Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil tro det er mer lønnsomt å ha et lager i Kina, enn det er å ha flere forskjellige lagere i forskjellige land.

9193660[/snapback]

Nei. Det er lurest å dele distribusjonsnettverket opp i flere ledd. Lite hensysmessig å sende en og en Mac til Norge fra Kina. Det er nok et produksjonslager i Kina som fort sender videre til flere store distribusjonslagre rundt om i verden, som igjen har ansvaret for flere land/sektorer.

Lenke til kommentar

Ja det er mye styr i disse dager hos de fleste PC-produsenter. Studenter, og nå i større grad VGS- og Ungdomskoleelever skal ha maskiner for det nye skoleåret, så det er å påregne litt ventetid.

Jeg er glad jeg fikk inn min bestilling tidlig nok (midten av juli) til å få tak på den før semesterstart. Forventer å få den rett før neste helg.

Men det er jo også et + å få den fra produksjonslinjene i Kina, da de nettop skiftet over til nye ladere som virker å medfølger alle nye Macbook Pro som ble bestillt i Juli over nett(Kina)

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Er det meningen at en MBP skal bli sinnsykt varm?

Satt å så på film med ledningen i (strøm), og den blei utrolig varm under ved batteriet. Kan jo skjønne at den blir litt varm, men det var litt i det meste laget.

Temp. måleren som jeg har (widget) viste at den lå på sirka 60-70 grader.. er dette for mye eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...