VolcomStone Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 VolcomStone, åffer har du to? 9401825[/snapback] Søs er på besøk i helga Hadde ikkje søs blitt saman med typen, hadde ikkje søs kjøpt seg Macbook, og eg hadde heller ikkje kjøpt meg ! Overgangen fra Windows til mac OS X er enorm. : O 9401825[/snapback] Heilt enig der ! Trudde eg kom til å bli fornøgd etter at eg kjøpte Mac, men vart utruleg overaska over kor bra, enkelt, og lettlært (intuitivt?) det var ! Har ikkje angra eit sekund ! Erlend Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Fem gratis sangkoder til iTunes, førstemann til mølla: EWNERL93WRRN 6ANXTNHKHX7M XRXNW773EFY7 476N3NR4P4H6 FK7JAMY974PJ Gå inn i iTMS. Klikk på Redeem linken øverst i høyre hjørne. Skriv din sangkode - når det er gjort, så er det bare å velge fritt. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Takk, Judofyr. Endelig slipper jeg å laste ned album art manuelt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Heilt enig der ! Trudde eg kom til å bli fornøgd etter at eg kjøpte Mac, men vart utruleg overaska over kor bra, enkelt, og lettlært (intuitivt?) det var ! Har ikkje angra eit sekund ! Erlend 9402001[/snapback] Jeg har omtrent sluttet å bruke windows-maskinen min til annet enn torrents osv. Så genialt med Mac. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Når utorrent kommer i nativ utgave for mac snart, så kan du jo droppe windows helt Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jææ, skolemaskin som jeg er pålagt å holde warez-fri. Ellers tar de den fra meg. : O Vi på Medier og Kommunikasjon har noen fordeler, da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har da brukt Azureus på Mac'en min uten problemer i over ett år jeg.. Har du testet det ? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg synes Transmission fungerer, selv om det blir bra når uTorrent kommer. Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Skulle gjerne brukt det hvis jeg hadde lov. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Og akkurat hvordan skal Jørgen/Terje finne ut at du har det programmet installert? En annen mulighet er å ha programmet liggendes på den eksterne disken. Endret 2. september 2007 av Gakkakk Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, det kan være en god ide. Kan jo forsåvidt være greit å bruke stasjonæren til sånt tullball uansett. Ekstern disk til Mac'en er på vei. 500gb WD. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Latterlig. Skulle bestille et midi-keyboard fra applestore, også får jeg melding om at de ikke lenger selger produktet. ETTER at betalingen hadde skjedd. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Man kan da bruke torrents til å laste ned f.eks. Linuxdistroer og gratis podcaster. Bruk det som et argument. Forresten er alle iTMS-kodene til Judofyr brukt opp. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja, det kan være en god ide. Kan jo forsåvidt være greit å bruke stasjonæren til sånt tullball uansett. Ekstern disk til Mac'en er på vei. 500gb WD. 9412036[/snapback] Mybook? Handlet en sånn selv sist uke, 500 GB seff Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jepp, Premium seef. FW og USB2. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 what, er det fw og? Har bare essential Edition jeg :/ Lenke til kommentar
foorex Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Ja det er det Har selv en med FW og USB2, men da med 320GB. Lar du den stå på bordet så kan du kjenne det dirrer litt, som er litt plagsomt. Endret 3. september 2007 av FooReXZ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 what, er det fw og? Har bare essential Edition jeg :/ 9420238[/snapback] fw = firewire Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nuer jeg en stolt MAC eier!! Ønsk meg velkommen Min aller første mac! men jeg sliter å koble til internett i trådløst.. Kan noen hjelpe meg? Har skrevet inn passord i WEP men det funker ikke Lenke til kommentar
foorex Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har samme problemet som deg Litt hjelp hadde vært fint Gratulerer BTW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå