Trynemjoel Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Da var MBP i hus Snerten liten sak. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Regner med at det selges mange MacBooker nå før skolestart, og leveringen tar kanskje en eller to dager ekstra, men det er ikke snakk om mer. To uker tror jeg nok du må regne med fra du trykker kjøp, til du får den i posten. Hvis du er student burde du vente å se om det årlige tilbudet "kjøp MacBook få gratis iPod nano gratis" kommer etterhvert. Har hvertfall brukt å være et slikt tilbud på denne tiden, og jeg ser det er i USA nå. 9220359[/snapback] Vil bare gjøre oppmerksom på at, hvis du kjøper en MB eller en MBP med iPod Nano, så må du først betale for iPoden også sender de deg pengene du betalte for etterpå. (Usikker på når de sender de) 9220560[/snapback] Jeg kjenner til ordningen. Du må klippe ut et nummer fra boksen MB kom i, også sende det inn til apple, så tar det en flere uker før du får pengene tilbake. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Var lat med ADC medlemskap, men idag har jeg sendt inn mitt studentkort og ID. Så det blir snart MACkjøp på meg, men jeg er usikker på hvilken MBP jeg skal gå for. 15" eller 17",vil sååå gjerne ha 17". Men for kun 3000kr får jeg bare to tommer mer, ikke noe mer. Det blir dumt å tørke 3000kr rett ned i dass. Hva synes dere? 9220473[/snapback] Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 17" blir nok mer flyttbar arbeidsstasjon enn en bærbar maskin. Det kommer vel ann på hva du trenger. Om du har en skjerm hjemme til å bruke for arbeidstasjon så ser jeg ikke helt vits med en 17". en 15" holder for min del på lang vei som en bærbar og ville ikke brukt 3 000 for 2 flere tommer å stirre på under forelesning Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg kommer til å pendle og bruke MBP i både hjemme og skole, evt andre steder også. Synes også at 3000kr mer for to tommer er bortkast, men vil bare sjekke med deres synspunkter først... Flere meninger er velkomne.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Kan ikke snakke for andre, men jeg er knallfornøyd med 15.4" størrelsesmessig.. Grei nok oppløsning, selv om 1680x1050 ikke hadde vært meg imot Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Takk, går for 15" jeg Nu gjenstår ADC, gleder meg jævlig.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 En irriterende bug i OS X eller MB: bruker den med en ekstern skjerm, via mini dvi til vga adapter.. og når jeg tok den ut istad og puttet den i igjen nå, så får ikke skjermen signal lengre.. Har prøvd å sette den i dvale & vekke den igjen uten at det hjalp. Finn skjermer har ingen effekt heller.. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hm, jeg har ingen problem med det, Thomas_H(bruker mini-dvi til dvi jeg da men). Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hva tror dere Apple viser av nye godsaker i dag da? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Eg hadde iallfall vore i himmelen om dei hadde kome med ein iMac som ser slik ut: Lenke til kommentar
martbo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 For en nydelig maskin! Håper de ikke kommer med noe sånt, for da ryker pengene mine fort Lenke til kommentar
foorex Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) For en nydelig maskin! Håper de ikke kommer med noe sånt, for da ryker pengene mine fort 9224944[/snapback] Må si meg enig der Kan du gi meg link der du fant det bildet? Endret 7. august 2007 av FooReXZ Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Kan du gi meg link der du fant det bildet? 9225010[/snapback] www.gizmodo.com Som oftest er det lett å finne hvor bildet kommer fra viss du leter på image properties Edit : Bare å bla litt nedover på siden Erlend Endret 7. august 2007 av VolcomStone Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 For en nydelig maskin! Håper de ikke kommer med noe sånt, for da ryker pengene mine fort 9224944[/snapback] Samme her. Byebye sommerjobblønn. Den må se slik ut eller som en ACD og ha DVI-inn. Da er jeg solgt. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Bare for å være sikker. "Live at Apple Town Hall Summer '07 Event (10AM PDT Tuesday August 7th)" Betyr det at det startet klokken 19:00 her i Norge, siden vi ligger 9 timer foran California? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Bestilte en hvit Macbook 2.16 ghz den 7 august, får den 20. Det blir min første Mac. Har jo jobbet med Mac fra Media i noen år, men har aldri eid en selv. Noen som tror det blir endringerer på denne modellen i dag? Da har jeg jo angreretten iallefall. Endret 7. august 2007 av HenHau Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Det blir nok iMac som er mest sikker at får en oppgradering. Jeg må selv benytte meg av angreretten om de gir ut en MBP-modell med HDMI-port , vil være kjipt om det skjer 1 dag etter jeg fikk min på døra Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen som vet om det blir no live dekning av pressekonferansen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå