Cucum(r) Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ein treng jo absolutt ikkje kredittkort for å registrere seg på iTS! Eg brukte iallfall eit heilt ordinært debitkort. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Poenget er at det ikke virker for oss under 18. Vista Electron eller MasterCard Maestro er ikke støttet Lenke til kommentar
Leon Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 For å sykle inn i diskusjonen: Jeg får lastet ned albumart (med iTunes) uten å være registrert eller innlogget på iTS … Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det nekter jeg å tro. Jeg logget av og prøvde å laste ned albumbilde nå, men fikk beskjed om å logge inn. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Gleder meg veldig og venter fortsatt på iMac-en... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Du får lage en review når den kommer! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hmm, macbook eller iMac? Vanskelig valg, men tenker det blir mb i oktober. Er det noe rykter om hardware-oppgraderinger samtidig som leopard slippes eller? (og btw; det kryr jo av brukermoderatorer som poster i denne tråden 0_o) Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 dabear, Normal Apple-strategi vil være å slippe Leopard og få folk til å bestille det. Jeg vil tro at det tar noen måneder etter dette før vi ser hardware-oppgraderinger. Kanskje ikke før macworld i januar. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kunne tenke meg noe sånt ja. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hmm, macbook eller iMac? Vanskelig valg, men tenker det blir mb i oktober. Er det noe rykter om hardware-oppgraderinger samtidig som leopard slippes eller? (og btw; det kryr jo av brukermoderatorer som poster i denne tråden 0_o) 9314100[/snapback] Jeg har det samme problemet.. Skal jeg velge iMac eller MacBook(pro) Jeg begynner på videregående til neste år, så er det ikke like greit å bare kjøpe en MacBook da? Som jeg kan bruke på skolen. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg begynner på videregående til neste år, så er det ikke like greit å bare kjøpe en MacBook da?Som jeg kan bruke på skolen. 9316168[/snapback] Uten tvil. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (og btw; det kryr jo av brukermoderatorer som poster i denne tråden 0_o) 9314100[/snapback] Mange av oss som har god smak vettu Jeg begynner på videregående til neste år, så er det ikke like greit å bare kjøpe en MacBook da? Som jeg kan bruke på skolen. 9316168[/snapback] Macbook er en veldig god maskin (kanskje litt utdatert akkurat nå) som holder i massevis for de fleste skoleoppgaver. Krevende arbeid med feks 3D og video krever gjerne litt mer futt i skjermkortet iallefall Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kva slags 802.11n Router bør eg satse på da ? Korleis er denne i forhold til Airport Extreme ? Erlend 9296075[/snapback] Erfaringer her ? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Kjøp den D-Linken jeg anbefalte noen sider tilbake. Funker som fy. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kjøp den D-Linken jeg anbefalte noen sider tilbake. Funker som fy. Det er det som er så kult med D-linkene de bare funker, jeg har hatt 3 bokser privat og knoter med de hele tiden på jobben, aldri noe problemer med de, selvsagt så funker de både på Mac, Windows og diverse linux distorer Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Kjøp den D-Linken jeg anbefalte noen sider tilbake. Funker som fy. 9316845[/snapback] Ja, det var den eg linka til Takk for tips everyone ! Erlend Endret 19. august 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hvordan får man sånn at det er Oslo-Norge som blir vist i vær oversikts widgeten? Må få inn et annet sted da jeg bruker Oslo, er liksom ikke 25 grader der 22:00 Lenke til kommentar
martbo Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du skriver Oslo i boksen, og trykker enter. Da søker den etter alle steder som heter det. Da velger du selvfølgelig Oslo, Norway og alt skal være bra Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kjøp den D-Linken jeg anbefalte noen sider tilbake. Funker som fy. 9316845[/snapback] Ja, det var den eg linka til Takk for tips everyone ! Erlend 9316917[/snapback] Jeg har Apple Airport Extreme, og har aldri vært så fornøyd med en router! Bare det å ha ett program som jeg starter der jeg har full kontroll er digg! Tok meg 1 minutt fra jeg plugga i WAN ledningen til jeg hadde wireless. 5 minutter senere var alt satt opp, og klar til bruk! VELDIG lett å forwarde porter til servere osv. Må si at dette er den beste routeren jeg har hatt noen sinne. Har hatt MANGE, men ikke D-link dog! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå