Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat skaffet meg en Ipod Nano, og da Itunes. Er ikke sikker på om jeg burde poste her eller i mp3-kategorien men...

Ihvertfall:

1. Av en eller annen grunn vil ikke Tool ta med seg 10,000 days coveret inn på ipoden, selvom det er der i iTunes, en bagatell kanhende, men veldig irriterende med Cover Flow osv.

2. Jeg har endel musikkvideoer som jeg gjerne ville ha på ipoden, men hvordan kan jeg få dem under kategorien "Musikk-videoer"? De havner under "Film". Men det største problemet er at jeg ikke får noe lyd fra filmene. Jeg høyreklikka på de i Itunes, og konverterte til "ipod format", og de funker som smør i iTunes, men lyden er altså borte når jeg prøver dem på Nano'en.

Kanskje litt uoversiktelig det her...

Endret av figure_02
Lenke til kommentar

Så mye rart du opplever da.

Jeg kan hvertfall svare på hvordan du får de under kategorien musikkvideoer.

Høyreklikk på filmen, velg fanen "video", og velg musikkvideo.

post-39786-1191364699_thumb.jpg

Også, at du ikke får lyd; jeg hadde samme problemet helt til jeg brukte Quicktime til å eksportere som iPod-format.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Neida, det er ikkje så langt som det ser ut som, dessutan har eg gode briller :!: Hehe, neida. Etter kvart som eg får lønna heime for i år kjem det kanskje Apple Cinema 20" skjerm !

Då blir planen å flytte PC-en inn på rommet å bruke Cinema skjermen som førsteskjerm på PC-en, og som andreskjerm på macen. Då skal eg bruke ein Kvm-switch slik et byttar skjerm/tastatur/mus mellom mac/pc :)

Erlend

Lenke til kommentar

Nesten samme oppsett som meg det der. Sånn bortsett fra at jeg ikke liker MM, så jeg bruker en standard Logitech foreløpig. Jeg sitter i tillegg på en 24" fra Dell, så jeg gidder ikke bruke skjermen på MacBooken i det hele tatt, da størrelsesforskjellen er såpass stor at det ikke blir noe behagelig, rett og slett.

MacBooken står der til høyre i bildet, selv om det kanskje er litt vanskelig å se på noen skjermer :)

109802.jpeg

Lenke til kommentar
Då var Apple tastatur og Mightymouse på plass :)(Og musematte frå Claser`n seff ) ! Utrulig deilig tastatur ! Nokre bilete :

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dsc02443vc6.jpg

dsc02444mr0.jpg

dsc02446id1.jpg

Erlend :)

9628335[/snapback]

Sett bortifra at jeg foretrekker musematte fra Biltema (de røde med datamaskinen på!) så ser det der helt knall ut! Vurderer å gå til innkjøp av det nye tastaturet, men er ikke sikker på om jeg trenger det eller ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...