Thlom Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Var virkelig ikke klar over at prisdifferansen var så enorm. Mye rart som skjer med lav dollar gitt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Man får Apple sin garanti på ett år, men du mister den norske reklamasjonsretten på 5 år. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Har akkurat skaffet meg en Ipod Nano, og da Itunes. Er ikke sikker på om jeg burde poste her eller i mp3-kategorien men... Ihvertfall: 1. Av en eller annen grunn vil ikke Tool ta med seg 10,000 days coveret inn på ipoden, selvom det er der i iTunes, en bagatell kanhende, men veldig irriterende med Cover Flow osv. 2. Jeg har endel musikkvideoer som jeg gjerne ville ha på ipoden, men hvordan kan jeg få dem under kategorien "Musikk-videoer"? De havner under "Film". Men det største problemet er at jeg ikke får noe lyd fra filmene. Jeg høyreklikka på de i Itunes, og konverterte til "ipod format", og de funker som smør i iTunes, men lyden er altså borte når jeg prøver dem på Nano'en. Kanskje litt uoversiktelig det her... Endret 2. oktober 2007 av figure_02 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Så mye rart du opplever da. Jeg kan hvertfall svare på hvordan du får de under kategorien musikkvideoer. Høyreklikk på filmen, velg fanen "video", og velg musikkvideo. Også, at du ikke får lyd; jeg hadde samme problemet helt til jeg brukte Quicktime til å eksportere som iPod-format. Endret 2. oktober 2007 av Dassen Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hmm, er det en eldre iTunes det der? Jeg finner ikke noe sånt hos meg hvertfall. Mener du at du brukte Quick Time til å konvertere filene? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hmm, er det en eldre iTunes det der? Jeg finner ikke noe sånt hos meg hvertfall. Mener du at du brukte Quick Time til å konvertere filene? 9623844[/snapback] Det er nyeste iTunes (7.4.2). Ja, jeg brukte Quicktime til å konvertere. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Man trengte tydeligvis Pro for å gjøre det der. Det har ikke jeg råd til. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Men det bør jo fungere med iTunes da, iTunes bruker jo QT komponenter for avspilling og konvertering.. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bruk Videora iPod Converter til å konvertere videoer. Fungerer fett. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Bruk Videora iPod Converter til å konvertere videoer. 9625372[/snapback] Såvidt jeg kan se, er dette kun for Windows !? iSquint er gratis og kjempeenkel for å konvertere og automatisk legge til i iTunes. Eneste du må gjøre i tillegg, er som vist lenger opp, å endre fra "film" til "musikkvideo" for at den skal legges riktig sted. http://www.isquint.org/ Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har windows, så det er ikke noe problem. Men nå fikk jeg tak i Quick Time Pro, konverterte med den, og det samme skjer. Ikke noe lyd... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nå prøvde jeg det Videora iPod Converter, det funka. Rart. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 iTunes har hatt det problemet med lyd på videoer som er konvertert i programmet helt siden muligheten kom. Utrolig merkelig at de ikke har fikset det enda. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Då var Apple tastatur og Mightymouse på plass (Og musematte frå Claser`n seff ) ! Utrulig deilig tastatur ! Nokre bilete : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Erlend Lenke til kommentar
foorex Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Blir det ikke litt vanskeligt å se hva som er på skjermen når du har den så langt unna? Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Neida, det er ikkje så langt som det ser ut som, dessutan har eg gode briller :!: Hehe, neida. Etter kvart som eg får lønna heime for i år kjem det kanskje Apple Cinema 20" skjerm ! Då blir planen å flytte PC-en inn på rommet å bruke Cinema skjermen som førsteskjerm på PC-en, og som andreskjerm på macen. Då skal eg bruke ein Kvm-switch slik et byttar skjerm/tastatur/mus mellom mac/pc Erlend Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nesten samme oppsett som meg det der. Sånn bortsett fra at jeg ikke liker MM, så jeg bruker en standard Logitech foreløpig. Jeg sitter i tillegg på en 24" fra Dell, så jeg gidder ikke bruke skjermen på MacBooken i det hele tatt, da størrelsesforskjellen er såpass stor at det ikke blir noe behagelig, rett og slett. MacBooken står der til høyre i bildet, selv om det kanskje er litt vanskelig å se på noen skjermer Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Då var Apple tastatur og Mightymouse på plass (Og musematte frå Claser`n seff ) ! Utrulig deilig tastatur ! Nokre bilete : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Erlend 9628335[/snapback] Sett bortifra at jeg foretrekker musematte fra Biltema (de røde med datamaskinen på!) så ser det der helt knall ut! Vurderer å gå til innkjøp av det nye tastaturet, men er ikke sikker på om jeg trenger det eller ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå