Dassen Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg tror det har noe med lovverket å gjøre, at en eller annen firkantet regel tvinger Apple til å ta betalt for det. Jeg har D-link ruteren du lenker til ovenfor, veldig fornøyd. Dessuten vinner den alt av tester. Eneste negative er at det ikke er mulig å koble til ekstern harddisk på den. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 What? Må jeg ser betale for å få igjen "n" utgaven på min nye iMac? Satan ta Apple.. Det er jo patetisk 9297585[/snapback] Nei, dette skal ikke gjelde nye maskiner. Det gjelder nok kun eldre pre-pre-pre-draft11n kortene. Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Robbiedeluxe, så nå at du har MBP. Jeg vil bare spørre deg om noe, jeg har bestilt MBP. den nr 2 med standard innhold, er det dumt valg? Har jeg glemt noe? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Hm.. Har ett lite problem. Installerte Ruby on Rails på macen min idag, og gjorde det gjennom terminal. Brukte kommandoene mkdir -p /usr/local/src MEN! Så skulle jeg prøve å finne de mappene i finder.. Men finner dem ikke. Noen som har peiling på hvor de er? EDIT: Fant det ut! TIPS! Hvis du leter etter en mappe i finder, gå til "GO -> Go to Folder eller bruk SHIFT + ? + G" så kan du gå rett til mappen! Veldig tøff og bra funksjon! Endret 17. august 2007 av Yaricks Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Mac OS X skjuler alle "kritiske" mapper for at folk ikke skal slette de Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som vet hvordan man får importert album bildene til musikken man har på itunes? Er det noe man kan gjøre via iTunes Store? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg tror det har noe med lovverket å gjøre, at en eller annen firkantet regel tvinger Apple til å ta betalt for det. Det er nok dei så kalte "generally accepted accounting principles" du tenkjer på. Ut frå desse kan det beste alternativet ha vore å ta betalt for oppdateringa, men det er ikkje eit krav. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som vet hvordan man får importert album bildene til musikken man har på itunes? Er det noe man kan gjøre via iTunes Store? 9300622[/snapback] Vel, du må være logget inn på iTunes Store for å få bildene. Så vil den oppdatere albumbildene. Jeg tror det skjer automatisk, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Forutsetter at albumet finnes i iTunes Store. Eventuelt så kan man bruke programmer som Corripio eller enkelt og greit bare laste ned bildene selv fra f.eks. Amazon og dra de over til iTunes i ruten det står "Dra albumbilde hit". Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som har hørt noe/kan tippe når det kommer nye MacBook-er? Begynner å føle de begynner å bli litt vel dyre nå i forhold til hva man får for en tilsvarende Dell, Acer, HP ol. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Forutsetter at albumet finnes i iTunes Store. Eventuelt så kan man bruke programmer som Corripio eller enkelt og greit bare laste ned bildene selv fra f.eks. Amazon og dra de over til iTunes i ruten det står "Dra albumbilde hit". 9301765[/snapback] Når man har så mange album som det jeg har, så vil det ta minst et år å gjøre fikse bildene selv Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Når man har så mange album som det jeg har, så vil det ta minst et år å gjøre fikse bildene selv 9304300[/snapback] Høgreklikk på der du manglar bilde - last ned bilde ? Erlend Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Trykk: Avansert -> Hent Albumbilde Så gjør iTunes det for deg på alle albuma du mangler bilde på (forutsatt at de er tag'et ordentlig. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Kjipt for oss uten kredittkort at man må være registrert på iTS Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ja, jeg savner Mediamonkey for OSX, den hadde mange fine funksjoner for å finne tags og albumart fra en rekke kilder. Får håpe på en port senere. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Kjipt for oss uten kredittkort at man må være registrert på iTS 9305222[/snapback] Vet Men vi har jo alltids Album Art da. Har vel cover art på omtrent alle albuene i iTunes nå. Endret 17. august 2007 av JonT Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg trengte ikke fylle ut på kredittkort ol. Det ble vel endra samtidig som Coca-Cola kampanjen kom? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg trengte ikke fylle ut på kredittkort ol. Det ble vel endra samtidig som Coca-Cola kampanjen kom? 9305738[/snapback] Endra til at man måtte ha, eller ikke måtte ha? Jeg får i hvert fall ikke registert meg uten kredittkort. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Eg måtte registrere kredittkort når eg skulle melde meg inn i iTS. Har ikke eget kredittkort, men brukte bare mamma sitt, hehe Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå