ttt Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Forresten det er mye bedre å bruke MAC filtrering, kan forklare deg åssen hvis det er ønskelig? 9434004[/snapback] Skal du bruke eit trådlaust nettverk er det WPA som gjeld. MAC er ikkje noko å satse på viss du kan bruke andre alternativ. Det gir ikkje særleg god tryggleik, og er veldig tungvindt. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Apple Touch er solgt! Skal bestille med en gang Apple Store åpner.... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Funker nå. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Håper det var ironi.... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har ombestemt meg. Touch har omtrent en fjerdedel av plassen jeg minimum trenger i en musikkspiller og den er svært overpriset. Det blir en ny Classic på meg. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Men du kan jo gå på internett og youtube med den Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Men du kan jo gå på internett og youtube med den 9434546[/snapback] Woh! Useless gadgets! Lenke til kommentar
foorex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Apple Store er går alt for sakte. Bestiller i kveld.... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hmm ... iPod Touch eller iPod Classic. Trenger strengt talt ikke 80GB, men det er jo kjekt å ha all musikken på, men så har jo Touch veldig mye fænsy. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 *Glede seg til den 12. September.. LØNN! iPod TOUCH! * king_of_kong: Kommer ann på om du har en iPod fra før da.. Jeg har en 30GB som jeg kommer til å forsette å bruke når jeg skal ut på tur osv.. Men på skolen f.eks. så kommer det kun å gå i Touch. Gjelder å lage gode smart playlists! Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Eg fekk 5000 kr i handa i dag fordi vi selde nokre takstolar som har stått på låven i 15 år Men Apple får ikkje meir pengar av meg før dei oppdaterer Apple Cinema skjermane med doble DVI kontakter ! Det står ny pris på Cinema skjermane, men kva var dei gamle ? Erlend Endret 5. september 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Litt vanskelig dette.. Har en 30GB 5.5G iPod, og den er mer eller mindre helt full.. Og har lyst på Touch, men den har jo bare halve plassen.. Hmm... Tror jeg går for Touch og så får jeg heller bare prioritere litt hva jeg tar med meg.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) iPod Touch er bestilt! Noen argumenter; 1) Fungerer som internettleser (via UiB sitt nett også) 2) Mye deiligere grensesnitt og skjerm - og raskere. 3) Større mulighet for mods (slik som iPhone) 4) Har avtalekalender 5) Multitouch-skjerm 6) Virker mer solid bygget enn den iPoden jeg har slitt med i to år. 7) Dette argumentet er for meg selv; vil gjøre MediaMonkey kompatibel med både iPhone og iPod touch. Ihvertfall sistnevnte hvis iPhone har en annen måte å synkronisere på. Woh! Useless gadgets! 9434574[/snapback] Ehm nei? Se min argumenter ovenfor. Endret 6. september 2007 av iMono Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Argumentene dine er jo bare oppramsing av de unødvendige gadgetene. Uansett hvor sexy og kult det er, så har ikke jeg noe særlig bruk for det. Jeg vil mye heller ha en iPod med god lagringskapasitet, og la mobilen (les: iPhone når den kommer) ta seg av slikt. iPod Touch + iPhone blir bare smør på flesk. Jeg vurderer iPod Classic 80GB, men jeg vil heller bruke pengene på en MacBook. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Når man ikke vurderer en iPhone (mobiltelefoner blir fortere slitt enn en Mp3-spiller), så er denne "gadgeten" genial. Internettleser, god og stor skjerm, Wi-Fi, avtalebok og større minne er unødvendige gadgets? Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg ville kjøpt Touch på sekundet hadde den hatt over 60GB lagringsplass. Med 16 GB plass er det bare en Nano med stor skjerm, eller en iPhone uten Phone, som er ikke hva jeg trenger. Det blir en 80 GB iPod Classic på meg Endret 6. september 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Internettleser, god og stor skjerm, Wi-Fi, avtalebok og større minne er unødvendige gadgets? Ta deg en bolle. 9438447[/snapback] Jeg finner de ikke særlig nødvendige. Større minne er irrelevant når det fremdeles ikke er nok til å tilfredsstille meg. Wi-Fi og Safari er artig, selvfølgelig, men jeg har ikke behov for det. Jeg likte iTunes-applikasjonen, men jeg er en pirat, og laster ikke ned fra iTunes. Skjermen er vel kanskje det beste, men den er fremdeles den samme som på iPhone, så jeg vil heller ha den. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Og jeg velger den fordi den ikke har telefonegenskaper, og i tillegg er tynnere. Jaja, folk er forskjellig Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 iPod Touch er bestilt! Noen argumenter; 1) Fungerer som internettleser (via UiB sitt nett også) 2) Mye deiligere grensesnitt og skjerm - og raskere. 3) Større mulighet for mods (slik som iPhone) 4) Har avtalekalender 5) Multitouch-skjerm 6) Virker mer solid bygget enn den iPoden jeg har slitt med i to år. 7) Dette argumentet er for meg selv; vil gjøre MediaMonkey kompatibel med både iPhone og iPod touch. Ihvertfall sistnevnte hvis iPhone har en annen måte å synkronisere på. Woh! Useless gadgets! 9434574[/snapback] Ehm nei? Se min argumenter ovenfor. 9437850[/snapback] Jeg ser argumentene dine. Og du har rett. Men iPod Touch spiller ikke musikken min, ironisk nok. En classic er akkurat bestilt. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 80GiB eller 160GiB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå