Cucum(r) Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Har ikke tatt noen bilder, nei. Skal dit om 5 min for å kjøpe noen siste ting (deriblant adapteren til Henrik), så kan vel ta et bilde med mobilen eller noe. 9506516[/snapback] Sweet! Håper dei har den på lager - alt for lang ventetid på apple.com. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvorfor må du egentlig ha en slik adapter til iPhone? Er litt forvirret? Kan vel også si at jeg bestile ny iPhone fra Apple Store(U.S.) på fredag, kan ikke vente med å vise den til misunnelige kompiser Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det går fint an om du finner den rette tuneren. F.eks. eyeTV EZ. http://www.elgato.com/index.php?file=products_eyetvez Connect game consoles to your MacEyeTV EZ relies on near real-time software encoding, therefore incoming video signals appear on the screen with zero latency, providing an excellent live play experience. 9505750[/snapback] Hva trenger jeg der for å koble en 360 på den nye imac? får jo bedre bilde av den skjermen enn jeg får fra min 32" crt tv vel? tenker at imac sin skjerm er hd klar Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Little known fact, men selgerne på Apple Store kjører Windows på PDAene sine. Mobbet selgeren litt i dag, startet med å spørre om Windows var stabilt hvorpå han svarer "it's crap" -- så spør jeg hva slags OS PDAen hans kjører "uhm... *han snur den* I think it's Windows". Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Little known fact, men selgerne på Apple Store kjører Windows på PDAene sine. Mobbet selgeren litt i dag, startet med å spørre om Windows var stabilt hvorpå han svarer "it's crap" -- så spør jeg hva slags OS PDAen hans kjører "uhm... *han snur den* I think it's Windows". 9508451[/snapback] Haha, la merke til det samme selv i sommer. Samme dag som iPhone kom ut, sto en av selgerne der med en PDA med Windows. Artig. ^^ Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Noen som vet om det er mulig å skru av den utrolig irrierendes funksjonen som gjør at bare hvis du har musa over en Growl notifiaction så går den på en måte ut av programmet du er i? f.eks. Hvis jeg sitter i photoshop og musa kommer over en growl, da blir jo alle menyene til photoshop borte. Grise irriterendes iblant Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det skjer ikke hos meg.. Og jeg har ikke forandret på noe innstillinger. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Installerte på nytt. Viste seg at jeg hadde eldgammel versjon. Autoupdate! Wohoo! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Noen som vet om det er mulig å skru av den utrolig irrierendes funksjonen som gjør at bare hvis du har musa over en Growl notifiaction så går den på en måte ut av programmet du er i? f.eks. Hvis jeg sitter i photoshop og musa kommer over en growl, da blir jo alle menyene til photoshop borte. Grise irriterendes iblant 9509300[/snapback] Jeg sleit veldig med det samme når jeg jobbet i Flash CS3, da palettene var minimert til høyre, og veldig ofte ble jeg da satt ut av programmet. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Heilage, hvis du enda har problemet så kan du skifte posisjon på growlen til f.eks nederst til venstre Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Heilage, hvis du enda har problemet så kan du skifte posisjon på growlen til f.eks nederst til venstre 9510765[/snapback] Kan man det nå? Yaaaay! Men jeg sitter ikke på Mac om dagen. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Trenger skrive program hvor man lett kan bytte mellom norsk og engelsk spellchecking. Og så burde det være mulighet for å skifte font(str og type) og sette fet, kursiv og understreket. Behøver ikke være gratis. Noen forslag? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ehhh... OpenOffice? Eller tar jeg feil her? Bruker dette mye og det funker til mine behov, som er noe ala overnevnte. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 pessimisten; abiword Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Bean funker også fett Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er det mulig å få installert Office2007? eller har den ikke kommet til mac? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Office 08 kommer neste år. Office for mac er ikke synkronisert i lansering med Windows-versjonen. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Idag slutta høytalerne på Macbooken og virke, etter at jeg brukte headsett. Det lyser et rødt ledlys inne i hodetelefonutgangen, Og når jeg bruker fn tastene til og juste lydstryke har det dukket opp et slags "forbudt" skilt under den volumbaren. Lyden fungerer når headsettet er koblet til. Jeg får ikke valgt internhøytalerene under systen preferences > Sound. Hjelp! : o Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Det er et ganske vanlig problem. Det som har skjedd er at når du nappet ut headsettet ditt har du vippet ove ren liten bryter inne i maskinen din. Bryteren som normalt bare blir vippet over når du setter inn en optisk minijack kabel. Forsøk å ta inn og ut Jacken mange ganger og lirk litt til sidene forsiktig, så skal det gå bort. Virker ikke dette kan du bruke Sound Source som kriseløsning. edit: misforstod litt, Sound Sorce vil ikke løse problemet ditt tror jeg. Endret 17. september 2007 av Dassen Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Vær også litt forsiktig med å se for mye rett på det røde lyset. Det kan være uheldig for øyet ditt edit: Hvis du har en optisk toslink-kabel liggede kan du jo prøve å dytte inn en sånn en. Det koster ikke mange kronene på clas ohlson Endret 17. september 2007 av macfjott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå