VolcomStone Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nokon som veit kva "Norway Outer Area 2" betyr ? På TNT`s pakkesporing står det at pakken min er der... Eg har søkt på internett, men har ikkje funne noko svar på kvar dette skal vere... Erlend Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Det er nok bare hvis pakken skal til steder lengre unna lageret enn et visst antall km. (Hvis det står Outer Area så har de bare utkjøring en gang i uka, er hvertfall sånn det har vært før.) Endret 10. august 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Åpentid på Apple telefon? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Besøk Apple Store på Internett for å kjøpe Apples maskinvare (inkludert iPod), programvare, tilbehør og et stort utvalg produkter fra tredjepartsleverandører. Hvis du vil bestille på telefon, ringer du 800 33 034. Åpningstider: kl. 0900-1800. http://www.apple.com/no/contact/ Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 faenfaen! Jaja, får vente til imorra Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Da sitter jeg på min første Mac ! Har prøvd Mac før, men ÅH, så deili det er ! Har ikke tid til å skrive så mye.. Må utforske litt Edit : #Kremt#, mente Mac, og ikke Nac.. Erlend Endret 10. august 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hvilken Mac har du kjøpt? For min del skal jeg bestille macbook pro imorra Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 hvilken Mac har du kjøpt? For min del skal jeg bestille macbook pro imorra 9251380[/snapback] Kjøpte beste Macbook modellen. Den meget pene svarte macbooken Helt supert så langt. Håper at jeg kommer raskt inn i OS-X ! Men det går strålende etter bare en time, så tror jeg har gjort et supert valg Mac-fan (Erlend) Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Gratulerer så mye! www.mac1.no er et bra sted å stikke innom, mye hjelp å få der. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hehe, fikk også min MacBook i dag Andre Macen jeg har, og må bare si at MB er helt nydelig! Har nettopp installert Traktor DJ på den, for miksing av musikk, så i kveld blir det fest Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvis jeg har en ekstern harddisk.. Hvordan får jeg konvertert den til HFS+ da? Har nå flyttet alt som var på den over på en annen harddisk som kjører på ntfs, vil det da være mulig å flytte fra ntfs over på HFS+ når den første er ferdig konvertert? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Anelse hvorfor det er slik? Eple+3 i finder viser bilder en etter en, men 1+2 viser kun et ikon, null bilde. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Prøvd å restarte finder? Mulig det hjelper på Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Nye iLife såg mykje betre ut på presentasjonen til Steve enn det faktisk var når eg fekk det i hus. iMovie fungerer kanskje bra for gamle bestemødre som har fått eit HD-kamera av barnebarnet til jul, men for oss vanlege folk held det ikkje mål. iPhoto sin "Hendelser" vart berre travel når ein har 200+ bilete frå ein "hendelse". Resten har eg ikkje prøvd enda. Førsteintrykk: skuffa. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Nye iLife såg mykje betre ut på presentasjonen til Steve enn det faktisk var når eg fekk det i hus. iMovie fungerer kanskje bra for gamle bestemødre som har fått eit HD-kamera av barnebarnet til jul, men for oss vanlege folk held det ikkje mål. iPhoto sin "Hendelser" vart berre travel når ein har 200+ bilete frå ein "hendelse". Resten har eg ikkje prøvd enda. Førsteintrykk: skuffa. 9256947[/snapback] Hva var det du ikke likte med iMovie? Utdyp. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Nye iLife såg mykje betre ut på presentasjonen til Steve enn det faktisk var når eg fekk det i hus. iMovie fungerer kanskje bra for gamle bestemødre som har fått eit HD-kamera av barnebarnet til jul, men for oss vanlege folk held det ikkje mål. iPhoto sin "Hendelser" vart berre travel når ein har 200+ bilete frå ein "hendelse". Resten har eg ikkje prøvd enda. Førsteintrykk: skuffa. 9256947[/snapback] Hva var det du ikke likte med iMovie? Utdyp. 9257791[/snapback] Lurer jeg og på. Så jo ganske brukbart ut på presentasjonen. Skal jo ikke være noe avansert, da kjøper man jo heller Final Cut. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva var det du ikke likte med iMovie? Utdyp. 9257791[/snapback] Det første eg ikkje likte var måten utdrag av klipp vart gjort på: Importer klipp Dra klipp over i "working space" Dette fungerte heilt fint. Men så skulle eg teste om klippet vart betre om eg laga eit utdrag av det. Eg tok littegrann for mykje, så eg prøvde å inkludere to sekund til i klippet. Neida, dette går ikkje. Utdrag av klipp er statiske, ikkje dynamiske, så eg må slette klippet fra "working space" og legge det til på nytt. Fantastisk irriterande. Greitt nok at Apple har Final Cut, men det er ikkje alle som tek seg råd til å kjøpe dette. iMovie burde ha støtte for litt fleire effekter enn det har. Vi har ikkje eingong transitions, liksom. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Prøvd å restarte finder? Mulig det hjelper på 9254668[/snapback] Hjalp ikke. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Eg kan berre ikkje forklare kor fornøgd eg er med Blackbook`en min ! Det er min første Mac og har hatt den i 2-3 dagar. Allereie no får eg lyst å kjøpe meg ein til eller "utvide" Macbooken Kanskje et Apple Cinema Display, tastatur, mus osv Nokon som vil kjøpe ein stasjonær med specs i sig ? mvh, Erlend Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nokon som veit om eit bra program/codec eg kan spele av x264 med ? Mvh, Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå