sparks Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da var BenQ FP241W, samt nytt tastatur og iPod i hus, kombinert med en MacBook Pro, 2,16 GHz Intel C2D og 2GB Ram! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Da var BenQ FP241W, samt nytt tastatur og iPod i hus, kombinert med en MacBook Pro, 2,16 GHz Intel C2D og 2GB Ram! 9633887[/snapback] Hot hot hot Endret 4. oktober 2007 av Dassen Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Meget, meget najs, sparks! Mangler bare et Griffin-stativ til Mac'en nå, så er det komplett Skal kjøpe det trådløse pluss et slikt Griffin-stativ om ikke så altfor lenge... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Mangler bare B&W høytalere, et stativ trenger jeg da ikke til macen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Stativ, og noen pene høytalere, så har du det helt perfekt. Men absolutt utrolig fint oppsett. Vurdert dock til iPoden? Og, tenk med en 30" ACD da! Endret 4. oktober 2007 av hc(tm) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er MacBook Pro egentlig kraftig nok til å drive en 30" fra Apple. Jeg spør fordi jeg lurer, er litt interessant å vite Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, den klarer det faktisk. Dog, vanlig MB klarer det ikke. Alle MacBook Pro-maskiner har støtte for «dual link»-DVI og opptil 256 MB grafikkhukommelse og støtter også den enorme 30-tommers Apple Cinema HD Display-skjermen, slik at du har en bærbar maskin med skjerm som en stasjonær maskin. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nei, at vanlig MacBook ikke klarer det visste jeg forsåvidt, da den ikke har dual link, men sweet at Proen klarer det Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Macen min ankomer imorra.. Noen her som har noen linker til en tråd hvor det forklares hvordan man skal installere xp? Er det sånn at jeg lastert ned bootcamp(hva skjer etter at jeg har installert dne?) og kjører den ogderetter kjøre xpn? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan det nye Apple-tastaturet brukes i Windows? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, det fungerer i Windows, men det blir litt sært mtp plassering av taster etc. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Mangler bare B&W høytalere, et stativ trenger jeg da ikke til macen 9634724[/snapback] Hvorfor ikke? Det ser jo utrolig fancy ut med den stående på det staivet da, du bruker jo ikke tastaturen på Mac'en likevel, hehe.. Det blir jo en utgift, det er jo klart, men jeg synes det blir utrolig stilig hvertfall. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, det fungerer i Windows, men det blir litt sært mtp plassering av taster etc. 9639511[/snapback] Ikke om man installerer BootCampdriverne. Det kan gjøres på en hvilken som helst PC. Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Synes vel egentlig ikke at "stativ" til MacBook Pro blir så inmari tøfft egentlig... Er nok dog en smaksak... Kjøpte meg en USB hub for de pengene i steden, bruker den nå som "docking stasjon" til ekstern DVD-brenner, eksterne harddisker og mus... Ganske genialt egentlig, med tanke på at MB Proen min bare har 2 USB porter. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Heldigvis har skjermen min usb-hub da, med 3 nye utganger. Tastaturet har jo også 2, så her har jeg nok til massevis! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg satser heller på å kjøre så mye som mulig trådløst. Har for eksempel tilgang på den eksterne hardisken over hele huset og kan streame filmer direkte fra den. Fungerer utmerket. Skulle gjerne hatt en trådløs overføring av bilde og lyd til DVD-reciveren min da. Noen som har noen god løsning på det? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noen som vet om en kul usb-hub som matcher MacBooken? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Noen som vet om en kul usb-hub som matcher MacBooken? 9647618[/snapback] Du har jo denne..! : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor https://prisguiden.no/vis_kategori.php?cat_id=1&manufacturer_id[]=639&PHPSESSID=e52b52fca6f007d2af34047ee992f2bd For min del er den uaktuell og virker litt upraktisk. Eg har ein 7-ports HUB som eg berre har skjult bak skrivebordet Erlend Endret 6. oktober 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Noen som vet om en kul usb-hub som matcher MacBooken? 9647618[/snapback] iHub? Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Er det noen som vet sånn omtrent hvor mye OS X Leopard kommer til å koste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå