Capiche Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Da har jeg bestilt en hvit MacBook fra apple.no. Gleder meg ekstremt mye til den kommer Er det noen som vet om de leverer på døren? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Den kjem på døra ja. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det ikke 7-10 dager da? eller tar jeg kanskje feil. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 For meg pleier det hvertfall alltid å ta kortere enn det står på ETA.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jepp, gjør nok det. Jeg bestilte min sorte, og fikk den en-to uker før estimert leveringsdato, og selv da syntes jeg det tok litt lang tid på grunn av spesialkonfig Du bør bare glede deg, du kommer til å få bakoversveis når du starter den opp for første gang Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Åhh, som jeg gleder meg. I bestillingsstatusen står det at vidunderverket kommer om ti arbeidsdager Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Da har jeg bestilt en hvit MacBook fra apple.no. Gleder meg ekstremt mye til den kommer Er det noen som vet om de leverer på døren? 9543699[/snapback] OBS! Den kommer på DAGTID! Dvs. før 4! Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har nå bestilt meg Ipod Classic 80 gb, litt OT men leverer TNT på lørdager? Det hadde vert konge!! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sjekk her 9532284[/snapback] Tror ikke den funker. Skal ha til Openoffice. Unlike OpenOffice.org, NeoOffice has an enhanced spellchecker that uses the Mac OS X spellchecking dictionary. With this enhanced spellchecker, users no longer need to download and install spellchecking dictionaries if Mac OS X already has a dictionary for their language. Noen andre som vet hvordan man får lagt til norsk spellchecker i OOo? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 http://www.9to5mac.com/apple-to-release-ne...acbooks-7456543 Samme kilder som på iPodene også. Dette kan bli spennende. Og så nevner de en rar touchpad - får vi multitouch? Nå er jo multitouch kommet på iPhone OG iPodene, så da er det vel bare laptopene igjen? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Håper de kommer i oktober. Så får jeg håpe nissen er snill i år. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Håper det ligger noe i det ryktet. Jeg mistenker at det kan være det, da Apple må ha brukt en enorm mengde penger på den dårlig plastikken de valgte å bygge MacBooken med. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hadde vært litt sweet hvis det lå noe i det ja, bare synd at jeg akkurat blåste 16 lapper på min MacBook. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hadde vært litt sweet hvis det lå noe i det ja, bare synd at jeg akkurat blåste 16 lapper på min MacBook. 9549091[/snapback] MacBook til 16 lapper? Hvordan fikk du til det? Det er jo hva du må ut med for en MacBook PRO. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det mått en i klassen min også gjøre.. punge ut 16.000 for en svart macbook, men den persone fikk med programmer som hele officepakka + noe annet :O men som sagt det kunne man jo fått fra skolen;D Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sjekk her 9532284[/snapback] Tror ikke den funker. Skal ha til Openoffice. Unlike OpenOffice.org, NeoOffice has an enhanced spellchecker that uses the Mac OS X spellchecking dictionary. With this enhanced spellchecker, users no longer need to download and install spellchecking dictionaries if Mac OS X already has a dictionary for their language. Noen andre som vet hvordan man får lagt til norsk spellchecker i OOo? 9545842[/snapback] Ingen? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 MacBook til 16 lapper? Hvordan fikk du til det?Det er jo hva du må ut med for en MacBook PRO. 9549113[/snapback] Tja, svart MacBook, med iWork, div adaptere, bæreveske og en ekstern disk. Betalte kanskje 14.500 eller noe for den, også kom alt totalt på 16750 eller noe Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Da har jeg fått leke meg med en iPhone - og kan ikke si annet enn at den er genial. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Og jeg får min på mandag.... Gleder meg Lenke til kommentar
Husee Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Noen som har problemer med og koble Ipod nanon opp til Itunes omdagen? DEt skjer ingenting annet enn at jeg får opp lader ikonet på ipod displayet : ( Vet om flere som har samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå