saxin Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Napper du ut strømkabelen så vil skjermen ha lavere lysstyrke for å spare på batteriet. Kanskje det du tenker på? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja, det også - men det skjer også nårjeg har strømmen inne. Jeg har merket at lyse demper seg når jeg bytter vinduet hvor det er litt mørkere(side) bakgrunn.. :S Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Herregud hvor deilig 24" iMac er. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hva er så deilig med den, bortsett i fra utseende? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Den er stoooor og rask og vanvittig sexy. Når man i tillegg legger til at jeg har "oppgradert" fra en 20" Cinema Display blir hele opplevelsen enda bedre. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Misunner deg den altså, Robbie. Gleder meg til jeg får nok penger igjen til å kjøpe meg en aldri så liten 24" iMac. Den i dual med min nåværende 24" eksternskjerm blir pretty sweet. Det at den nå har fått sort ramme rundt skjermen hjelper på det også. Problemet mitt blir bare hva jeg skal gjøre med MacBooken min? Kan vel alltids kjøre den i dual med 24"-skjermen min også, det gjør jeg jo tross alt nå. Men nå tenker jeg bare på iPhonen min som lander i lomma mi på torsdag en gang! Blir så usannsynlig digg Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ja, det også - men det skjer også nårjeg har strømmen inne.Jeg har merket at lyse demper seg når jeg bytter vinduet hvor det er litt mørkere(side) bakgrunn.. :S Du har på automatisk lysjustering. Du kan endre dette i System Preferences>Display. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har du et bilde, eller flere i forskjellige vinkler som viser din nye skjerm? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Herregud hvor deilig 24" iMac er. Har du noen gang tenkt at 24" kanskje var litt for stor for meg, og kanskje burde tatt 20" tommeren i stedet? Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei, jeg har en MBP fra før, om jeg kjøper en mac til etter at leopard har komt. Kan jeg da bruke leopard cd-ene til å innstalere leopard på MBP`n? Eller må jeg kjøpe enda et sett med CD-er.. Det er vel kanskje ikke lov, men er det mulig? Andreas Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Altså, når er det Leopard kommer? Syns folk sier at det er rett rundt hjørnet hele tia jeg.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Har du noen gang tenkt at 24" kanskje var litt for stor for meg, og kanskje burde tatt 20" tommeren i stedet? Egentlig ikke. Jeg har jo hatt en 20" som ekstern skjerm til min MacBook Pro 15" og var "godt vant" til 20" før jeg kjøpte iMacen. Dessuten må man jo alltid kjøpe større enn det man allerede har, hehe. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer med flott maskin Robbiedeluxe! Den er virkelig lekker. Sikler på en slik en selv. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Takk! Kan vel nokså trygt anbefale denne maskinen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ser flott ut. Ser også at du har fått deg den nye iPod Nanoen, hva syns du om den? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg tror faktisk det er den beste iPoden jeg noensinne har hatt (og jeg har hatt en del)! Verdt de $199 jeg måtte ut med. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hm. Den ser jo litt merkelig ut, men da jeg prøvde den på MediaMarkt i Amsterdam i høstferien, var den jo som en drøm. Mulig jeg skal vurdere å kjøpe en sånn, eventuelt få min far til å kjøpe en når han er i USA litt før juletider. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvorfor har en svart macbook jeg ser på, bare 2ghz CPU og 80gb harddisk, men 2gb ram? Er ikke det litt unormale specs? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Altså, når er det Leopard kommer? Syns folk sier at det er rett rundt hjørnet hele tia jeg.. Sannsynligvis fredag den 26. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Virker rart, da eplehuset ikke legger ved en oppgraderingskupong for Leopard enda; Dette fikk jeg til svar da jeg spurte de over mail om det ligger ved en oppgraderingskupong: Du får det dessverre ikke med enda, men det kan hende dette vil skjenærmere lanseringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå