Leon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Aww… Kjedelig Henrik — Du har ikke vurdert noen av de andre hardwareunlock-metodene? Min iPhone på posten nå — gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nei, går ikkje så langt at eg åpner telefonen. Venter heller på SW-unlocken (altså ein dag eller to) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Er det iPhoneSIMFree du venter på? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Lurer på hvor lang tid det tar før cracken blir cracket og lagt ut gratis på nettet Lenke til kommentar
Darkane Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei hei... Vurderer å gå til innkjøp av en macbook, men er usikker på om jeg skal vente til det nye OS kommer. Er det noen store forskjeller på tiger og leopard jeg burde vite om, eller er det like greit at jeg kjøper den med en gang? Lurer også på om denne vil fungere med en mac? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=31852...led#accessories Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er det iPhoneSIMFree du venter på? 9465858[/snapback] Stemmer. Eller venter meir på ein cracka versjon av iPhoneSIMFree. Det er jo ikkje verre enn å: A: Observere kva programmet gjer med SW på telefonen B: Forfalske responsen fra serveren (om det ikkje går over høgkryptert SSL) Eg gir det ei veke frå lansering av appen. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Eller bare `diff before-crack after-crack` Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Eller bare `diff before-crack after-crack` 9466351[/snapback] Hehe, ja. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvordan blir det med syncing i iTunes når du har en "cracket" iPhone, eller f.eks TurboSim? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvordan blir det med syncing i iTunes når du har en "cracket" iPhone, eller f.eks TurboSim? 9467109[/snapback] Ingen problemer what so ever. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Aww… Kjedelig Henrik — Du har ikke vurdert noen av de andre hardwareunlock-metodene? Min iPhone på posten nå — gleder meg som en liten unge! 9465118[/snapback] Bestilt fra eBay eller hva? Hvor lang tid tok det? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 iPod touch vurderes avbestilt. Kalenderen fungerer visstnok ikke (rykte) å legge til avtaler. Der faller halvparten av vitsen for min del med å kjøpe en slik enhet. Jeg får se om dette er sant. Hvis det er sant, får jeg motta enheten og se om det går an å "stjele" det aktuelle programmet fra iPhone. Hvis heller ikke det går an, så benytter jeg meg av angrefristen. *skuffa* Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Synd, men når jeg ser på det med andre øyne enn "Herregud for en iPod! Den SKAL jeg ha!" så ser jeg at det eneste jeg kunne tenkt meg ved den er den store touch-skjermen. Derfor venter jeg heller på iPhone når den kommer hit. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvordan blir det med syncing i iTunes når du har en "cracket" iPhone, eller f.eks TurboSim? 9467109[/snapback] Ingen problemer what so ever. 9467191[/snapback] IphoneWorldwideUnlock tilbyr én unlock for 50$ nå bare så du vet det. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er jo "svinbillig"... http://www.engadget.com/2007/09/10/apple-c...d-appointments/ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er jo "svinbillig"... http://www.engadget.com/2007/09/10/apple-c...d-appointments/ 9469019[/snapback] Haha. Jeg lurer litt på hva de tenker på iblant. Her er forskjellen mellom iPhone og iPod. Førstnevnte er en TELEFON. Den andre er en MUSIKK/MEDIASPILLER. Det er et skille som vil være der helt til iPhone har bittelitt lagringsplass. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 WTF, fikk mail om at min iPod Classic 80GB ble sendt på fredag, og fremdeles så står det ingenting på trackingsidene til TNT Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Beklager hvis jeg poster på feil thread, men ser ikke noe vits i å lage en thrad for å spørre om det er mulig å spille bf2 på macbook pro? For jeg har nylig fått macbook pron min så hadde vært litt kjekt å vite.. Har ikke tenkt å bruke mac'n til noe spill.. for jeg kommer til bare å bruke den for det meste for multimedia og annet.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Skal du spille BF2 må du nok boote i Windows. BF2142 derimot er til Mac. Hvis du mente mer spesifikasjonmessig så må jeg si meg blank. Endret 11. september 2007 av Dassen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 kk..Men hvor mye nytelse vil jeg få da? har hørt at man ikke får den samme nytelse som man får på mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå