Heilage Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 80GiB eller 160GiB? 9438856[/snapback] 80GB Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ikke rettsett meg, men gjør det med Simen1 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg liker å ha kontakter, kalender og andre former for planleggingsapplikasjoner på mobiltelefonen. Derfor er iPod Touch ikke noe for meg. Men om enkelte vil ha alt i multimediespilleren sin så er vel Touch et finfint verktøy. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ikke rettsett meg, men gjør det med Simen1 9439525[/snapback] Du brukte feil benevning. Det er ikke 80GiB på iPodene. Det er som på alle harddisker. Jeg har 27GiB på min 30GB iPod 5G. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Bestilte en 80GB svart Classic jeg og. Så får jeg heller kjøpe en touch når de kommer med bedre plass. Solgte min gamle 30GB 5.5G ipod til brodern for 1200,- Endret 6. september 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ok, bare sånn egentlig.. Hva skal du med 80GB!? Du har ikke bruk for 80GB med musikk når du skal være ute i 30min eller no! Hvis du lager en smart playlist som henter ut de siste 3-400 sangene f.eks. som ikke har blitt spillt på så å så lenge, så har du MER enn nok musikk.. Så lager du seff en egen playlist som synker musikk du vill ha, just in case. Hvis smart playlisten er no dritt! iPod Touch her! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Enkelte av oss liker å høre hele album, også på øret, og gidder ikke bytte ut albumene i ett sett Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Enkelte av oss liker å høre hele album, også på øret, og gidder ikke bytte ut albumene i ett sett 9440868[/snapback] For første gang er vi enige, olsen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Vel, jeg trenger ikke å høre alle sangene av Mika på hans album. Greit å ha det på en ekstern harddisk. 12 GB reservert til musikk vil for meg være nok til å variasjon i musikken, samtidig som det er god musikk som er lastet på. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Synes folk det faktisk er greit å sitte foran PCen og velge ut musikken man skal høre på før man går? (Generelt spørsmål til dere som henger her) Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Synes folk det faktisk er greit å sitte foran PCen og velge ut musikken man skal høre på før man går? (Generelt spørsmål til dere som henger her) 9441140[/snapback] Jeg har 190 GB med musikk. Velge må jeg jo gjøre uansett. Hvorfor fungerer ikke studentrabatt på den nye iPoden? Jeg tror jeg må ringe inn og bestille istedenfor. Endret 6. september 2007 av iMono Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Da begynner det å bli en del ja. Men for eksempel 16GB er jo ingenting. Jeg går ofte fra elektronika til death metal iløpet av en tur til jobben. Vil ikke låses til en type musikk. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det vil ikke jeg heller. Derfor er det jeg velger ut det jeg hører på. Hva jeg hører til vanlig er mikroskopisk i forhold til hva jeg har i biblioteket. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Når sendes de nye iPodene egentlig? Har hørt at de sendes i slutten av September, er dette sant ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ok, bare sånn egentlig.. Hva skal du med 80GB!? Du har ikke bruk for 80GB med musikk når du skal være ute i 30min eller no! Hvis du lager en smart playlist som henter ut de siste 3-400 sangene f.eks. som ikke har blitt spillt på så å så lenge, så har du MER enn nok musikk.. Så lager du seff en egen playlist som synker musikk du vill ha, just in case. Hvis smart playlisten er no dritt! iPod Touch her! 9440831[/snapback] Ja, jeg bare syns det er greit å ha plass til all musikken, feks når jeg er på fest osv og har lyst til å sette på en sang. Og så er det greit å plass til en del podcasts utenom musikken og. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Man skal også huske på at 160GB'ern har 10 timer lenger musikkspilling enn 80GB versjonen. 40 > 30 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det vil ikke jeg heller. Derfor er det jeg velger ut det jeg hører på. Hva jeg hører til vanlig er mikroskopisk i forhold til hva jeg har i biblioteket. 9441349[/snapback] Men hvordan er 16GB nok til å sørge for variasjon, det er det jeg lurer på. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nå har Adium blit herpa. Jeg har testa å fjerne det og installere det igjen, men settings forblir uendret. Hvordan fjerner jeg Adium helt? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Bare lurer på en ting.. Er det sånn at man kan "klokke" cpuen ned hvis man vil la MBPen stå og laste ned over natta? Syntes jeg leste det her om dagen, men finner det ikke nå.. Nå har Adium blit herpa. Jeg har testa å fjerne det og installere det igjen, men settings forblir uendret. Hvordan fjerner jeg Adium helt? 9441833[/snapback] Står noen tips her: http://mac1.no/switch Endret 6. september 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Når sendes de nye iPodene egentlig? Har hørt at de sendes i slutten av September, er dette sant ? 9441382[/snapback] iPod Shuffle, iPod Nano og iPod classic skal sendes denne helga, iPod touch skal sendes i slutten av September. Alt for lenge å vente på touch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå