Anonym5656 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nuer jeg en stolt MAC eier!! Ønsk meg velkommen Min aller første mac! men jeg sliter å koble til internett i trådløst.. Kan noen hjelpe meg? Har skrevet inn passord i WEP men det funker ikke 9420505[/snapback] Hva slags melding får du? clicky Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Får bare "Det oppsto en feil under tilkobling til AirPort-nettverket "Andre" " Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nokon som veit om ein plass eg kan kjøpe musematte med apple logo ? Synest det er rart at ikkje apple fører noko slikt ! Erlend Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8746954 Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg sliter fortsatt med trådløst internett, ingen hjelp å få? Forresten bør jeg lade macbook pro min fortsatt selv om den er 100% eller skal jeg ta av inntil den er tomt for batteri? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Får samme feilmelding som Fox. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 I verste fall kan det faktisk hende at maskinen din ikke vil samarbeide med routeren.. Hos en kamerat av meg så fungerte det bare om han slo av sikkerhet fullstendig. Ellers fikk jeg samme feilmelding som dere. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har du/dere prøvd noen annen krypteringsmåter da? Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg har prøvd og prøvd.. Det funker kun når jeg har slått av WEP, men det går ikke for jeg bor i et sted hvor der folk elsker å stjele nett. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 filtrere ut MAC ? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har du vurdert et MAC-filter på routeren i stedet for WEP? Hackere kan jo klare å klone og komme seg inn, men vil nok stoppe de aller flestes naboer. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan du forklare meg åssen jeg kan gjøre det? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan du forklare meg åssen jeg kan gjøre det? 9421432[/snapback] Det kommer an på hva slags ruter du har. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 3com Officeconnect ADSL wireless 11g Firewall Router Lenke til kommentar
foorex Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har faktisk samme router som deg Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 FooReXZ, jeg har endelig løst det... Send meg pm ditt med msn din, kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Husee Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Latterlig. Skulle bestille et midi-keyboard fra applestore, også får jeg melding om at de ikke lenger selger produktet. ETTER at betalingen hadde skjedd. 9414258[/snapback] Dårlig av Apple. Men i dag ringte dem meg fra Irland (Snakket med en norsk fyr) som fortalte meg at jeg hadde betalt for mye pga. det keyboardet, og at jeg måtte gi dem kontoopplysningene mine ved og replye på en mail så jeg fikk igjen de pengene jeg skulle ha.. De ringte enda jeg hadde fått samme mailen før. Ble imponert over at de faktisk ringte for og være sikker på at jeg hadde fått mailen : ) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) FooReXZ, jeg har endelig løst det... Send meg pm ditt med msn din, kan hjelpe deg 9424907[/snapback] For all del, ikke del det med oss andre Hvordan løste du det? Endret 4. september 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Gakkakk, hehe.. Det er snakk om 3com router, tviler at andre har nyttig av det http://192.168.1.1/ - Wireless Settings - Encryption - WPA-PSK(istedenfor WEP-64) Skriv inn et passord som du ønsker å bruke, skal ha passord i 8-63bokstaver. Så kobler du til nett med Mac din, velg WPA-personal og skriv passordet som du har skrevet inn i routern din. Endret 4. september 2007 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå