foorex Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis jeg kjøper iLife 08, må jeg da avinstallere iLife06 og overføre bilder og andre filer manuelt over til iLife 08 eller blir dette gjort automatisk når jeg innstalerer iLife 08? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 "Numbers can compute the answer to the ultimate question about life, the universe, and everything." - Advanced computation in Numbers Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Hvis jeg kjøper iLife 08, må jeg da avinstallere iLife06 og overføre bilder og andre filer manuelt over til iLife 08 eller blir dette gjort automatisk når jeg innstalerer iLife 08? 9238205[/snapback] Kjenner jeg Apple rett er dette en enkel oppgradering (dvs. automagisk). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har det kommet en lanseringsdato på iPhone her i Norge/Europa? Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Syntes de burde ha kuttet ut iDVD, og heller satset mer paa de andre programmene som kommer med iLife 08 9227733[/snapback] Hmmm... Tror de hadde mistet noen kunder hvis de hadde gjort det... Jeg synes det er flott at de endelig oppgraderer iDVD slik at den blir litt kjappere. eeh... Det var da ikke noe spesielt nytt utenom designet på imac'en... jeg fant heller ikke demoen. 9228061[/snapback] Nye skjermkort, raskere prosessorer og nytt design! Hva mer ønsker du da?! Endret 9. august 2007 av nitramdg Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Den nye imac ser jo veldig lækker ut! Har et spørsmål til folket her, spørte og i skjermkort tråden, men kanskje dere her vet litt mer. Skal begynne å spare til en iMac 20". Velger den til 12 000,- tenker jeg. Det jeg lurer på er om ATI Radeon 2600 HD PRO er noe dugende til å spille med? Så en film på youtube (kan se den her ) der en spillerRainbow Six og andre spill på sin Macbook Pro på et ATI Radeon Monility X1600 kort og det så jo ut til å gå ganske flytende. Det jeg lurer på er om 2600 HD er et bedre kort enn X1600. Om det stemmer så er det jo vel en grei spillemaskin og. (spilling blir ikke hoved bruket mitt men kjekt å kunne spille et spill eller to innimellom) Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Den nye imac ser jo veldig lækker ut! Har et spørsmål til folket her, spørte og i skjermkort tråden, men kanskje dere her vet litt mer. Skal begynne å spare til en iMac 20". Velger den til 12 000,- tenker jeg. Det jeg lurer på er om ATI Radeon 2600 HD PRO er noe dugende til å spille med? Så en film på youtube (kan se den her ) der en spillerRainbow Six og andre spill på sin Macbook Pro på et ATI Radeon Monility X1600 kort og det så jo ut til å gå ganske flytende. Det jeg lurer på er om 2600 HD er et bedre kort enn X1600. Om det stemmer så er det jo vel en grei spillemaskin og. (spilling blir ikke hoved bruket mitt men kjekt å kunne spille et spill eller to innimellom) 9241980[/snapback] Radeon 2600 HD PRO er bedre og nyere enn X1600 som sitter i mange av MacBook Pro/iMac maskinene. Kortene kan allikevel ikke måle seg med de dyrere kortene fra blant annet nVIDIA, noe som heller ikke er meningen... Radeon 2600 HD PRO er vifteløst og kan dermed brukes med hell i HTPCer, og selvfølgelig også i den nye syltynne iMacen... Endret 9. august 2007 av nitramdg Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Så lenge den er bedre så er jeg fornøyd Da vet jeg at maskinen iallefall klarer f.eks rainbow six fint! Noe min maskin ikke klarer en plass, får ikke lov å starte spillet engang Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har det kommet en lanseringsdato på iPhone her i Norge/Europa? 9241319[/snapback] CDON.com har sagt januar 2008. Men om det er noe de vet eller bare gjetter vet jeg ikke. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vil ha den NÅÅ 9241560[/snapback] Prøvde den nye iPhone på Apple Store i LA. Hvordan den touchpadden virket var bare helt utrolig. Når jeg tok den i hånda, og dro av tastelåsen ble jeg helt skjelven. Var inne på vg.no å leste nyhetene. Men leste at noen britiske datafolk på et datalaboratorium hadde fått tak i en iPhone, også hadde de klart å lure telefonen til å tru at den var koblet til AT&T Cingular nettverket, mens de var koblet til et annet. Skulle gjerne hatt den Men syntes det er dårlig gjort av Apple å kun prioritere USA, framfor "verden". Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Skal ta en tur på senteret i morra og spørre i ALLE butikkene som selger mobiler Må være noen som vet noe... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Må være noen som vet noe... 9245350[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nei. 9245503[/snapback] No one never knows anything about anything not already generally known. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva syns dere om å kjøpe en MacBook pro til rundt 18k for å bruke vista på den? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Bedre enn å kjøpe en windows laptop til samme prisen, som sikkert ser kjipere ut Men har du ikke tenkt å bruke OS X i det hele tatt ? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Snakker ikke om meg XD, men en kamerat. Syns bare det er så unødvendlig å kjøpe mac for å bruke Windows. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Det blir som å kjøpe en Jaguar og erstatte skinninteriøret med plastikk fra Mazda. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva syns dere om å kjøpe en MacBook pro til rundt 18k for å bruke vista på den? 9245762[/snapback] Vel jeg ville ikke gjort det når man kan få en ganske mye billigere laptop fra en annen produsent. Men hvis design betyr veldig mye for ham, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå