Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Jeg tror det har noe med lovverket å gjøre, at en eller annen firkantet regel tvinger Apple til å ta betalt for det.

Jeg har D-link ruteren du lenker til ovenfor, veldig fornøyd. Dessuten vinner den alt av tester. Eneste negative er at det ikke er mulig å koble til ekstern harddisk på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm.. Har ett lite problem.

Installerte Ruby on Rails på macen min idag, og gjorde det gjennom terminal. Brukte kommandoene

mkdir -p /usr/local/src

MEN!

Så skulle jeg prøve å finne de mappene i finder.. Men finner dem ikke. :innocent: Noen som har peiling på hvor de er? :p

EDIT: Fant det ut!

TIPS! Hvis du leter etter en mappe i finder, gå til "GO -> Go to Folder eller bruk SHIFT + ? + G" så kan du gå rett til mappen! :) Veldig tøff og bra funksjon!

Endret av Yaricks
Lenke til kommentar
Jeg tror det har noe med lovverket å gjøre, at en eller annen firkantet regel tvinger Apple til å ta betalt for det.

Det er nok dei så kalte "generally accepted accounting principles" du tenkjer på. Ut frå desse kan det beste alternativet ha vore å ta betalt for oppdateringa, men det er ikkje eit krav.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man får importert album bildene til musikken man har på itunes?

Er det noe man kan gjøre via iTunes Store?

9300622[/snapback]

Vel, du må være logget inn på iTunes Store for å få bildene. Så vil den oppdatere albumbildene. Jeg tror det skjer automatisk, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Forutsetter at albumet finnes i iTunes Store. Eventuelt så kan man bruke programmer som Corripio eller enkelt og greit bare laste ned bildene selv fra f.eks. Amazon og dra de over til iTunes i ruten det står "Dra albumbilde hit".

9301765[/snapback]

Når man har så mange album som det jeg har, så vil det ta minst et år å gjøre fikse bildene selv :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...