Khalifen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Vel, Heilage. Ser ut som noen har klart å ta bilde av din allikavel: Jeg skal ha en laptop nå, har lyst på Macbook, har ikke penger til Macbook med mindre jeg kjøper brukt. Det er ingen som selger en brukt Macbook til en fornuftig pris. *sukk* Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg skal ha en laptop nå, har lyst på Macbook, har ikke penger til Macbook med mindre jeg kjøper brukt. Det er ingen som selger en brukt Macbook til en fornuftig pris. *sukk* 9496439[/snapback] Veldig fristende å kjøpe Mac når man får sånne tilbud:Det er en MB Core2Duo 2.16 GHZ 2 gb minne 120 hd. Pent brukt. Ikke mange mnd. gammel heller. 7000 kr 9146956[/snapback] Fikk den til 6500 kr Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Lurer på en ting.. Hvordan installerer man os på macn? Jeg tenkte nå på leopard og jeg har aldri installert noe form av os på en mac før så jeg lurte på om det er det samma som når man skal installere windowsxp.. sette in disken and then click go? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Vel, Heilage. Ser ut som noen har klart å ta bilde av din allikavel: 9496439[/snapback] Vantro hund! Ikke bedriv slik skjending! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har et lite spørsmål.. Har nå hatt en MBP i en måned eller no, og ettehvert som jeg laster ned programmer (feks vlc) så legger dmg filene seg på skrivebordet. Er det noen måte å fjerne dmg filene men fortsatt beholde programmet? Eller skal det ligge masse dmg filer i Program mappen etterhvert som man instalerer programmer? Feks så ligger Firefox.dmg på skrivebordet, skal den bare legges i program mappen da eller? (er ute etter et penere skrivebord ) Eller skal man bare lage en mappe hvor man putter alle dmg filene? Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg legger dem i allefall inn i Applications. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Eg legg aldri .dmg-filene inn i Applications. Åpne DMG -> dra .app-fila over i Applications -> Slett/Arkiver .dmg-fila. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Men når jeg feks laster ned Transmission, legger Transmission ikontet i Programmer og flytter transmission.dmg til papirkurven og tømmer den.. Så kommer det en mld som sier at .dmg filen er i bruk, noe den ikke er Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Du er sikker på at den ikkje er mounta? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jo det var de! Da ble jeg det klokere idag også Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Oi, nå skrev jeg en tanke feil her. Jeg legger app-filer i Applications, ikke dmg-filer. My bad =O Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Hilsen fra Apple Store (glasskuben) paa 5th avenue. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Robbie: Kjøp med deg ein Shure headphone-adapter til iPhone! Betaler godt. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hey. Jeg har tenkt å kjøpe meg en iMac, men lurer på om jeg da kan koble til min Xbox 360 og spille på den DEILIGE skjermen til maccen. Noen som vet om dette går? Takk på forhånd;) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ser ikke ut som den har noen video inn kontakter. Synd, det er jo ganske greie skjermer i de. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ser ikke ut som den har noen video inn kontakter. Synd, det er jo ganske greie skjermer i de. 9501172[/snapback] iMac med DVI-inn = Absolut total roxxor pwn win. En iMac med innebygd KVM-switch liksom. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det går fint an om du finner den rette tuneren. F.eks. eyeTV EZ. http://www.elgato.com/index.php?file=products_eyetvez Connect game consoles to your MacEyeTV EZ relies on near real-time software encoding, therefore incoming video signals appear on the screen with zero latency, providing an excellent live play experience. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det var jo litt kult. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hilsen fra Apple Store (glasskuben) paa 5th avenue. 9500065[/snapback] Tok du noen bilder? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Har ikke tatt noen bilder, nei. Skal dit om 5 min for å kjøpe noen siste ting (deriblant adapteren til Henrik), så kan vel ta et bilde med mobilen eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå