Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må œrlig inrømme at jeg ikke vet mye om Mac enda, og kan langt i fra kalle meg noe "pro", men mitt forslag er, hviss du går inn på "aktivitetsmonitoren" og se om det er noen programmer som tar ekstra mye kapasitet.

Også takk for tipset om 3com routeren, det virker nå.

Men greide å rote bort i et annet problem. Hvor finner jeg innstillingene for passord inne på routeren?

Lenke til kommentar
Droppe noe de lanserer rett før jul?

9433727[/snapback]

Kommer nok til å beholde de en stund. Men tviler på at begge to kommer til å suksesser. Skjønner ikke at de ikke bare la inn en 80 GB harddisk i iPod Touch og droppet iPod Classic. Det var jo det alle ventet på.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Også takk for tipset om 3com routeren, det virker nå.

Men greide å rote bort i et annet problem. Hvor finner jeg innstillingene for passord inne på routeren?

9433948[/snapback]

Takk for tipset..

Eneste løsning er vel slette hele innholdet til routeren, du kan gjøre det ved å trykke en knapp bak routeren.. Prøv først å logge inn med «admin» som er standard passord.

Forresten det er mye bedre å bruke MAC filtrering, kan forklare deg åssen hvis det er ønskelig?

Lenke til kommentar

MBPen er utrolig deilig, angrer ikke eneste sekund at jeg kjøpte den :)

Forresten jeg vurderer å kjøpe en ekstern harddisk, er 160 GB Samsung 2.5" USB 2.0 noe å satse på? Vil det funke på MBP? Takk

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...