eller eldre firmware? Bare å si ifra hvis du skulle støte på problemer. Har unlocket endel iPhones nå. :)

Ingen fare, fikk 1.0.2, fikk unlocket uten store problemer... Funker som fjell... Bare legge over ÆØÅ nå, og norsk nummervisning, så er alt bra :)

Edit: Jeg har den oransje og sorte LAroben, den er ikke så stygg som den ser ut på det bildet du hadde der. Jeg er meget fornøyd, ser bra ut, føles bra ut, og er rett og slett strålende :D

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Fikk du 1.1.1 eller eldre firmware? Bare å si ifra hvis du skulle støte på problemer. Har unlocket endel iPhones nå. :)

Hvilken firmware har du? Har lest noen rykter om at den nyeste, 1.1.1 ikke går å hacke slik at man får brukt telefondelen på den...?! Vurderer meget sterkt å gå til anskaffelse av en selv faktisk, siden jeg trenger en ny mobil. iPhone har vært høyt oppe på lista mi fra lanseringsdato!

Lenke til kommentar

En kamerat av meg har hacket sin 1.1.1 slik at den funker som telefon nå også. Kunne sikkert hørt med han hvordan har gjorde det, har ikke sett noen si noe om en offisiell gratisunlock enda, så :)

Jeg knota litt under unlocken på min 1.0.2, men det ordnet seg til slutt, bare jeg som ikke hadde lest instruksjonene godt nok :p

Lenke til kommentar

Hoho, jeg har kjøpt meg kos skolesekk, siden SAS rotet vekk prioritysekken min.

Inni sekken er det sånn memory foam cushions, som er tjukke og beskytter godt, og former seg etter Macen.

Og så er den knallgod å ha på ryggen, og har godt med plass.

Kosesekk. Betalte kun 850 kroner for den, så den er jo rimelig óg.

Modellen heter forresten Laptop Pillow.

Clicky!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...