Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvilken Mac har du kjøpt? :) For min del skal jeg bestille macbook pro imorra

9251380[/snapback]

Kjøpte beste Macbook modellen. Den meget pene svarte macbooken :) Helt supert så langt. Håper at jeg kommer raskt inn i OS-X ! Men det går strålende etter bare en time, så tror jeg har gjort et supert valg :love:

Mac-fan (Erlend)

Lenke til kommentar

Nye iLife såg mykje betre ut på presentasjonen til Steve enn det faktisk var når eg fekk det i hus. iMovie fungerer kanskje bra for gamle bestemødre som har fått eit HD-kamera av barnebarnet til jul, men for oss vanlege folk held det ikkje mål. iPhoto sin "Hendelser" vart berre travel når ein har 200+ bilete frå ein "hendelse". Resten har eg ikkje prøvd enda. Førsteintrykk: skuffa.

Lenke til kommentar
Nye iLife såg mykje betre ut på presentasjonen til Steve enn det faktisk var når eg fekk det i hus. iMovie fungerer kanskje bra for gamle bestemødre som har fått eit HD-kamera av barnebarnet til jul, men for oss vanlege folk held det ikkje mål. iPhoto sin "Hendelser" vart berre travel når ein har 200+ bilete frå ein "hendelse". Resten har eg ikkje prøvd enda. Førsteintrykk: skuffa.

9256947[/snapback]

Hva var det du ikke likte med iMovie? Utdyp.

Lenke til kommentar

9256947[/snapback]

9257791[/snapback]

Lurer jeg og på. Så jo ganske brukbart ut på presentasjonen. Skal jo ikke være

noe avansert, da kjøper man jo heller Final Cut.

Lenke til kommentar

9257791[/snapback]

Det første eg ikkje likte var måten utdrag av klipp vart gjort på:

• Importer klipp
  • Dra klipp over i "working space"

Dette fungerte heilt fint. Men så skulle eg teste om klippet vart betre om eg laga eit utdrag av det. Eg tok littegrann for mykje, så eg prøvde å inkludere to sekund til i klippet. Neida, dette går ikkje. Utdrag av klipp er statiske, ikkje dynamiske, så eg må slette klippet fra "working space" og legge det til på nytt. Fantastisk irriterande.

Greitt nok at Apple har Final Cut, men det er ikkje alle som tek seg råd til å kjøpe dette. iMovie burde ha støtte for litt fleire effekter enn det har. Vi har ikkje eingong transitions, liksom.

Lenke til kommentar

Eg kan berre ikkje forklare kor fornøgd eg er med Blackbook`en min ! Det er min første Mac og har hatt den i 2-3 dagar. Allereie no får eg lyst å kjøpe meg ein til eller "utvide" Macbooken :p Kanskje et Apple Cinema Display, tastatur, mus osv :love: Nokon som vil kjøpe ein stasjonær med specs i sig ?

mvh, Erlend :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...