Cucum(r) Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Apple lanserer iPod Classic og iPod Nano. Begge spiller video. 9433665[/snapback] 160GB - slettes ikkje verst, altså. :-) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 ...og en med touch-screen. SWEET! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvor ser dere dette da? Jeg har ikke funnet noen stream, jeg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) ...og en med touch-screen. SWEET! 9433688[/snapback] Hadde eg ikkje hatt iPhone hadde eg kjøpt den pronto http://www.engadget.com/2007/09/05/steve-j...-special-event/ Endret 5. september 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Apple lanserer iPod Classic og iPod Nano. Begge spiller video. 9433665[/snapback] Jepp, så det nå. Noe sier meg at Apple kommer til å droppe enten iPod Touch eller iPod Classic snart. Virker ulogisk av Apple å ha 5 iPod modeller. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Droppe noe de lanserer rett før jul? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvor mye plass er det på iPod Touch? Hvis den har nok plass, så kjøper jeg meg den. Hvis ikke blir det iPod Classic. Dæven! Pene saker! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg skal ha meg en Touch, håper bare den kommer med 80GB eller mer lagringsplass, så kan jeg synkronisere hele biblioteket mitt. ^^ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 16GB holder for meg vil jeg tro. Jeg har jo klart meg med min 512MB Shuffle til nå. Ellers kommer dne vel på rudnt 3000,- her i landet? Tror nesten den må bestilles! Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Heilage, har du kjøpt MBP? Du sa at du skulle Jeg lurer fortsatt åffer MBP min er i en par ganger utrolig treig, er det noe grunn til det? Endret 5. september 2007 av Fox Lenke til kommentar
foorex Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg må œrlig inrømme at jeg ikke vet mye om Mac enda, og kan langt i fra kalle meg noe "pro", men mitt forslag er, hviss du går inn på "aktivitetsmonitoren" og se om det er noen programmer som tar ekstra mye kapasitet. Også takk for tipset om 3com routeren, det virker nå. Men greide å rote bort i et annet problem. Hvor finner jeg innstillingene for passord inne på routeren? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Droppe noe de lanserer rett før jul? 9433727[/snapback] Kommer nok til å beholde de en stund. Men tviler på at begge to kommer til å suksesser. Skjønner ikke at de ikke bare la inn en 80 GB harddisk i iPod Touch og droppet iPod Classic. Det var jo det alle ventet på. Endret 5. september 2007 av JonT Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Også takk for tipset om 3com routeren, det virker nå. Men greide å rote bort i et annet problem. Hvor finner jeg innstillingene for passord inne på routeren? 9433948[/snapback] Takk for tipset.. Eneste løsning er vel slette hele innholdet til routeren, du kan gjøre det ved å trykke en knapp bak routeren.. Prøv først å logge inn med «admin» som er standard passord. Forresten det er mye bedre å bruke MAC filtrering, kan forklare deg åssen hvis det er ønskelig? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Heilage, har du kjøpt MBP? Du sa at du skulle 9433828[/snapback] Nope, har ikke det. Lurer på om jeg skal drøye den til utpå nyåret. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) MBPen er utrolig deilig, angrer ikke eneste sekund at jeg kjøpte den Forresten jeg vurderer å kjøpe en ekstern harddisk, er 160 GB Samsung 2.5" USB 2.0 noe å satse på? Vil det funke på MBP? Takk Endret 5. september 2007 av Fox Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Dæven, iPhone 4GB er tatt vekk - og iPhone 8GB er satt ned fra $599 til $399. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hoooly shit! Og jeg som kjøpte meg ny iPod før ferien! Jaja, iPod touch SKAL inn i huset! Og $399 er jo SYKT! :O Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 $399 er ingenting. Kommer til å plukke opp minst 2 iPhones neste uke i NYC. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Det er på dager som dette det er fint å vite at man har bursdag om litt over en uke. Ka-tshing! =D EDIT: Norske priser observert: http://pengebingen.net/div/Picture%205.png Endret 5. september 2007 av Heilage Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Likevel er AAPL langt nede. Får vel berre kjøpe meir, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå