VolcomStone Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Meiner å huske at ein kan sjå kor mange gongar batteriet på Macbooken har blitt lada ? Kvar kan eg sjå det ? Har leita både på maskina og på internett, men finn ikkje mykje... Erlend Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du finn det under "systemprofil". Alternativet "Maskinvare"->"på/av". Lenke til kommentar
overagnar Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Eller så kan du prøve coconutBattery som i samme slengen viser hvor mye batterikapasitet det er igjen av det det opprinnelig var. Endret 4. september 2007 av overagnar Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 iBatt er også et glimrende verktøy for å analysere batteriet. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Iiik! Macbooken min er fremme hos TNT. Noen som har peiling på når jeg kan regne med å få den? I morgen? Kommer til å bli en lang skoledag i så fall. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Noen som vet om et program som kan styre vifta? Syns den blir litt for varm noen ganger :/ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har sendt en mail til Eplehuset for å avbestille iMac-en. Syntes det tok altfor lang tid, og venter heller til Leopard kommer ut. Ikke lenge til... Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 what, er det fw og? Har bare essential Edition jeg :/ 9420238[/snapback] fw = firewire 9420486[/snapback] Det visste jeg nok fra før du. Men er litt kjedelig for jeg har ikke fw på min, tror jeg. For å lat til å sjekke Lenke til kommentar
reds Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sånn, da er disken her og formatert til FAT32. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Og da gleder vi oss til klokken 7 i kveld? Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hva skjer 7 i kveld? ny ipod? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hva skjer 7 i kveld? ny ipod? 9433048[/snapback] Mest sannsynlig. Og kanskje noe nytt i forhold til iTS. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 For en eller anne grunn, håper jeg de annonserer nye MacBooks. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ny Macbook og iPod med touchscreen og WiFi. Da blir det et vanskelig valg! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Det kommer nye iPods. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 FITTEFAEN!! Skrev sia et langt innlegg om åssen man kan løse trådløst nett ved å bruke MAC filtrering, altså denne routeren jeg bruker.. Det var ment til han som har samme router som min, pokker heller! Dere, jeg har hatt MBP i to dager nu.. En par ganger var maskinen TREIG, da mener jeg TREIG. Veit noen åffer? Er det pga jeg har innstallert altfor mange programmer på kort tid? (Rundt 10-15) Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ny Macbook og iPod med touchscreen og WiFi. Da blir det et vanskelig valg! 9433516[/snapback] Tror de sparer MacBooken til lanseringen av Tiger i oktober. Ser ut som det mest blir iPoder idag. Interessant å se om Apple dropper iPod Video, eller lanserer en iPhone lignende sak. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Apple lanserer iPod Classic og iPod Nano. Begge spiller video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå