Yaricks Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Sansynligvis rundt 1000-lappen.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Finnes det noe programmer som gjør iconsene mindre? edit: Vil alt bli slettet når man går over fra tiger til Leopard? f.eks adobe programmer++ Endret 6. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Trykk Apple+J så kan du endre ikon størrelsen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvordan får man VLC til å vise hvor mye tid det er igjen av videoen? Nå viser den hvor mye den har spilt, men skulle gjerne kunne se hvor mye som var igjen.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Har dere noen linker hvor jeg kan se de forskjellige Commandoene er nylig ny på macbook pron min er det mulig å fjerne teksten også? Endret 6. oktober 2007 av laffe Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noen som har peiling på hvordan man lager disse [] på en Mac? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) alt+ 9 / 8 ][][ Endret 6. oktober 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jada: 9473726[/snapback] Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 alt+ 9 / 8 ][][ 9652175[/snapback] Herregud. Hvordan klarte jeg og overse det? Takk skal du ha Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det normalt at det skal bli jævlig varmt når man spiller på mbp? ja, jeg vet at den ikke er beregna til spill men når jeg startet halo demo bl.a så kjente jeg bare at den ble varmere og varmere også an man høre vifta eller lignende ganske høty Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 kk.. en annen ting.. er det mulig å få skifte/fjerne den gråe farge rammen som er rundt de orskjellige vinduene Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Regner med at du mener "skyggen"? Kan fjernes med dette programmet. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er det noen som vet sånn omtrent hvor mye OS X Leopard kommer til å koste? 9650536[/snapback] Regner med at det blir samme som Tiger, det vil si 1190,- Den skal nemlig koste $129 i Statene, akkurat det samme som Tiger koster i Statene nå... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Vil Leopard kreve en unik identifikator ala serienummer på windows? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Regner med at du mener "skyggen"? Kan fjernes med dette programmet. 9660432[/snapback] neinei.. men de som er innafor de skyggene.. f.eks i windows så er det blåe tynne kanter på sida av de vinduene mens her er det litt tjukke kanter. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Det avhenger vel av programmet og temaet programmet bruker? Du kan fikse det med ShapeShifter. Er sikkert en del programmer det ikke vil fungere på også, da de er designet forskjellig fra standardmaler fra Apple, men du kan jo prøve Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Skal prøve å få tak i mer ram til en kompis med en ganske gammel iMac. Her er et skjermskudd av maskinspecsene: Kan han bare kjøpe Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 2048MB Kit w/two matched Value Select 1024MB for å få 2gb ? Skjønner at han må kvitte seg med de to gamle brikkene, men det går greit. Endret 8. oktober 2007 av Garreth Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Vil Leopard kreve en unik identifikator ala serienummer på windows? 9661491[/snapback] Det har ikke vært egne produktnøkler til andre versjoner av Mac OS X, så kan ikke tenke meg at det kommer med Leopard heller. Det skal sies at det ikke går å installere en OEM versjon som følger med en maskin på en annen type Mac, altså hvis man f.eks. har en iBook med medfølgende OS X installasjons DVD-er kan man ikke bruke disse på en PowerBook. Ellers burde det gå bra å installere en enkelt retailutgave på flere maskiner, forutsatt at du liker tilværelsen som pirat... Endret 8. oktober 2007 av nitramdg Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Pirat har jeg bestandig vært, men det var ikke poenget her; bare litt nysgjerrig Jeg sitter og venter på release av leopard nå, så blir det macbook på meg. Hos studenttorget får jeg 8% rabatt, mens studentrabatten er mindre hos feks eplehuset. Dette utgjør noen hundre kroner, men burde jeg heller kjøpe hos eplehuset, slik at jeg har en fysisk butikk å forholde meg til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå