dabear Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) "Kjøp, kjøp, kjøp sa kyllingen". Har dere ikke allerede en mp3 spiller? Har dere ikke allerede en mobil? må du virkelig surfe når du er i farta? Nei, bruk pengene deres bedre; kjøp en til meg feks. Endret 26. september 2007 av dabear Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fikk MacBooken min i går, men får ikke til å koble til routeren våre via trådløst nettverk. Jeg ringte til kundeservice, og de ba meg laste ned en patch som gjorde slik at det var mulig å koble til allikevel. Er det noen som vet hvor jeg kan finne den patchen? Jeg har prøvd google. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Åpne Systemvalg -> Programvareoppdatering -> Søk Nå. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Finnes den ordningen om at du får en iPod nano ved kjøp av MacBook enda? Får ny MacBook av skolen om noen uker, tenkte jeg skulle prøve å få sendt en iPod også. Men det må da skje etter kjøpet, siden skolen allerede har bestillt MacBookene. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ahhh, endelig var MB Proen her. Gud så deilig :-) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Finnes den ordningen om at du får en iPod nano ved kjøp av MacBook enda? Kjøp en iPod nano på 4 GB eller en iPod sammen med Macintosh-maskinen før 30. oktober 2007, og få tilbakebetalt opptil NOK 950,-. La det bli skoleårets første kloke avgjørelse.* http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no..._to_school_2007 Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 "Kjøp en Mac" Kjøp en mac som i, kjøp og få den, eller "legg i handlekurv" ? Virket litt inviklet spør du meg Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Skal visstnok være en lang og trøtttende prosess å få de pengene tilbake. Og usikke hvor vidt det er mulig om skolen har bestillt PC-en allerede. Du kan vel ta en telefon til Apple og høre med en salgskonsulent, forhør deg med skolen også for bestillingsnummer for referanse og hør om de har en løsning. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 iPhone bestilt. Blir digg, telefonen min mistet liksom litt futten etter at jeg testet en kamerat sin Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Har hatt min i 3 dager nå og kan anbefale den på det varmeste! Fikk mange nye venner på skolen da jeg tok den med, pussig det Endret 27. september 2007 av SN25P Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Haha, merkelig det der, ja. Kommer helt sikkert til å skje med meg også, selv om jeg har mange venner på skolen allerede Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 På iStat så står det; Battery Healt: 95%.. Vil det si at det blir dårligere og dårligere jo mer jeg har ledningene i maskinen? Noe jeg kan gjøre for å holde den % høyt oppe, eller er det meningen at den skal gå ned? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Helt normalt det. Skal dog nevnes at det sunneste for batteriet ditt ikke er å lade det helt ut og helt opp hele tiden, men heller lade det så ofte du kan før det går tomt. Uansett lades ikke batteriet når det er fulladet og du fortsatt har i strømmen, da går maskinen din kun på strøm. Men en liten kallibrering av batteriet nå og da er ikke å forakte det heller, akkurat Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hvordan er det man kalibrerer batteriet igjen? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=86284 Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Helou, sitter her med en splonka ny macbook på jobben som vi skal sette opp mot cisco clean access men finner ikke ut hvordan man får lagt til program i oppstarten sånn som på windows. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er to måter å gjøre det på: 1. Dra programmet ned i docken, høyre klikk (ctrl+klikk) på ikonet og velg "Legg til oppstart" Eller noe slikt. 2. Gå inn på konto på systemvalg og så gå inn på 'oppstart' Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har installert XP via bootcamp og satt det opp i Parallels, men når jeg starter det i parallels så virker hverken tastatur eller keyboard. og ironisk nok trenger jeg de for å få installert driverne til de Jeg har testa å koble til USB mus og tastatur, men her gjelder det samme :S Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Boote windows via Boot Camp i stedet for Paralells og installere drivere der? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Boote windows via Boot Camp i stedet for Paralells og installere drivere der? 9597460[/snapback] Der er driverne installert :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå