Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regner med at det selges mange MacBooker nå før skolestart, og leveringen tar kanskje en eller to dager ekstra, men det er ikke snakk om mer. To uker tror jeg nok du må regne med fra du trykker kjøp, til du får den i posten. Hvis du er student burde du vente å se om det årlige tilbudet "kjøp MacBook få gratis iPod nano gratis" kommer etterhvert. Har hvertfall brukt å være et slikt tilbud på denne tiden, og jeg ser det er i USA nå.

9220359[/snapback]

Vil bare gjøre oppmerksom på at, hvis du kjøper en MB eller en MBP med iPod Nano, så må du først betale for iPoden også sender de deg pengene du betalte for etterpå. (Usikker på når de sender de)

9220560[/snapback]

Jeg kjenner til ordningen. Du må klippe ut et nummer fra boksen MB kom i, også sende det inn til apple, så tar det en flere uker før du får pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Var lat med ADC medlemskap, men idag har jeg sendt inn mitt studentkort og ID. Så det blir snart MACkjøp på meg, men jeg er usikker på hvilken MBP jeg skal gå for. 15" eller 17",vil sååå gjerne ha 17". Men for kun 3000kr får jeg bare to tommer mer, ikke noe mer. Det blir dumt å tørke 3000kr rett ned i dass.

Hva synes dere?

9220473[/snapback]

Lenke til kommentar

17" blir nok mer flyttbar arbeidsstasjon enn en bærbar maskin. Det kommer vel ann på hva du trenger. Om du har en skjerm hjemme til å bruke for arbeidstasjon så ser jeg ikke helt vits med en 17". en 15" holder for min del på lang vei som en bærbar og ville ikke brukt 3 000 for 2 flere tommer å stirre på under forelesning

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å pendle og bruke MBP i både hjemme og skole, evt andre steder også. Synes også at 3000kr mer for to tommer er bortkast, men vil bare sjekke med deres synspunkter først... Flere meninger er velkomne..

Lenke til kommentar

En irriterende bug i OS X eller MB: bruker den med en ekstern skjerm, via mini dvi til vga adapter.. og når jeg tok den ut istad og puttet den i igjen nå, så får ikke skjermen signal lengre.. Har prøvd å sette den i dvale & vekke den igjen uten at det hjalp. Finn skjermer har ingen effekt heller..

Lenke til kommentar

Bestilte en hvit Macbook 2.16 ghz den 7 august, får den 20. Det blir min første Mac. Har jo jobbet med Mac fra Media i noen år, men har aldri eid en selv. Noen som tror det blir endringerer på denne modellen i dag?

Da har jeg jo angreretten iallefall.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...