Anonym5656 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som har forslag til gode tekst editorers som jeg kan bruke til å kode html/css/php ? Ikke dreamweaver og textmate 9447746[/snapback] Har du prøvd Coda? Hvorfor ikke textmate forresten? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nå har Adium blit herpa. Jeg har testa å fjerne det og installere det igjen, men settings forblir uendret. Hvordan fjerner jeg Adium helt? 9441833[/snapback] Står noen tips her: http://mac1.no/switch 9441882[/snapback] Ja, det fjernes, men instillingene blir. Så må finne ut hvor de er lagret og slette de Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Slett com.adiumX.adiumX.plist i /Users/dittbrukernavn/Library/Preferences/ Eller bruk Appzapper eller Cleanapp for å fjerne alle assosierte filer med det gitte programmet. Lenke til kommentar
............... Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Noen som har forslag til gode tekst editorers som jeg kan bruke til å kode html/css/php ? Ikke dreamweaver og textmate 9447746[/snapback] Har du prøvd Coda? Hvorfor ikke textmate forresten? 9448345[/snapback] skal prøve i morra. Prøvde TextWrangler 2, den var ganske god å bruke Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Slett com.adiumX.adiumX.plist i /Users/dittbrukernavn/Library/Preferences/ Eller bruk Appzapper eller Cleanapp for å fjerne alle assosierte filer med det gitte programmet. 9449660[/snapback] Takker! Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Appdelete er en god alterativ, hvis du har ikke lyst å bruke penger på Appzapper.. Begge er like bra, bare at Appdelete har ikke så bra design Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som vet om et bra brenne program? Regner med at det er DVD brenner på MBPen, ble plutselig så usikker :/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg er ganske fornøyd med Disco. Selv om det ikke er så avansert, så duger det greit for meg. Vil du ha noe mere avansert, sjekk ut Toast. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg er ganske fornøyd med Disco. Selv om det ikke er så avansert, så duger det greit for meg. Vil du ha noe mere avansert, sjekk ut Toast. 9453864[/snapback] Takk.. finns det no bra graits brenne prog? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Burn er gratis Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 SimplyBurns er også et enkelt og gratis brenneprogram. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kan noen forklare hvorfor Adobe har installert Opera på maskinen min? /Applications/Adobe Device Central CS3/Device Central.app/Contents/MacOS/Required/Opera.app Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dreamweaver bruker opera sin rendering engine iallefall; skulle ikke forbause meg om resten av adobe sine programmer gjør det samme.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Så utrolig sært, Apple har brukt et sporingsnummer som har blitt brukt to ganger før på min nye iPod, så jeg kan se hvor den ble levert og alt.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Samme her Thomas_H da jeg fikk MBP for en uke siden Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kan dere anbefale en Download Acceleretor (a la DAP) som fungerer bra for Mac? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Google + "download accelerator mac"+ I´m feeling lucky = http://www.speedbit.com/mac/ Lenke til kommentar
Husee Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Så utrolig sært, Apple har brukt et sporingsnummer som har blitt brukt to ganger før på min nye iPod, så jeg kan se hvor den ble levert og alt.. 9458052[/snapback] Hvor finner du sporingsnummer for pakken din? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Carrier Tracking Number under spor dine bestillinger. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Faen, TurboSIM-en min gjekk adundas når eg skulle setje inn Netcom-kortet. :--( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå