pessimisten Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hm... Slik er det her... 9189918[/snapback] Funker ikke på XP i macbooken min, ingen av de :S Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tok nettopp sjekket hvor Macbooken min var i verden, og den blir faktisk sendt fra Apple Shanghai ! Hvorfor blir den sendt der ifra ? Er de tomme for Macbook`er i Norge ? Erlend Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Alle blir vel sendt frå Kina. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Kan ikke tro at hver pc blir sendt som en enkelt pakke ? Har ikke Apple noe lager i Norge What-so-ever ? Kan ikke tro at det er særlig lønnsomt å sende til norge på den måten.. Erlend Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vil tro det er mer lønnsomt å ha et lager i Kina, enn det er å ha flere forskjellige lagere i forskjellige land. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vil tro det er mer lønnsomt å ha et lager i Kina, enn det er å ha flere forskjellige lagere i forskjellige land. 9193660[/snapback] Nei. Det er lurest å dele distribusjonsnettverket opp i flere ledd. Lite hensysmessig å sende en og en Mac til Norge fra Kina. Det er nok et produksjonslager i Kina som fort sender videre til flere store distribusjonslagre rundt om i verden, som igjen har ansvaret for flere land/sektorer. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Tviler sterkt på at de sender 1 og 1 mac, de sender nok et større parti med maskiner til et område. Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er i alle fall utsolgt og ventelister på alle butikker som fører macbook pro i oslo. Så du skal være glad den er på vei Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Ja det er mye styr i disse dager hos de fleste PC-produsenter. Studenter, og nå i større grad VGS- og Ungdomskoleelever skal ha maskiner for det nye skoleåret, så det er å påregne litt ventetid. Jeg er glad jeg fikk inn min bestilling tidlig nok (midten av juli) til å få tak på den før semesterstart. Forventer å få den rett før neste helg. Men det er jo også et + å få den fra produksjonslinjene i Kina, da de nettop skiftet over til nye ladere som virker å medfølger alle nye Macbook Pro som ble bestillt i Juli over nett(Kina) Endret 3. august 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det begynner å bli åpenbart at Office 08 er rundt hjørne, Apple prøver å hive ut de gamle med 1000 kroner rabatt Tilbudet varer visst frem til midten av September, så det er nok rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det kommer nok ikke før i januar til neste år. tuaw.com Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Huff, det var da voldsom forsinkelse, hvor lenge har ikke Office 07 vært ute liskom... Kanskje Microsoft tror folk kjøper mer Vista fordi Mac ikke har nyeste Office? Endret 3. august 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Microsoft Office 2007 for Windows og Microsoft Office 2008 for Mac er to, helt forskjellige ting. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hm... Slik er det her... 9189918[/snapback] mellomrom og backspace. funker jo ikke det. Er en håpløs kombinasjon. Sikker på at det ikke var noe anna? Endret 3. august 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Faris Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jippi! Jobbing i ferien har resultert i en MacBook 2,0 GHz Har bestilt den, og skal hente den neste fredag Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er det meningen at en MBP skal bli sinnsykt varm? Satt å så på film med ledningen i (strøm), og den blei utrolig varm under ved batteriet. Kan jo skjønne at den blir litt varm, men det var litt i det meste laget. Temp. måleren som jeg har (widget) viste at den lå på sirka 60-70 grader.. er dette for mye eller? Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Meh... Er ikke uvanlig det, spesielt ikke hvis du har i strømkontakten... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Meh... Er ikke uvanlig det, spesielt ikke hvis du har i strømkontakten... 9208668[/snapback] Min bærbare Dell holder seg på 38*C, er det GPU dere måler eller? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det var CPUen som holdt over 60grader da jeg målte. Brukte iStat Pro Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Woo hoo! Min mor kom med ett fett tilbud til meg i dag! Jeg skaffer 13-14k via jobb, så betaler hun meg 8 eller 9k for min macbook, slik at hun får den, så kjøper jeg meg en mac pro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå