Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går fint an om du finner den rette tuneren. F.eks. eyeTV EZ.

http://www.elgato.com/index.php?file=products_eyetvez

Connect game consoles to your Mac

EyeTV EZ relies on near real-time software encoding, therefore incoming video signals appear on the screen with zero latency, providing an excellent live play experience.

9505750[/snapback]

Hva trenger jeg der for å koble en 360 på den nye imac? får jo bedre bilde av den skjermen enn jeg får fra min 32" crt tv vel? tenker at imac sin skjerm er hd klar

Lenke til kommentar

Little known fact, men selgerne på Apple Store kjører Windows på PDAene sine. :wee:

Mobbet selgeren litt i dag, startet med å spørre om Windows var stabilt hvorpå han svarer "it's crap" -- så spør jeg hva slags OS PDAen hans kjører "uhm... *han snur den* I think it's Windows". :D

Lenke til kommentar
Little known fact, men selgerne på Apple Store kjører Windows på PDAene sine. :wee:

Mobbet selgeren litt i dag, startet med å spørre om Windows var stabilt hvorpå han svarer "it's crap" -- så spør jeg hva slags OS PDAen hans kjører "uhm... *han snur den* I think it's Windows". :D

9508451[/snapback]

Haha, la merke til det samme selv i sommer. Samme dag som iPhone kom ut, sto en av selgerne der med en PDA med Windows. Artig. ^^

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å skru av den utrolig irrierendes funksjonen som gjør at bare hvis du har musa over en Growl notifiaction så går den på en måte ut av programmet du er i?

f.eks. Hvis jeg sitter i photoshop og musa kommer over en growl, da blir jo alle menyene til photoshop borte. Grise irriterendes iblant :p

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å skru av den utrolig irrierendes funksjonen som gjør at bare hvis du har musa over en Growl notifiaction så går den på en måte ut av programmet du er i?

f.eks. Hvis jeg sitter i photoshop og musa kommer over en growl, da blir jo alle menyene til photoshop borte. Grise irriterendes iblant :p

9509300[/snapback]

Jeg sleit veldig med det samme når jeg jobbet i Flash CS3, da palettene var minimert til høyre, og veldig ofte ble jeg da satt ut av programmet.

Lenke til kommentar

Idag slutta høytalerne på Macbooken og virke, etter at jeg brukte headsett. Det lyser et rødt ledlys inne i hodetelefonutgangen,

Og når jeg bruker fn tastene til og juste lydstryke har det dukket opp et slags "forbudt" skilt under den volumbaren.

Lyden fungerer når headsettet er koblet til. Jeg får ikke valgt internhøytalerene under systen preferences > Sound.

Hjelp! : o

Lenke til kommentar

Det er et ganske vanlig problem. Det som har skjedd er at når du nappet ut headsettet ditt har du vippet ove ren liten bryter inne i maskinen din.

Bryteren som normalt bare blir vippet over når du setter inn en optisk minijack kabel.

Forsøk å ta inn og ut Jacken mange ganger og lirk litt til sidene forsiktig, så skal det gå bort.

Virker ikke dette kan du bruke Sound Source som kriseløsning.

edit: misforstod litt, Sound Sorce vil ikke løse problemet ditt tror jeg.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Vær også litt forsiktig med å se for mye rett på det røde lyset. Det kan være uheldig for øyet ditt

edit: Hvis du har en optisk toslink-kabel liggede kan du jo prøve å dytte inn en sånn en. Det koster ikke mange kronene på clas ohlson

Endret av macfjott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...