McMuffin Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvis du søker på eBay etter kjøpere med 95% eller med positive tilbakemeldinger, kan du være ganske trygg.... Og disse kan du få ned i 3500,- inkludert frakt til Norge, sålenge du får selger til å skrive Electronic Gift og verdi under 30$ på pakken. Lykke til Lenke til kommentar
foorex Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Hvor søker jeg etter kjøpere med 95% eller med positive tilbakemeldinger 9481041[/snapback] Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det enkleste er nok bare å søke etter det du skal ha, kanskje også søke på advanced search og velge de som sender til Norge, og så se igjennom til du finner en som har bra feedback. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ser denne bra ut? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...type=osi_widget Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ser denne bra ut? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...type=osi_widget 9482108[/snapback] Nei!.. Høy pris og lite feedback.. Denne er bedre mener jeg.. lavere pris og over 10000 positive feedback! http://cgi.ebay.com/BRAND-NEW-GENUINE-APPL...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei jeg skal bestille en macbook pro til min søster.. Men så fikk jeg vite at leopard kommmer ut i oktober? Burde jeg vente eller skal jeg bare bestille den nå? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg ville ventet, nå som det er så kort tid igjen.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Men jeg har også hørt at de som bestiller 2-3 uker før vil bli tilsendt leopard som os.. feil? Tror jeg heller venter for å være på den sikre sida...;O Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Du får forhøre deg med selgere over telefon om de kan gi en slik garanti. Om de gjør det, noter navn på selger og lignende for å kunne referere tilbake til samtalen om det ikke blir oppfølgt som lovet. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 En venninne av meg ønsker å låne min installasjons-CD for Mac OS X, da hennes egen ikke ser ut til å fungere. Er det greit, eller er det f.eks. noe juridisk i veien for utlån av programvare som andre allerede har lisens til? Er det i det hele tatt knyttet noe opp mot installasjons-CD-en som følger med Apple-produkter, eller er de alle bare kopier av programvaren? - rafael 9479519[/snapback] Om det juridisk sett er ok, det er naa en ting, men min erfaring er at det er helt fritt fram aa installere -- saa lenge det ikke er software som var bundlet med maakina di:) Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvordan får jeg vekk startlyden fra Macbooken min? Før så tok jeg den bare på mute og neste gang den startet var det ikke no lyd... Men nå etter at eg har innstalert bootcamp og windows så kommer en hver gang, selv om eg har eksterne høytalere koblet til. Oppstartlyden kommer fra Macbooken og ignorerer høytalere. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 http://www5e.biglobe.ne.jp/~arcana/Startup...A/index.en.html Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 iPod Classic 80GB Svart i hus! =D *fikle* Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hoho, fikk min i går jeg. Nydelig sak! Kan hive opp noen bilder om ønskelig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Her kommer et bilde jeg tok av min nye iPod ved siden av min søsters eldre (husker ikke hvilken generasjon. 40GB iallefall). Jeg liker min iPod. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Min vil ikke bli tatt bilde av. Den er som en kjendis. Så eksklusiv er den. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har funnet en merkelig bug på min. Har noen simpsons episoder og family guy episoder på den, men når jeg går på videoer og prøver å gå inn på tv programmer hvor de ligger, så skjer det ikke noe når jeg trykker på tv programmer... Det kommer jo bilder fra begge deler på høyresiden der, så tydelig at noe har skjedd ihvertfall. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Da trur jeg at jeg har funnet rett iPhone Clicky Jeg vet jeg kan få meg en billigere 8GB modell, men denne selgeren har fått mye bra "feedback" Eneste igjen, er litt kommentarer fra dere.... Edit: Feil i linken Clicky Endret 14. september 2007 av FooReXZ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Min vil ikke bli tatt bilde av. Den er som en kjendis. Så eksklusiv er den. 9495882[/snapback] Bare vent du. Snart ender din opp som Paris Hilton! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Min vil ikke bli tatt bilde av. Den er som en kjendis. Så eksklusiv er den. 9495882[/snapback] Bare vent du. Snart ender din opp som Paris Hilton! 9496316[/snapback] Nevar! I luves my iPods. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå