Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det normalt at det skal bli jævlig varmt når man spiller på mbp? ja, jeg vet at den ikke er beregna til spill men når jeg startet halo demo bl.a så kjente jeg bare at den ble varmere og varmere også an man høre vifta eller lignende ganske høty

Lenke til kommentar
Vil Leopard kreve en unik identifikator ala serienummer på windows?

9661491[/snapback]

Det har ikke vært egne produktnøkler til andre versjoner av Mac OS X, så kan ikke tenke meg at det kommer med Leopard heller. Det skal sies at det ikke går å installere en OEM versjon som følger med en maskin på en annen type Mac, altså hvis man f.eks. har en iBook med medfølgende OS X installasjons DVD-er kan man ikke bruke disse på en PowerBook. Ellers burde det gå bra å installere en enkelt retailutgave på flere maskiner, forutsatt at du liker tilværelsen som pirat...

Endret av nitramdg
Lenke til kommentar

Pirat har jeg bestandig vært, men det var ikke poenget her; bare litt nysgjerrig :)

Jeg sitter og venter på release av leopard nå, så blir det macbook på meg. Hos studenttorget får jeg 8% rabatt, mens studentrabatten er mindre hos feks eplehuset. Dette utgjør noen hundre kroner, men burde jeg heller kjøpe hos eplehuset, slik at jeg har en fysisk butikk å forholde meg til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...