Magnus Holm Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nytelse eller ytelse? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det kan vere at nytelsen er litt større i det eine operativsystemet (utan å gå nærmare inn på kva for eit), men ytelsen er nok omtrent den same. Utan å vere heilt sikker på kva for maskinvare du har, vil eg tru BF2 skal fungere ok. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Macbook pro 2.2ghz og den med macbook p2.4 17" Vil det funke like glatt på begge, spess den med 2.2 Endret 11. september 2007 av laffe Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har første revisjon 20" Intel iMac, og BF2 fungerer kjempeflott under Windows her, iallfall. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Estimated Delivery Date 12 Sep 2007 (Subject to change) Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule Håhå, nå gleder jeg meg til å få iPoden. Får bare håpe at den ikke hakker som noen sier at den gjør. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg kan ikke forstå at den ikke gjør det hvertfall. MacBooken min hakker med Cover Flow. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det kan vere at nytelsen er litt større i det eine operativsystemet (utan å gå nærmare inn på kva for eit), men ytelsen er nok omtrent den same. Utan å vere heilt sikker på kva for maskinvare du har, vil eg tru BF2 skal fungere ok. 9474423[/snapback] Tvert i mot. Nytelsen i spill under OS X er ikke tilstedeværende. Nytelsen i alt annet under OS X derimot er nesten bedre enn sex. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg kan ikke forstå at den ikke gjør det hvertfall. MacBooken min hakker med Cover Flow. 9474675[/snapback] Hvor mye gig med musikk har du da? Min hakker ikke. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Cover Flow hakker på min MB. Særlig om jeg hopper 20-30 album frem og tilbake. Når jeg blar vanlig så hakker det ikke. Har ca 50 GiB musikk, 627 forskjellige album. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Jeg har rundt 30 GB. Hakker nesten ikke om jeg bruker piltastene til å navigere, men bruker jeg musa og hopper 5-10 album om gangen hakker det veldig. Endret 11. september 2007 av Dassen Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Noen som vet hvordan man kan fornye sitt ADC medlemsskap? 9370563[/snapback] Student Members may take advantage of a special, one-time hardware discount per lifetime (this benefit is non-renewable and subject to change). http://developer.apple.com/products/student.html Men så har en vel medstudenter som kan gjøre kjøpet for en selv, er jo bare for dem å signere opp, og få penger av deg til å betale medlemskap og bestilling. 9371451[/snapback] Selvfølgelig, det vet jeg Det jeg tenkte på var i forhold til Leopard... Hadde jeg fornyet mitt medlemsskap, ville jeg fått Leopard i posten, og dermed sluppet og betale det når det slippes. You see? Spørs jo selvsagt hva Leopard kommer til å koste da, hvor lønsomt det vil være å fornøye abonementet... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Denne "iPhone money back"-greiene: Korleis fungerer den? Skriv eg inn IMEI-nummeret mitt ein plass, eller? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Flere her som opplever at ClearDock ikke fungerer lenger ? Sluttet å fungere etter iTunes oppdateringen den 5.9.. Noen som vet om noen andre alternativer for å få helt gjennomsiktig dock ? Syns det ser så mye bedre ut.... Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Dock < Quicksilver Følger det med noe program i iWork pakken som kan lese exel filer? aldri brukt iWork selv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Mener jeg så at numbers kan lese excel. (I den videoen på apple.no..) EDIT Ja den kan lese og eksportere til excel. Endret 12. september 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Supert! Da zapper jeg hele Office pakken. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 iUnlock Håper dere ikke kjøpte iPSF Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 En venninne av meg ønsker å låne min installasjons-CD for Mac OS X, da hennes egen ikke ser ut til å fungere. Er det greit, eller er det f.eks. noe juridisk i veien for utlån av programvare som andre allerede har lisens til? Er det i det hele tatt knyttet noe opp mot installasjons-CD-en som følger med Apple-produkter, eller er de alle bare kopier av programvaren? - rafael Lenke til kommentar
foorex Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg lurte på om noen kunne hjelpet meg med å finne en ubrukt iPhone. Jeg vet det høres enkelt ut, men typisk av meg å bestille en iPhone med feil eller div. Kan kjøpes fra USA, eller Norge. Max. pris er 5500,- (Hørtes det mye ut?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå