Vitamin Bjørn Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 VLC funker bra Støtter og 99% av alt annet videoformat. Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Damn, batteriet på Macbooken min har kortslutta. Det går på garantien right? Får høre med butikken i morra. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 VLC funker bra Støtter og 99% av alt annet videoformat. 9267492[/snapback] Men får du til at den åpner videoene automatisk når du trykker på dem? Da jeg prøvde VLC så måtte jeg alltid "høyre klikke" også åpne med, og da jeg valgte "alltid åpne med" så sto det noe om at det ikke gikk Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Erlend: πérıan Even: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22977 eller http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/26415 Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 der er macbook pro bestilt! men leveringstid er tre uker Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hurra, ny macbook i hus Og etter å ha lekt med den noen dager skjønner jeg virkelig ikke hvorfor jeg ikke har investert i en sånn en før ^_^ Lenke til kommentar
foorex Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er det noen som vett bredden og Lengden på apple sitt trådløse tastatur og apple sitt vanlige tastatur Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kan eg legge på bilde i mappa til venstre i finder ? Slik at Media-mappa får et bilde slik som resten av mappene ? Erlend Lenke til kommentar
martbo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kan fint legge til bilde ja. Finn et bilde du synes passer, hvis du feks liker ikonet til "Filmer" mappa høyrekllikker du på den (i Finder som vanlig, ikke i sidebaren), velger Get Info eller lignende på norsk, trykker på ikonet, kopierer med eple-c. Deretter finner du mediamappa di, høyreklikker, get info, trykker på ikonet og limer inn med eple-v. Mulig du må dra mappa ut og inn fra sidebaren for å oppdatere ikonet (Alt skrevet etter hukommelsen før jeg egentlig våknet, tar forbehold om dårlige formuleringer og faktiske feil) Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Uff, lang leveringstid på macbook pro ja Vil ha nå, nå nå! Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 VLC funker bra Støtter og 99% av alt annet videoformat. 9267492[/snapback] Men får du til at den åpner videoene automatisk når du trykker på dem? Da jeg prøvde VLC så måtte jeg alltid "høyre klikke" også åpne med, og da jeg valgte "alltid åpne med" så sto det noe om at det ikke gikk 9268372[/snapback] Hold inn Option (alt) mens du velger applikasjonen. Du ser at teksten endrer seg fra "Open with" til "Always open with" (ja, jeg kjører engelsk i OS X!)... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Om eg kjøper ein iPhone no, trur dykk det vil bli mogleg å oppgradere den når den nordiske versjonen kjem? Denne TurboSIM-metoden frister, altså. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 mja, er det lovlig da? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 TurboSIM? Strengt talt ikkje, men iflg. alt som blir skrevet på foruma rundt om ser det ut til at det er umogleg for leverandøren å finne ut. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) iPhone i NorgeiPhone skal komme til Europa i løpet av fjerde kvartal 2007. Ifølge nettbutikken CDon.com skal telefonen dukke opp i Norge med forventet leveringsdato 9. januar 2008. Dette er foreløpig ikke bekreftet av Apple Norge. Kilde Da er det bare å begynne å spare penger.... Hvis jeg ikke tenker helt feil så kommer nok Steve Jobs, til å annonsere at iPhone er tilgjengelig på Apple store på Macworld 2008. Endret 15. august 2007 av FooReXZ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tenker på å bestille iPhone i dag. Vil helst unngå å betale toll inn til landet, så eg spurte selgaren om å seie at det var ei gåve. Frakt+forsikring for $650 kom på $30, men det eg lurer på er om forsikringsbeløpet står på pakken? I såfall blir eg vel tollbelagt likevel? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tenker på å bestille iPhone i dag. Vil helst unngå å betale toll inn til landet, så eg spurte selgaren om å seie at det var ei gåve. Frakt+forsikring for $650 kom på $30, men det eg lurer på er om forsikringsbeløpet står på pakken? I såfall blir eg vel tollbelagt likevel? 9288926[/snapback] Det er ulovlig! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Tenker på å bestille iPhone i dag. Vil helst unngå å betale toll inn til landet, så eg spurte selgaren om å seie at det var ei gåve. Frakt+forsikring for $650 kom på $30, men det eg lurer på er om forsikringsbeløpet står på pakken? I såfall blir eg vel tollbelagt likevel? 9288926[/snapback] Det er ulovlig! 9289048[/snapback] Det var da slettes ikkje det eg spurte om. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Alt for ikke å vente? Virker som at den er like rundt hjørnet, så et par reklamer i noen blader i dag.. Håper sånn på at den kommer i løpet av høsten/juletider. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Alt for ikke å vente? Virker som at den er like rundt hjørnet, så et par reklamer i noen blader i dag.. Håper sånn på at den kommer i løpet av høsten/juletider. 9289356[/snapback] Den kjem nok ikkje før jul, trur eg. Tipper uansett at 8GB-versjonen blir rundt 6000 her til lands, så eg slepp billigare unna ved å kjøpe den på eBay. Flashing/språkendring blir uansett ikkje eit problem når den kjem her til lands. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå