Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VLC funker bra :) Støtter og 99% av alt annet videoformat.

9267492[/snapback]

Men får du til at den åpner videoene automatisk når du trykker på dem?

Da jeg prøvde VLC så måtte jeg alltid "høyre klikke" også åpne med, og da jeg valgte "alltid åpne med" så sto det noe om at det ikke gikk :hm:

Lenke til kommentar

Kan fint legge til bilde ja. Finn et bilde du synes passer, hvis du feks liker ikonet til "Filmer" mappa høyrekllikker du på den (i Finder som vanlig, ikke i sidebaren), velger Get Info eller lignende på norsk, trykker på ikonet, kopierer med eple-c. Deretter finner du mediamappa di, høyreklikker, get info, trykker på ikonet og limer inn med eple-v. Mulig du må dra mappa ut og inn fra sidebaren for å oppdatere ikonet

(Alt skrevet etter hukommelsen før jeg egentlig våknet, tar forbehold om dårlige formuleringer og faktiske feil)

Lenke til kommentar
VLC funker bra :) Støtter og 99% av alt annet videoformat.

9267492[/snapback]

Men får du til at den åpner videoene automatisk når du trykker på dem?

Da jeg prøvde VLC så måtte jeg alltid "høyre klikke" også åpne med, og da jeg valgte "alltid åpne med" så sto det noe om at det ikke gikk :hm:

9268372[/snapback]

Hold inn Option (alt) mens du velger applikasjonen. Du ser at teksten endrer seg fra "Open with" til "Always open with" (ja, jeg kjører engelsk i OS X!)...

Lenke til kommentar
iPhone i Norge

iPhone skal komme til Europa i løpet av fjerde kvartal 2007. Ifølge nettbutikken CDon.com skal telefonen dukke opp i Norge med forventet leveringsdato 9. januar 2008. Dette er foreløpig ikke bekreftet av Apple Norge.

Kilde

Da er det bare å begynne å spare penger....

Hvis jeg ikke tenker helt feil så kommer nok Steve Jobs, til å annonsere at iPhone er tilgjengelig på Apple store på Macworld 2008.

Endret av FooReXZ
Lenke til kommentar

Tenker på å bestille iPhone i dag. Vil helst unngå å betale toll inn til landet, så eg spurte selgaren om å seie at det var ei gåve. Frakt+forsikring for $650 kom på $30, men det eg lurer på er om forsikringsbeløpet står på pakken? I såfall blir eg vel tollbelagt likevel?

Lenke til kommentar
Tenker på å bestille iPhone i dag. Vil helst unngå å betale toll inn til landet, så eg spurte selgaren om å seie at det var ei gåve. Frakt+forsikring for $650 kom på $30, men det eg lurer på er om forsikringsbeløpet står på pakken? I såfall blir eg vel tollbelagt likevel?

9288926[/snapback]

Det er ulovlig!

Lenke til kommentar

9288926[/snapback]

Det er ulovlig!

9289048[/snapback]

Det var da slettes ikkje det eg spurte om.

Lenke til kommentar
Alt for ikke å vente?

Virker som at den er like rundt hjørnet, så et par reklamer i noen blader i dag..

Håper sånn på at den kommer i løpet av høsten/juletider.

9289356[/snapback]

Den kjem nok ikkje før jul, trur eg. Tipper uansett at 8GB-versjonen blir rundt 6000 her til lands, så eg slepp billigare unna ved å kjøpe den på eBay. Flashing/språkendring blir uansett ikkje eit problem når den kjem her til lands.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...