Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, den klarer det faktisk.

Dog, vanlig MB klarer det ikke.

Alle MacBook Pro-maskiner har støtte for «dual link»-DVI og opptil 256 MB grafikkhukommelse og støtter også den enorme 30-tommers Apple Cinema HD Display-skjermen, slik at du har en bærbar maskin med skjerm som en stasjonær maskin.
Lenke til kommentar

Macen min ankomer imorra.. Noen her som har noen linker til en tråd hvor det forklares hvordan man skal installere xp?

Er det sånn at jeg lastert ned bootcamp(hva skjer etter at jeg har installert dne?) og kjører den ogderetter kjøre xpn?

Lenke til kommentar
Mangler bare B&W høytalere, et stativ trenger jeg da ikke til macen :)

9634724[/snapback]

Hvorfor ikke? Det ser jo utrolig fancy ut med den stående på det staivet da, du bruker jo ikke tastaturen på Mac'en likevel, hehe.. Det blir jo en utgift, det er jo klart, men jeg synes det blir utrolig stilig hvertfall.

Lenke til kommentar

Synes vel egentlig ikke at "stativ" til MacBook Pro blir så inmari tøfft egentlig... Er nok dog en smaksak... Kjøpte meg en USB hub for de pengene i steden, bruker den nå som "docking stasjon" til ekstern DVD-brenner, eksterne harddisker og mus... Ganske genialt egentlig, med tanke på at MB Proen min bare har 2 USB porter.

Lenke til kommentar

Jeg satser heller på å kjøre så mye som mulig trådløst. Har for eksempel tilgang på den eksterne hardisken over hele huset og kan streame filmer direkte fra den. Fungerer utmerket.

Skulle gjerne hatt en trådløs overføring av bilde og lyd til DVD-reciveren min da. Noen som har noen god løsning på det?

Lenke til kommentar
Noen som vet om en kul usb-hub som matcher MacBooken?

9647618[/snapback]

Du har jo denne..! :

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
https://prisguiden.no/vis_kategori.php?cat_id=1&manufacturer_id[]=639&PHPSESSID=e52b52fca6f007d2af34047ee992f2bd

For min del er den uaktuell og virker litt upraktisk. Eg har ein 7-ports HUB som eg berre har skjult bak skrivebordet :)

Erlend

Endret av VolcomStone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...